• Lid sinds 17 februari 2013

Lounge 8

Eindhoven

Sushi Qube

Utrecht

MHMartins heeft nog geen foto toegevoegd

1. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Okay

Ik heb hier weleens gegeten toen het nog een wokrestaurant was (onder de naam: WokPlaza). Dat was al niet veel soeps maar ik dacht laat ik het nieuwe concept eens proberen. Helaas is het er niet beter op geworden. Wij hebben bijna een uur op de drankjes gewacht ondanks dat het heel rustig was. Het eten was lauw en soms zelfs koud. De eigenaresse is er ook niet vriendelijker op geworden. Als je er iets van zegt kijkt ze je boos aan en gaat in discussie. Ik ben nog nóóit zo slecht behandeld en ik ben notabene een betalende klant!!!! Kortom, dit is gewoon aan aanfluiting. Mensen ga hier alsjeblieft niet heen!!!!

2. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Wokplaza

Ik heb er afgelopen weekend gegeten. De eerste en laatste keer. Het grootste probleem is de eigenaresse, die bij binnenkomst nog geen lachje laat zien. Wij hadden het all-in arrangement van tevoren gereserveerd (is geldig tot 19.30 uur), ivm file kwamen we 15 minuten later. Bij aankomst werd ons gezegd dat all-in niet meer geldig was en we de volle mep moesten betalen voor drankjes. Onze uitleg werd weggewuifd en nog voordat we uitgepraat waren liep ze weg van de tafel. Het maakt me dan vrij weinig meer uit hoe het eten smaakt, dit verpestte de hele avond! De volgende keer ga ik ergens heen waar ze wél weten hoe ze met de gasten moeten omgaan!

3,5
  3. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Het is een mooi restaurant, overigens wel veel te donker naar mijn mening. Ik had er moeite mee om te lezen wat er op de kaart stond. Drankjes duurde erg lang, na 30 minuten heb ik gewoon gevraagd waar het bleef. Tafel langs ons had hetzelfde probleem. Bediening is niet erg oplettend en onprofessioneel. Alles duurde lang. Het eten vond ik ook niet geweldig, het was erg gewoontjes en sommige gerechten waren ronduit vies. Dus hier kom ik nooit meer.

3,1
  4. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor El Patio Andaluz

Voor zaterdag 16 februari 2013 hier voor het eerst gereserveerd op aanraden van een paar collega's. Geen hartelijke binnenkomst. Om half 6 waren mijn vriend en ik de enigen in de zaak en zat het personeel aan de bar te eten. Er werd ons gezegd een tafeltje uit te zoeken voor 2 personen en dat ze over 5 minuten terug zouden komen om onze bestelling op te nemen (nadat ze klaar waren met eten). Op de vraag of wij een mandje brood wilden zeiden wij "ja" waarna we het zo'n 20 minuten later pas kregen. Mensen die ondertussen binnenkwamen kregen het eerder? Ok, was nog geen ramp maar ik had toen al zo'n voorgevoel.... Op de kaart staan voornamelijk tapasgerechten, hoofdgerechten zijn beperkt, ik geloof dat je keuze hebt uit 5 a 6 gerechten. Als voorgerecht namen wij mosselen en biefstukjes met champignons. Ik vond het erg karig, 8 mosselen en 8 minuscule stukjes vlees. Beiden namen wij als hoofdgerecht de garnalen in knoflookolie. Op de kaart staat dat bij hoofdgerechten frietjes, aardappeltjes en groenten wordt geserveerd. "Groenten" vond ik nogal overdreven aangezien we beiden 1 plakje courgette, 1 reepje paprika en 1 plakje broccoli kregen. We kregen ook maar 1 bakje friet voor met z'n twee die overigens niet te eten was, de helft hebben wij laten liggen omdat dit totaal bruin en aangebrand was. Garnalen kreeg je trouwens maar 5. Al met al vond ik het eten niet slecht, maar ik vond het zo weinig en daarom ook te prijzig. Wij zijn met honger weggegaan en hebben gewoon ergens anders nog wat gegeten. Geen aanrader en ik kom zeker niet terug!

4,5
  5. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Sizzling

Mijn vriend en ik hadden via de "bioscoopdeal" op ma-di-wo kennis gemaakt met restaurant Sizzling. Bios kaartjes + 3-gangen menu voor 23,50 euro, niet duur. We zijn nu al zo'n 4x geweest en nemen altijd hetzelfde! Ik heb 1x iets anders geprobeerd en dat viel dan weer tegen... Dus voor ons echt een "vast" menuutje bij Sizzling! Voorgerecht mosselen, deze zijn echt VERRUKKELIJK, goede portie en gewoon heerlijk! Hoofdgerecht Argentijnse steak en nagerecht tiramisu. Mmm heb er nu alweer zin in! En op het personeel niks aan te merken ze zijn altijd vriendelijk en letten goed op.

6. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Sushi Qube

Mijn vriend en ik eten vaak sushi en proberen vaak nieuwe restaurants uit. Het concept is bij Sushi Qube hetzelfde als bij andere sushi restaurants. Je krijgt een kaart waar je voor 2 uur lang "onbeperkt" (5 rondes) 5 items per persoon kunt bestellen. Wij vonden het alleen beiden zo slecht!!!! Er zat teveel rijst in de sushi, ze gebruiken dezelfde zoete (vieze) saus op bijna alle gerechtjes, bijvoorbeeld op de Yakitori, echt mierzoet! Ik had maar gevraagd of ze bij sommige gerechten de saus kon weglaten omdat ik er gewoon misselijk van werd maar zonder smaakte het al helemaal niet! Toen we afrekenden zei mijn vriend dat 'ie nog nooit zo vies heeft gegeten.... En het is ook erg prijzig. Duurder dan de meeste sushi restaurants en met name de drankjes,.. 2,25 voor een flesje vind ik wel erg duur. Nee geen aanrader en ik kom zeker nooit terug!

7. MHMartins's profielfoto
    MHMartins heeft een recensie geschreven voor Yokohama

Het eten is goed maar de porties te klein... En daarom te duur. Ik kom hier niet zo snel terug.

8. MHMartins's profielfoto
    MHMartins vindt de recensie door Aurely voor Soho leuk

Mijn vriend en ik komen hier erg graag. Het is al 3x voorgekomen dat we bij andere restaurants hadden gereserveerd maar uiteindelijk toch naar Soho gingen. Het eten is gewoon goed, voor een niet al te dure prijs.

De sfeer en service laat zijn wensen over.... maar voor het eten komen we hier graag!