1. Voor zaterdag 16 februari 2013 hier voor het eerst gereserveerd op aanraden van een paar collega's. Geen hartelijke binnenkomst. Om half 6 waren mijn vriend en ik de enigen in de zaak en zat het personeel aan de bar te eten. Er werd ons gezegd een tafeltje uit te zoeken voor 2 personen en dat ze over 5 minuten terug zouden komen om onze bestelling op te nemen (nadat ze klaar waren met eten). Op de vraag of wij een mandje brood wilden zeiden wij "ja" waarna we het zo'n 20 minuten later pas kregen. Mensen die ondertussen binnenkwamen kregen het eerder? Ok, was nog geen ramp maar ik had toen al zo'n voorgevoel.... Op de kaart staan voornamelijk tapasgerechten, hoofdgerechten zijn beperkt, ik geloof dat je keuze hebt uit 5 a 6 gerechten. Als voorgerecht namen wij mosselen en biefstukjes met champignons. Ik vond het erg karig, 8 mosselen en 8 minuscule stukjes vlees. Beiden namen wij als hoofdgerecht de garnalen in knoflookolie. Op de kaart staat dat bij hoofdgerechten frietjes, aardappeltjes en groenten wordt geserveerd. "Groenten" vond ik nogal overdreven aangezien we beiden 1 plakje courgette, 1 reepje paprika en 1 plakje broccoli kregen. We kregen ook maar 1 bakje friet voor met z'n twee die overigens niet te eten was, de helft hebben wij laten liggen omdat dit totaal bruin en aangebrand was. Garnalen kreeg je trouwens maar 5. Al met al vond ik het eten niet slecht, maar ik vond het zo weinig en daarom ook te prijzig. Wij zijn met honger weggegaan en hebben gewoon ergens anders nog wat gegeten. Geen aanrader en ik kom zeker niet terug!

4,5