• Lid sinds 14 augustus 2017

La Scala

Groningen

Marvin Sietsema heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marvin Sietsema's profielfoto
    Marvin Sietsema vindt de recensie door Nathalie voor La Scala leuk

- Spare ribs hadden een zwarte korst, zo enorm aangebrand.
    - Niet klantvriendelijk, wanneer je een klacht meldt, wordt je neergezet als leugenaar.
    - Super lang wachten op eten wat gelijk de prullenbak in kan, geen nieuw eten/geld terug.
    - Houden zich niet aan de actie, gratis stokbrood+ kruidenboter wordt niet bijgeleverd.

2. Marvin Sietsema's profielfoto
    Marvin Sietsema heeft een recensie geschreven voor La Scala

Vorige week na een lange reis pizza besteld bij La Scala. Na 55 min had ik de bezorger aan de deur met mijn Calzone. Heerlijk genieten dacht ik. Opende de doos en vond een voor de helft aangebrande Calzone. Belde La Scala op dat moment en gaf aan dat dit niet gezond was en ik dit niet accepteerde. Kreeg te horen dat de pizza "aangebakken" was. Ze hadden de pizza immers zelf gezien. Kreeg een nieuwe pizza aangeboden en zelf zouden ze deze weer meenemen. Ik heb daarna 70 minuten moeten wachten op de nieuwe calzone die wel redelijk was. Vrijdag met 1 van de eigenaren gesproken en die blijft zeggen dat hij niet aangebrand was en dat ik niet moest zeuren want ik kreeg een nieuwe zoals ze altijd doen. Flatgenoot besteld ook net bij hun en krijgen na lange tijd aangebrande slechte spare ribs. Bellen op en krijgen korting aangeboden voor de volgende keer. Hebben ook niet de stokbrood gekregen. Mij vertellen dat ze altijd nieuwe product geven en niet doen aan korting. Toch..? Niet dus! En haar nu uitmaken voor leugenaar omdat haar spare ribs ZWART zijn net als mijn calzone. Nooit besteld ik daar weer! Slechte service, brutale toon en aangebrand eten! Bah.

1,6