• Lid sinds 28 juni 2020

2. Dos Pimientos

Hardenberg

Akropolis

Hoogeveen

Martin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Martin's profielfoto
    Martin vindt de recensie door Lady voor Feng Sheng leuk
    Chinees-Indisch Hoogeveen

Geen lekker eten. Weinig smaak, erg teleurstellend. Hier bestellen we niet weer

2,7
  2. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Dos Pimientos

Geen bier op de drankenkaart. Was wel leuk geweest. Begonnen met maissoep. "Pittig" staat erbij. Ja. Een beetje te, maar erg lekker. Het duurde even voor ik de rijst op de bodem ontdekte, die maakte het beter behapbaar. Ik was er wel even zoet mee. Vrouw had gebakken champignons, ook prima. Dan het hoofdgerecht, iets in een gietijzeren pannetje. Ruim voldoende. Wraps er los bij op kunststof warmhoudbordje met deksel. Paar sausjes in bakjes, niet te veel, krokante slingerfriet met mayonaise. Erg lekker, ik kon het net op. Vrouw had burito, was ook zeer tevreden. Toetje kon er niet meer bij, afgerekend, prijs viel niet tegen, afgezet tegen de hedendaagse norm.

De bediening was no-nonsense, niks op aan te merken. Hier kom ik nog wel een keer.

3. Martin's profielfoto
    Martin vindt Dos Pimientos leuk

4. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Donker binnen. Gelukkig zijn de lampjes op tafel op te draaien zodat je het menu kunt lezen. Ze hebben bier (niet alleen pils). Ik had soep en moussaka. Erg lekker, niets op aan te merken. Bediening vriendelijk, attent en niet opdringerig. Porties net groot genoeg, niet goedkoop.

5. Martin's profielfoto
    Martin vindt Akropolis leuk

6. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sardinia

Dit is niet meer wat het geweest is. Ik was vaste bezoeker maar men ziet mij de komende jaren niet meer terug.

Het lijkt erop dat de voormalige eigenaar met pensioen is, die was altijd prominent aanwezig maar ik zag hem nu niet meer. Alles was minder. Het eten was niet slecht maar ik werd er ook niet warm van.

Het was lang wachten op het hoofdgerecht. Aan de bel getrokken. "Ja het komt er aan hoor." Even later: "Misverstandje in de keuken." Weer wachten. Uiteindelijk komt de pizza, zwart aan de rand. "Hij is wel een beetje aangebrand..." Meisje: "Ja dat heb je al snel met die dunne bodems, haha" en weg.

7. Martin's profielfoto
    Martin vindt Ristorante Sardinia niet leuk

8. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Sher e Bangla

In de loop van de afgelopen jaren een stuk of vier keer Madras kip afgehaald en het was elke keer minder. Ik ben er nu klaar mee. Een rode pepersausje met wat stukjes kip, dat is het. Geen kruiden, geen groente, geen stukjes van wat dan ook, echt alleen maar rode peper en kip. Kraak nog smaak.

9. Martin's profielfoto
    Martin vindt Sher e Bangla niet leuk

10. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Curry Fusion

Martin

Dit is mijn eerste ervaring met dit afhaalrestaurant. Ik had eerder van Bombay Spice afgehaald en vond het eten maar zo zo dus nu de andere maar eens geprobeerd. Vindaloo besteld via de website. Ik kon kiezen tussen direct betalen met iDeal en contant in de winkel. Het was de eerste keer dus laat eerst maar eens zien. Kom ik daar, ik trek mijn PIN-pas en krijg te horen "dat is 50 cent extra" (voor de PIN-transactie). Dat is wel erg 20e eeuws dus ik zeg er wat van: geen beste beurt. Gaat het meisje achter de kassa met me in discussie: "Had ik maar op de website moeten betalen en pinnen is wat anders dan contant." Brutaal wicht. Mamma doet er nog een schepje bovenop: "Als de regering pinnen gratis maakt gaan we dit veranderen". Wat de... Dat eten moet nu wel heeeel lekker zijn om dit nog goed te maken...

En... dat valt niet tegen. Echt veel beter en smaakvoller dan wat ik eerder bij de concurrent kreeg. Dit ga ik vaker doen en dan betaal ik wel met iDeal.

11. Martin's profielfoto
    Martin heeft gereageerd op een recensie van The Bombay Spice

Correctie: je krijgt er nan of rijst bij, voor dezelfde 15 euro. Ik had nan.

12. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor The Bombay Spice

Martin

Hmja... Ik heb een vindaloo kip afgehaald. Het was niet slecht maar het hield ook niet over. Je krijgt er niets bij, alleen een klein bakje curry voor 15 Euro. En dat vind ik veel voor het gebodene. Er zit weinig in, zichtbaar alleen kip en een stukje aardappel. En gepeperd water. Behalve dat het erg peperig is zit er weinig smaak aan en wat je proeft is snel weg. Het is qua peperigheid nog net te doen voor een Hollander die van pittig houdt. De rijst moet je er zelf bij koken.

Ik begrijp de lovende verhalen over de smaak niet, elke ander Indiaas restaurant waar ik curries heb gehaald of gegeten bieden curries met meer smaak. Maar dit betreft dus slechts een enkele ervaring. Ik betwijfel of het er meer worden, er zit er nog een in Hengelo en als de vindaloo kenmerkend is voor de Bombay Spice dan is er zeker ruimte voor concurrentie.

13. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Ton Nam Thai

Martin

Strak en modern ingericht, niet veel sfeer maar daarmee ook schoon, netjes en praktisch. Ik vond het erg lekker (rode curry). Het leek wat weinig maar ik kon het uiteindelijk maar met moeite op. Weinig opsmuk, gewoon een schaal curry en een schaal rijst zonder standaard extra's maar ik miste niets. De smaken werkten door tot de volgende ochtend. Hier ga ik nog wel een paar keer komen.

14. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Rasa Sayang

Martin

Menu A afgehaald. Klonk goed. Thuis blijken de loempiaatjes te ontbreken. Jammer. Daging smoor is rommel, vrijwel uitsluitend stukken vet en elastiek, je kon bijna alles uitspugen. De stukken gefrituurde kip lijken machinaal gehakt en in de olie gemikt. Meer een anatomische les dan een maaltijd. Een botje is OK maar ik hoef niet alle gewrichten en kraakbeen erbij. De nasi is rood en er zit niks in of bij, hetzelfde geld voor de bami. Al met al smakeloos tot onsmakelijk.

3,4
  15. Martin's profielfoto