• Lid sinds 11 april 2012

De Nachtwacht

Meppel

De Nachtwacht

Meppel

Marloes heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor De Nachtwacht

Afgelopen zondag in het gezellige Meppel geweest, en spontaan de Nachtwacht ingelopen.
    We werden verrast door de gezellige sfeer, en live muziek.
    Eerst heerlijk geborreld aan de bar, waar de gastheer ons van alles wist te vertellen over zijn passie
    voor bieren, en eten. Ondanks dat het eten thuis al klaar stond, toch besloten hier lekker te blijven eten.
    En dit was zeker de moeite waard! Fantastische kaart, goede prijs, kwaliteit verhouding, een leuk team, waar het enthousiasme van af straalt! en een zeer goede sfeer!

Dit is zeker een aanrader!!

2. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor Silverado

Wij hebben er dit weekend gegeten en alles was gewoon hartstikke goed en lekker.
    Zelf had ik de "las vegas" het stoofpotje van varkenshaas, helemaal niks mis mee, een stoofpotje hoort nu eenmaal gaar te zijn anders is het ook geen stoofpotje naar mijn mening.
    Dus wij komen zeker weer, het is bij Silverado gewoon goed, gezellig en goedkoop

3. Marloes's profielfoto
    Marloes heeft een recensie geschreven voor De Nachtwacht

Afgelopen 2e paasdag heerlijk gegeten bij De Nachtwacht, zeer verrast door de uiterst vriendelijke en gezellige meisjes van de bediening. Ook waren wij erg blij met het speciale gerecht voor de paasdagen... jawel de eerste asperges van het jaar, ze waren gewoon super lekker. De ambiance, leuke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding van het heerlijke eten maken dit restaurant tot een echt aanrader. Wij komen zeker terug!