De Nachtwacht in Meppel

1193539257 86
1204845177 86
1419657661 72
1657081985 71

1. 2 rondes halve liters besteld krijg je de eerste keer een vaasje, zelfde prijs. Beetje raar, maar oke. Dan betaal je 17,5 alleen voor 2 kip spiesjes en 20 euro voor alleen een kabeljauw met saus! Meer dan half uur gewacht voor ons eten en uiteindelijk kregen we dit mee in een meeneem box omdat het 8 uur was. Dit was een keer en nooit weer!

4,5
  2. Vertaal van English naar Nederlands

Eerste ervaring. Al veel goede verhalen gehoord en deze werden zeker waar gemaakt. Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

3. Erik Oosterhof

Vanwege corona een driegangen thuismaaltijd voor vier personen gehad. Deze werd keurig (gekoeld) bezorgd: vriendelijk, juiste tijd, mooi verpakt, compleet en met toelichting hoe het vlees en (waar nodig) de groente op de juiste temperatuur te brengen. De maaltijd is deels serveerklaar, maar het hoofdgerecht moet op eigen borden gedaan worden. De complimenten voor mijn vrouw die dit zeer presentabel gedaan heeft!
    De smaak en structuur en hoeveelheid van alles was prima. De kip voor 2 personen is een hele kip waarvan het vlees losgesneden moet worden. Dat is een beetje onhandig als je dat niet gewend bent. De kers op de taart, hier in de vorm heerlijke rijpe zoete aardbeien, was het dessert :-)

4. De Nachtwacht heeft een erg leuke sfeer door de gezellige inrichting en leuke medewerkers! We hebben genoten van het eten.

5. Bediening goed. Eten matig. Soep werd lauw warm opgediend. Porties erg klein! Tournedos bepaald niet super en dat voor 28 €. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Bij de concurrent veel beter eten voor aanzienlijk minder geld.

4,5
  6. Heerlijk gegeten goede service, top!

7. We hebben heerlijk gegeten.
    Prima service.

8. Leuk ingericht, vriendelijke bediening.
    Het vlees smaakte prima. De bijgerechten vonden we fantasieloos. Patat en salade. Wat variatie zou fijn zijn (groenten, gebakken aardappelen etc).

9. Het leek zo mooi op de site... Maar wat een smerige gelegenheid. Alles kleefde en pikte. Zelfs de tafels die ingedekt stonden bleef je aan plakken. In een woord? Te vies om er ook werkelijk wat te eten of drinken. Niet doen....!

10. Vaker gegeten bij de Nachtwacht, goede ervaring tot nu toe.
    Misschien deze keer de pech dat het niet liep? Of is de focus van het bedienend personeel niet wat het moest zijn. Een vrijdag avond, we zaten beneden er zaten gasten aan de bar, en andere tafels ook allemaal bezet. De sfeer was gezellig, weekend begonnen, Combi bar restaurant is leuk. Naarmate de gasten aan de bar luidruchtiger worden merk ik dat de andere tafel genoten zich er wat aan ergeren, maar dat mag de pret niet drukken, het duurt bijna een uur voor de voorgerechten krijgen. Jammer, maar we borrelen gezellig. Uiteindelijk zijn de voorgerechten heerlijk. De bediening verslapt, we moeten vragen om een drankje, en nog eens, en dan wordt het vervelend. Vooral wanneer de bediening zich mengt met de gasten aan de bar, en geen oog meer lijkt te hebben voor ons. Afwisselend aan de bar en een andere tafel is de bediening vooral druk met die gasten en komt alleen nog om de hoofd gerechten te serveren. En later uit te halen. Erg jammer, het is vervelend om steeds te moeten vragen om je drankje. En uiteindelijk wordt deze zelfs niet geserveerd. Afknapper. Jammer!
    Complimenten voor de keuken. Heerlijk gegeten, mooie kaart, voor ieder wat wils, en originele gerechten.

11. Voor de eerste keer gegeten bij de Nachtwacht. Sfeervol restaurant. Goede bediening.
    Eten was lauw. Jammer genoeg maar 1 visgerecht op de kaart. En wie was die man in de zaak, de baas? Die de hele tijd niets deed en alleen maar verschrikkelijk irritant hard lachte?

5,1
  12. We hebben laatst bij de nachtwacht gegeten. Een aantal jaar geleden kwamen we er wel vaker. Toen was het eten erg goed. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar het eten is echt niet lekker meer! We hadden kipsaté besteld, maar dit was werkelijk echt niet lekker. De frietjes waren vet (waar zijn de zelf gemaakte frietjes van vroeger gebleven?) de rode kool zat geen smaak aan en de appel compote was mierzoet. We hebben eten terug gegeven. De jongen die ons bediende was heel erg vriendelijk. Ook wat onzeker. Hij werkte er pas een maand. Ipv dat de baas zelf even kwam om zijn excuses te maken en ons te vragen wat hij nog voor ons kon doen, bleef hij met zijn telefoon aan de bar zitten en liet het die arme jongen opknappen. Wat is er met de baas gebeurd? Hij was vroeger altijd vriendelijk. Uiteindelijk hebben we 1 gerecht moeten betalen. Voor ons was dit de laatste keer nachtwacht. Heel erg jammer want het is een super gezellig restaurantje.

1,7
  13. Bij jullie is het altijd een feestje! Alles is mogelijk (aanpassing / toepassing aan het gerecht).
    De sfeer is geweldig, je wordt hier met open armen ontvangen.
    De kaart is uniek en hip, een keuze maken is voor mij altijd lastig omdat er zó veel heerlijke gerechten op de kaart staan. Wederom een reden om snel weer terug te komen!!

Cheers & See you soon

14. Marloes

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant in Meppel. Bediening is vlot en erg attent. Gevarieerde alc kaart en goedkoop en goed 3 gangen menu. Komen hier zeker snel terug!

15. Meerdere malen heerlijk gegeten. Wisselende menu's en ook nog keuze uit à la carte. Mooie gerechten en goede prijs & kwaliteit verhouden. Daarnaast een erg gezellige sfeer, zowel buiten als binnen. Ik raad het iedereen aan!

16. Marloes

Een erg klantvriendelijk team staat voor je klaar. Niets is te gek voor hen. Een kleine aanpassing in het gerecht is zo gedaan (denk aan allergie). Het menu wisselt ééns in de zoveel tijd en dat is vaak genoeg. Zij spelen in op seizoenen en bepaalde dagen. De sfeer is heel gezellig. Ik kom hier graag voor een uitgebreid diner en om lang na te tafelen. Wijn in overvloed! Wat een keus en wat een fijne smaken. Aanrader!

17. Jessenco

Zeer goede ervaring en aanrader voor de echte genieter, maar toch laagdrempelig.

Echt een heerlijke avond gehad, van begin tot het eind top.
    Eerlijke en zeer gastvrije bediening, echt te zien aan de gastheer en gastvrouw dat ze van hun vak houden.
    Heel goed meegedacht over welk gerecht in combinatie met een heerlijk wijntje we zouden kiezen.

Bedankt voor jullie gastvrijheid en zeker tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Jess en Co.

18. Gerard Wiersema

Zeer slechte ervaring!
    Voorgerecht van kaaskroketjes> 2! Stuks veel te hard gebakken. Daar betaal je dan wel bijna € 8,00 voor.
    Hoofdgerecht, kippetje, erg droog vlees.
    Nagerecht, 3 kleine gekleurde bolletjes ijs met een heel klein beetje slagroom en 2 schilfertjes appel voor € 7, 95 Schandalig!
    NOOIT meer Nachtwacht!

19. Kousemaker - Fevery

Hebben zaterdag 27 mei bij jullie gedineerd. Was heel lekker en verzorgd. Lekker gegeten. Kwamen uit België nabij Brugge was de moeite om in Meppel eens halt te houden. En de vriendelijkheid in Nederland was een heel fijne ervaring.

Diederik en Ingrid

20. van vuuren

maandag avond met de hele fam bij de Nachtwacht gegeten
    vertrouwd en lekker

21. Altijd top! Leuke bediening en goede sfeer! Met kerst genoten van een culinair 4-gangen diner! Goede prijs kwaliteit verhouding! Bedankt Nachtwacht en team! We hebben een fijne kerst gehad bij jullie!

22. Mooie sfeervolle zaak! Er hangt hier een fijne sfeer! Bediening is uitermate positief en goed op de hoogte, maar moeten zeker hard werken. Dit onder goede begeleiding van de gastvrouw. Keuken en kaart is zeer verrassend en kwaliteit/prijs verhouding is prima! Een dikke 10 voor jullie! Bedankt! Wij komen hier graag terug!
    Groeten Gerben.

23. Marinus Drenth

Heerlijke ervaring op kerstavond. Gastvrije en attente bediening, een goed glas wijn bij een heerlijke wildproeverij! Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Wij komen zeker weer!! Dank voor jullie gastvrijheid.

Groet Marinus.

24. J. C. De Jel

1e kerstdag zijn we met 8 personen geweest. Wij hadden hoge verwachtingen, niets was minder waar. 3 wildpasteitjes moesten terug worden gestuurd omdat zij koud werden geserveerd. Tussen voor-en hoofdgerecht hebben wij 1 1/2 uur moeten wachten, opmerking was " het is druk". Het hoofdgerecht was ook lauw.

Ik vond het een aanfluiting. Een zeer teleurgestelde bezoekster.

25. Gisteravond gegeten bij de nachtwacht. We werden aan tafel gezet en er zou iemand bij ons komen. Na 15 min nog niet dus zelf maar de bar gelopen. Of wij ook wat drinken en een kaart konden krijgen. Ik had als hoofdgerecht een oud Hollands stoofpotje. Had ik zin in want ik hou van lekker mals vlees. Helaas zaten er maar 3 stukjes vlees in. Na ons toetje vroeg de dame of wij nog iets wilden. We vroegen om de rekening. Ook dit duurde lang en de dame die ons vroeg zag ik ook nergens. Dus wij zelf maar naar de bar en ik zei tegen de jongen daar dat zijn collega met onze rekening bezig was. Dit bleek niet zo want alweer waren wij vergeten, want mevrouw was ineens beneden met iets bezig. Al met al dus een slechte ervaring gehad bij de nachtwacht in Meppel. Heb overigens de gastheer en gastvrouw van de hele avond ook niet gezien. Na mijn klachten was t dan ook.. "ik zal t doorgeven" en dat was t dan. Ik kies de volgende keer voor iets anders dan de nachtwacht.

2,9
  26. Kom al enige jaren bij de Nachtwacht: blijkbaar is er nu een nieuwe kok. Had als voorgerecht rundercarpaccio en dit bleek fantasieloze vette hap onder klodders vette saus met kaas strooisel uit supermarktzakje.

Hoofdgerecht was naar werkelijk niets smakende Noordzee tong (gepaneerd!) met een zielig hoopje groene groenten heel véééél saus en een gepofte aardappel bedolven onder vette smurrie. Ook nog een kom rabarber en frietjes erbij.

Toen tenslotte de Irish Coffee geserveerd bleek met een kommetje spuitslagroom er apart bij, en toen ik voor al dit moois een kleine 50 euro per persoon moest afrekenen wist ik het zeker: Hier zien ze mij voorlopig niet meer terug.

27. Fijne sfeer en super prijs kwaliteit verhouding. Aanraders; zeetong en de Nachtwachtburger!

28. Zeetong gegeten, smaak was prima, maar ondanks de navraag vooraf bij bestellen over de grootte van de vis (volgens bediening grote dikke vis) leek het meer op een sliptongetje dan een zeetong. Tja daar is de vis toch te duur voor. Hier wel melding van gemaakt bij de bediening maar klacht werd afgedaan met "het is niet anders...". Hadden we dit vooraf wel geweten dan hadden we toch een andere keuze gemaakt van de verder prima kaart.

29. Zeer regelmatig eten wij bij de Nachtwacht en ook vorige week hebben wij weer heerlijk gegeten. Voor het eten gezellig een drankje aan de bar gedronken, de sfeer is super! Alle gerechten zijn heerlijk en prijs/kwaliteit is erg goed. Wij hopen tot snel!

30. Afgelopen zondag op aanraden van een vriendin bij De Nachtwacht gegeten. Het was rustig en knus en de kok weet precies hoe hij een goede biefstuk en varkenshaas moet bereiden. Lekker!

31. Als voorgerecht nachtwacht proeverij. Erg lekker. Je krijgt veel verschillende lekkernijen. Maar het hoofdgerecht vond ik minder, De goudweger. De varkenshaas was nauwelijks op smaak gebracht. Gelukkig stond er wel zout en peper. De varkenshaas was gegratineerd met trostomaat en mozzarella. De trostomaat waren gewoon rauwe dikke plakken tomaat er zo opgelegd. En de mozzarella was heel taai. Deze combinatie zorgt voor veel lekvocht van de tomaat en de mozzarella en daar ligt dan je varkenshaas in. Dat is niet lekker. De bediening boven was erg knullig. Voor deze prijzen mag er meer aandacht gegeven worden aan de bereiding van het hoofdgerecht.

32. Een paar keer gegeten bij de Nachtwacht. Eten is goed, bediening is langzaam. Maar op zich geen probleem. Alleen op een Donderdag Meppeldag zijn wij zeer onaangenaam verrast.

Wij stonden voor de Nachtwacht lekker muziek te luisteren en kochten onze drankjes bij de Nachtwacht. Tsja, en soms moet je dan even naar de wc, maar dat mocht niet van het personeel van de Nachtwacht. Ik vind dit vreemd, ik ben klant en dan mag ik toch gewoon gebruik maken van hun toilet? Ik begrijp dat je niet jan en alleman in je zaak wilt hebben op een Meppeldag, maar sluit dan je zaak. Ze accepteren wel dat wij drankjes bij hen kopen, maar toiletgebruik mag niet. Alleen de lusten, maar niet de lasten.

Maar wat ik echt heel vervelend vond, was hoe onbeschoft het personeel ons behandelde. Sorry hoor, ik vind het normaal dat je beleefd te woord wordt gestaan. Maar dat was hier absoluut niet het geval. En het meest frappante was dat een vriendin van ons ook naar de wc moest en wel werd toegelaten! Dus nog inconsequent ook!

Hoewel ik het eten lekker vind, ga ik hier zeker niet meer naar toe. Laat de mensen van Nachtwacht eerst maar eens een cursus manieren volgen.

33. Sebastiaan

Ik heb wel twee keren zo heerlijk gegeten. Vanuit Heerenveen ga ik wel eens naar Mokumdag. Ben de laatste twee keren wezen eten. Heerlijk. Foto van vorig jaar.

34. Voor de 2e keer hier gegeten, was weer helemaal top, ook de bediening was super. Combinatie met de bierkaart spreekt mij als Brabander natuurlijk aan. Leuk dat je i.p.v. wijn dus ook kunt kiezen tussen verschillende bieren bij je gerechten. Zeker een aanrader, kom zeker terug.

35. Vreselijk! De reservering was niet opgeslagen, terwijl ik wel een bevestiging heb ontvangen, er werd gedaan alsof het mijn eigen schuld was. Ik zou een verkeerde datum hebben gekozen (nou ik weet echt wel wanneer ik jarig ben!). Kinderen van 9 en 11 vinden het echt erg lang duren als je bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moet wachten. Toen het dan eindelijk kwam was mijn vlees rauw en moest ik nog langer wachten. Uiteindelijk maar besloten geen nagerecht te nemen want daar hadden we waarschijnlijk ook nog een uur op moeten wachten. Toen bleek ook nog dat de rekening niet klopte, echt heel triest en het moest 2x worden nagevraagd voor wij gelijk kregen. Dit was eens maar nooit weer, er zijn wel leukere (en kindvriendelijker) restaurants in Meppel. (En ik heb wel eens een leukere verjaardag gehad!)

1,9
  36. Afgelopen zondag in het gezellige Meppel geweest, en spontaan de Nachtwacht ingelopen.
    We werden verrast door de gezellige sfeer, en live muziek.
    Eerst heerlijk geborreld aan de bar, waar de gastheer ons van alles wist te vertellen over zijn passie
    voor bieren, en eten. Ondanks dat het eten thuis al klaar stond, toch besloten hier lekker te blijven eten.
    En dit was zeker de moeite waard! Fantastische kaart, goede prijs, kwaliteit verhouding, een leuk team, waar het enthousiasme van af straalt! en een zeer goede sfeer!

Dit is zeker een aanrader!!

37. Met de Meppeldag een paar kleine voorgerechtjes besteld. 7,75 voor 2 mini kaaskroketjes en 8,75 voor 6 mosselen in een bakje. Schandalig gewoon! Wij wilden manager of eigenaar spreken. Hij wilde niet in discussie en kregen na doorvragen te horen dat we moesten opdonderen!

Van ons krijgt deze zaak een vette 1! En nooit meer de Nachtwacht in Meppel.

38. Leuke eetgelegenheid, sfeer binnen was goed. Allen erg koud. Prijzen aan de hoge kant. Bediening matig, 2 x iets vergeten! Zou dit niet aanraden.

39. Speciale bieren in overvloed, zelfs per gerecht geadviseerd, dat blijft zo leuk aan deze plek. Een gevarieerde kaart met zowel standaard als bijzondere gerechten en goede bediening. Soms een slordigheidje als te koude carpaccio. De muziekkeuze is heel sfeervol: we blijven graag terug komen.

40. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij diner cafe de Nachtwacht in Meppel.
    Het restaurant ziet er sfeervol en verzorgd uit. De dames in de bediening hebben verstand van zaken, hebben ons erg enthousiast bediend, en vormen een leuk team! Ook de nieuwe menukaart verraste ons, goede prijs kwaliteit verhouding en zeer smaakvol bereid! TOP Zeker een aanrader..
    Gr. Gerjanne

41. Gezellig uitziend restaurant, alleen de temperatuur was erg laag.

Over het algemeen lekker eten, alleen de kip was heel erg aangebrand. Dat kon ik eerst niet zien, vanwege de laag saté-saus die eroverheen zat. Erg vervelend en onprofessioneel. De kroepoek was door de saté erg slag geworden. De bijgerechten waren erg lekker en goed afwisselend

Het medewerkers leken allemaal wat gehaast.

4,1
  42. Mauzer 2623 punten

Met de gegevens dat dit een goed restaurant is (mijn eigen recensie 2009) voldoet het zeker niet meer aan mijn wensen.

Eten is goed, maar er gaat veel mis in de bediening!
    Je wordt als klant tegenwoordig een beetje aan je lot overgelaten, er komt niemand vragen of je nog wat drinken wilt hebben, en klachten worden niet serieus genomen.

Hoop dat de eigenaar het bedrijfsbeleid tegen het licht gaat houden, want het is zonde de kwaliteit van dit prachtige restaurant door wanbeleid teniet te doen.

Vroeger was het genieten, nu is het ergernis.

6,1
  43. De "Nachtwacht" is een gezellig eetcafe, je voelt je er op je gemak! De aankleding is toepasselijk en de verlichting geeft veel sfeer. Het eten was voortreffelijk! En de benaming van de gerechten origineel in de sfeer van het leven van Rembrandt.We hebben hier 14 november 2011 met zes personen een hele gezellige avond gehad en genoten van het eten!
    E. lambeck

44. Met 4 personen gedineerd. Het was koud binnen, duidelijk onder gemiddelde kamertemperatuur. Het was koud weer buiten en hoewel er niemand buiten zat te eten stond de deur wagenwijd open. Vlees prima, maar veel te weinig garnituur. Te klein bakje patat voor 4 personen en verwaarloosbaar stukje groenten. Wel erg aardige bediening!

Kan beter!

45. Hans 5 punten

Samen met de kinderen lekker gegeten. Leuk restaurant en gezellige ambiance.

Jammer dat er meer dan 1 uur tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat.

46. inge 170 punten

Zondagavond hier met een vriendin gegeten. Hebben 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Gevraagde mayonaise werd niet gebracht. Voorgerecht (geitenkaas) was lekker, maar hoofdgerecht (varkenshaas) niet veel bijzonders. 3 medaillons, aan de droge kant. Weinig bijgerechten.

6,1
  47. Wij hebben hier vanavond gegeten en waren uiterst tevreden. Mijn vrouw had een tournedos welke perfect medium/rare gebakken was. Ondanks dat het druk was werd er speciaal even een pepersaus voor haar gemaakt, welke uitstekend was. Ik zelf had het €19,50 menu met vooraf seranoham, hoofd heerlijke verse slibtong en als dessert verse aardbeien (hoe kan het voor dat geld en deze kwaliteit). Wij komen hier zeker snel terug en niet alleen voor het heerlijke eten maar ook voor de uiterst vriendelijke bediening.

48. Om te beginnen was de bediening van blonde jonge man super! Mede dankzij deze jonge man hebben wij ondanks ons ongenoegen over een aantal zaken een heel prettige avond mogen ervaren. Hulde! De eigenaar echter blijkt geen kritiek te kunnen verdragen en geeft te kennen aan ons gezelschap van 4 personen met een rekening van 241.50 euro, dat we niet meer welkom zijn in zijn eetcafe. Waar we het vandaan halen om commentaar te leveren op zijn al 5 jaar staande menu? Genoteerd mag zijn dat we de 3x rode biefstukken die we hadden besteld, alle 3 medium gebakken en lauw geserveerd kregen. Hebben we wel iets van gezegd, maar door drukte van de meppeler dagen, hebben we uit coulance de biefstukken niet terug naar keuken gestuurd. Als nagerecht hebben we o.a. een als aangeschreven culinair warm voorgerecht met verschillende warme hapjes besteld. Dit was in onze ogen echt een gefrituurde aanfuiting, die we wel terug hebben gestuurd naar keuken. Om het maar niet over de witte huiswijn te hebben die we niet genuttigd hebben vanwege de lage kwaliteit en daarvoor in de plaats 2 flessen van betere kwaliteit hebben besteld. Onbegrijpelijk vinden wij de reactie van eigenaar dat wij niet meer welkom zijn omdat wij commentaar hebben geleverd op enkele punten en gevraagd hebben om coulance wat dat ene gefrituurde voor/nagerecht en de 2 glazen witte wijn. Samen voor een bedrag van rond de 20 euro op een bedrag van 241 euro waar wij de 3 biefstukken maar gelaten hebben voor wat het was. We willen nog niet eens hier terug komen.

4,7
  49. janneke

Wij komen regelmatig bij de Nachtwacht eten en genieten. Het is er echt altijd gezellig en lekker. Ze bestaan alweer 5 jaar, gefeliciteerd. Het jubileummenu van 19,50 voor 3-gangen gaan wij zeker proberen.

Dus tot gauw....

50. Een gewone menukaart met de geijkte vlees/vis menu's, zalm, biefstukje, sateetje. Verwacht niks speciaals.

Kan overal gegeten worden. Maar na een middagje winkelen niks mis mee.

51. Fam. van Dalfsen

Het was fantastisch, wat hebben wij heerlijk gegeten en nog meer genoten van de super wijn en zeer gezellige bediening.

Vandaag was er net een nieuwe kaart, met wel heel veel lekkere gerechten. Het was dus ook moeilijk kiezen. De tournedos wat subliem en de zalmfilet echt een topper.

Onze grote complimenten, het was goed verzorgd en alles zag er top uit. Wij komen zeker binnenkort weer.

52. Niet slecht maar het geheel viel wel een beetje tegen. Creatieve namen voor een standaard menu. Erg gemiddeld en met een garnituur van sla en groente en frietjes aan de eenvoudige kant. Vriendelijke bediening maar een beetje langzaam. Een betere keuze van restaurant is eenvoudig te maken.

6,5
  53. Na een aantal keren hier goed te hebben gegeten moet ik helaas constateren dat men niet meer de energie kan opbrengen om de laatste meters af te leggen. Het is standaard geworden en een beetje een fabriek, te druk dus waardoor men waarschijnlijk met goede bedoelingen niet meer de kwaliteit heeft die het eerst wel had. Hier kom ik voorlopig niet meer, of de rest zou gesloten moeten zijn.

54. AANRADER! Enorm vriendelijk personeel en het eten was geweldig! Wij zullen hier zeker vaker gekomen en raden de Nachtwacht iedereen aan.

55. K.F. Luning

Hier recentelijk lekker gegeten in informele sfeer. Attente bediening. Minpuntje: slechts één visgerecht op de menukaart.

56. Harrie op de Weegh

Na een miskleun elders in de stad weer eens een goeie.
    Aanrader

57. F. Kleinsma

Voor het beste restaurant in Meppel, gezellig, lekker en niet duur.
    Gewoon lekker genieten. Toppie hoor.

58. Geweldig, goed eten,een gezellige inrichting en leuk personeel

59. Wat was het weer gezellig en lekker, echt het mooiste restaurant van Meppel. Wij komen er vaak en het is altijd weer een genot. Dank julle wel. Tot gauw

60. Wij vinden het erg gezellig om hier te eten vooral boven bij het raam. Het liefst zouden wij de patat voor gebakken aardappels zien veranderen bij alles vinden wij dat net een beetje goedkoop aan doen. maar voor de rest echt super succes!!!

61. Fam. de Vries

Geweldig restaurant, echt super.