• Lid sinds 30 januari 2013

Lounge 44

De Roerganger

Aruna Cuisine

Roermond

Marjo Eijssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marjo Eijssen's profielfoto
    Marjo Eijssen vindt de recensie door Marjo Eijssen voor Aruna Cuisine leuk

Vorige week met een vriendin hier gegeten. Eten was aardig, maar zeker niet bovengemiddeld. Aruna gaf zelf uitleg bij de gerechten, het was niet druk en de eigenlijke bediening was naar huis. Hij wil graag gerekend worden tot het topsegment van Roermondse restaurants. Mijns inziens moet daarvoor nog heel wat gebeuren, hoewel de prijzen wel in overeenstemming zijn met de toprestaurants!
    Nadat we één keer hadden aangegeven dat het niet erg was als er werd ingebroken in ons gesprek, werd er vervolgens doodleuk nog een keer of zes ingebroken, o.a. om wijnen aan te prijzen...
    Eten was goed, ambiance matig, overwegend donkerbruin meubilair vonden wij niet bepaald sfeervol. Aan sfeer mag nog wel gewerkt worden! Voor ons geen restaurant om nog eens te proberen.

2. Marjo Eijssen's profielfoto
    Marjo Eijssen heeft een recensie geschreven voor Lounge 44
    Internationaal Roermond

Super gastvrouw, attent en gepast informeel. De combinatie met haar partner die in de keuken de scepter zwaait is een gouden greep! 's Zomers is het buiten goed toeven, lekker laagdrempelig met een ibiza sfeertje. Afgelopen maanden een paar keer hier gegeten en elke keer weer subliem, vandaar dat we ook regelmatig dinerchecques van Lounge 44 kado doen voor verjaardagen of andere gelegenheden. Met Kerst hebben we op de valreep voor ons beider ouders een reservering kunnen regelen en die waren helemáál vol lof (de reservering voor Pasen wordt al uitgesproken). Een superplek om heerlijk te eten, van een goed glas wijn te genietenen, een relaxte avond in een mooie ambiance.
    De prestaties van de keukenbrigade komen voor ons meteen na One!
    Genieten met hoofdletters!

3. Marjo Eijssen's profielfoto
    Marjo Eijssen heeft een recensie geschreven voor De Roerganger

Van de zomer heerlijk gegeten hier met een wowdeal. Er werd niet afgedongen op kwaliteit, wat je soms wel eens ziet als je met een kortingsvoucher ergens wilt eten.
    Leuke, informele bediening die goed uitleg kon geven over de gerechten die overigens echt smaakvol waren. Mooi opgemaakte borden en tot in de puntjes verzorgd. We startten buiten op het terras met de amuses maar toen het later afkoelde was het geen enkel probleem om binnen de maaltijd voort te zetten.

Kortom: genoten!

4. Marjo Eijssen's profielfoto
    Marjo Eijssen heeft een recensie geschreven voor Restaurant ONE

Schitterende locatie, metropolistisch. Bediening met kennis van zaken en gelukkig niet stijf.
    Het diner was een aaneenschakeling van verwennerijen, smaaksensaties en schitterende combinaties.
    Volgende keer willen we graag eens in de keuken lunchen, lijkt me ontzettend leuk.
    Minder vind ik de tafellakens die erg aanwezig zijn, mijn inziens zou de keuze voor mooie tafels met mooi tafellinnen in de zin van placemats of onderborden stijlvoller en strakker zijn.
    Prijs/kwaliteit subliem! Op deze locatie komt One helemaal tot zijn recht.
    Graag tot een volgende x

5. Marjo Eijssen's profielfoto
    Marjo Eijssen heeft een recensie geschreven voor Aruna Cuisine