Lounge 44 in Roermond

Nabij gelegen de A73 en is via de hoofdwegen van Herten (Gemeente Roermond) makkelijk te bereiken. Volg de borden “Rosslag”. Lounge44 beschikt over ruime privé parkeergelegenheid voor de deur.

• Suikervrij

1661195971 75
1676641900 75
1692087829 75

1. anita 116 punten

Hele leuke ervaring. Vriendelijk personeel, er wordt aandacht aan je geschonken en de uitbaatster is kundig en heel vriendelijk.
    We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer terug naar de nieuwe locatie.

2. Het ligt daar zo mooi aan de maas!! Van de buitenkant ziet het er wat 'boxy' uit maar van binnen is het super gezellig! Het personeel was SUPER!! Maar de uitbaters zijn nog wat jong (Chef & Ankie) en dat is een groeipunt, want de opzet is super, echt uniek! Wij blijven komen en over 'n jaar of tien zijn jullie in NL en het Ruhrgebied een begrip! Good luck!! x We komen snel weer!

3. Al veel goede reacties gehoord en gelezen. We zijn hier als groep geweest voor een zogenaamd Walking Diner. Wat het eten betreft: uitstekend! Diverse gerechten die met veel smaak en creativiteit waren klaar gemaakt. Hoogtepunt was een overheerlijk desert (diverse ijssoorten met mousse) wat een smaakbom was! Ik had ook al gehoord vooraf dat je bij Lounge 44 niet terecht kon, zonder reserveren. En dat bleek ook wel op deze doordeweekse avond. Bomvol! Naast ons nog twee grote groepen en daarnaast alle tafels vol. Ik zag het team ook hard werken. Alle lof! Maar hier en daar viel wel eens een steekje. Zo waren de gerechten voor onze groep aan de krappe kant qua hoeveelheid. Zeker voor de grotere eters. Maar door de drukte werd geen aandacht besteed aan navragen of het naar wens was. Achteraf bleek ook dat er een gerecht vergeten was om uit te serveren. Dat is twee dagen daarna wel keurig hersteld door het bedrijf op de factuur, maar op het moment zelf ga je met een 'wat leeg' gevoel weg. Had dus niet gehoeven. En gezien de prijzen van eten en drank (om die rede mag je ook wel wat verwachten aan service), zou het niet moeten gebeuren. Of... als er een foutje wordt gemaakt (kan altijd eens voorkomen) dan op het moment alert reageren. Ook was het erg rumoerig door de grote hoeveelheid gasten in de zaak. Enerzijds kwam dit ontspannen over, anderzijds voor mensen die wat slechter horen wel lastig om je tafelgenoot nog te verstaan.

4. Marc 861 punten

Mooie locatie aan t water. Bediening keurig (dames) de heren bespraken helaas achter mij hoe lastig tafel 1 wel niet was. Voorgerecht erg goed. Kennis van de wijn te beperkt voor een goed advies. Opmaak van de borden is mooi. Mijn tonijn was prima gebakken maar veel te zout. Al met al een leuke avond met wat kleine kanttekeningen. Dames met stoffen broeken let op voor de krukken aan de hoge tafels, 2 haken in haar broek aan overgehouden.

5. Daan 5 punten

Wij hebben hier laatst gegeten, bij goed weer helemaal super! De Rib-eye is helemaal top, lekker met die bearnaisesaus. Daarnaast de Limoncellospritz, een heerlijk aperitief!

6. Het eten en drinken was zeer prijzig. Als het van uitstekende kwaliteit was, was het nog te overzien. Bij het eten leek het net alsof de zoutpot was omgevallen boven het eten, het was echt niet te doen. Ook waren de porties erg magertjes. Na een bezoek aan het restaurant nog steeds honger hebben was niet helemaal onze bedoeling. Ook de bediening kan wat vriendelijker. Wel mooi aan het water, goede locatie.

7. osmen27 6918 punten

Opnieuw heerlijk gegeten in een fantastische omgeving en een geweldige bediening door enthousiaste jonge mensen! Mooie creaties en veel verse producten.

8. iz

9. Een bezoek aan Lounge44 is altijd weer een groot feest. Zowel het eten en service zijn van hoge kwaliteit. Sfeer is zeer aangenaam en je krijgt een gevoel "ik wil nooit meer naar huis". Voor iedereen een aanrader, jong tot oud, en zeker ook voor iedere gelegenheid.

10. Op aanraden van vrienden uit Roermond hebben we vanavond Lounge44 geproefd. Inderdaad een verwennerij van begin tot einde. Een rijk gevarieerde menukaart, een mooi assortiment aan bijpassende wijnen en de enthousiaste bediening maakten er een geweldige "tussenstop" van. We hebben ervan genoten en komen snel weer eens terug. Top!

11. Marie-José

Wat een verwennerij. Heerlijk eten, alles mooi opgediend en heerlijk van smaak. Heel ontspannen sfeertje, super ontspannen jonge bediening. Top, een echte aanrader!

12. JoseLuis

13. Met Moederdag bij Lounge 44 gaan eten. Het was enorm druk, ze konden de gasten niet aan, ze hadden zo leek het niet gerekend op ons, terwijl we wel gereserveerd hadden. We werden in een hoekje geduwd, de mensen die naar buiten moesten konden nog net langslopen. Het duurde erg lang voordat we contact kregen met de bediening en als we uiteindelijk contact hadden werden er kort antwoorden gegeven die niet duidelijk waren. Het tafelen duurde te lang voor onze kinderen, en die zijn echt wel gewend om te wachten en in restaurants te eten. Het eten viel ook tegen, het is meer een clubje van zien en gezien worden. Wij gaan er niet meer naartoe!

14. Overdag diverse keren tevergeefs een plek proberen te krijgen voor 2 personen. Personeel doet nergens moeite voor en geven aan zich voor te bereiden op de avondgasten. Arrogante houding, het lijkt erop dat ze zich voor twee klanten geen moeite doen! Wij gaan er NIET meer naar toe!! Wij gunnen klandizie vanaf nu aan een andere zaak met betere kwaliteit en veel vriendelijker personeel en een prima prijs kwaliteit verhouding!

15. We hadden veel over Lounge44 gehoord, de verwachtingen waren dan ook hoog gespannen, bleek een lichte teleurstelling te zijn. Entourage kan niet beter, heerlijk zitten aan het water.

Culinair gezien niet helemaal top. Voorgerecht Peking duck pancakes leek ons op de kaart een goede keuze, helaas was de eend overcooked en de pancakes warm gemaakt in de magnetron in plaats van gestoomd waardoor deze gedeeltelijk droog en hard waren.
    Hoofdgerecht van gamba’s in lookboter gegaard en ½ canner was okay, jammer dat de gamba's voorgekookt waren en later warm gemaakt in lookboter.
    De nagerechten waren een domper op een leuke avond, 13,50 voor een summier kaasbord en 8,50 voor aardbeien romanoff (5 aardbeien en een bolletje olijfolie-roomijs) zijn buitensporig hoge prijzen voor deze mager gepresenteerde nagerechten.

Na het betalen van een pittige rekening zijn we enigszins teleurgesteld vertrokken. Zou ik er nog eens terug gaan? Neen!

16. Gaan lunchen bij de Lounge. Prijs, kwaliteit uitstekend voor lunchgerechten!! Na een lekkere Aperol een glaasJE wijn besteld.... De wijnsoort (smaak) was oké alleen de inhoud van het glas was minimaal! Voor dit muizenslokje betaal je maar liefst €4,50. Dit is mijn inziens een verbeterpunt.

17. 2 weken geleden met 16 vriendinnen een heerlijke middag gehad bij Lounge44.
    We werden goed ontvangen met een heerlijk glaasje bubbels. Lekker buiten in het zonnetje gezeten aan het water. (mogelijkheid om binnen te zitten was er ook)
    We hebben een heerlijke 3-gangen lunch gehad. Borden waren mooi opgemaakt en de verschillende gerechten waren erg lekker. Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug!

18. Jammer, het had zo goed kunnen zijn.
    Het weer was perfect voor het terras en het eten was heerlijk. Jammer dat de porties echt klein waren, thuis is de koelkast meteen weer open gegaan, en dat gebeurd ons eigenlijk nooit. De bediening kwam nors over, had weinig aandacht voor de kinderen en tot 2 maal toe de frietjes vergeten. Ook geschrokken van de prijs, voor dat geld kun je op heel veel plekken gezelliger eten. De huiswijn was matig en omdat er maar één kinderstoeltje in het restaurant is moest onze dochter van 20 maanden op een kussen in een grote stoel.

19. Leuk ingericht restaurant, echter het eten staat niet in verhouding tot de prijs. Het was niet slecht maar dat is ook alles, huiswijn valt ook tegen. Verder geen wijnkaart, althans deze hebben we niet gezien.

20. Prachtige locatie bij de haven en de maas. Het is hier heerlijk loungen , ook om iets alleen te drinken. Eten is goed, service geweldig. Gerechten zijn aan de prijzige kant.

21. Recent gegeten met vrienden. Bij aankomst was het even schrikken, ik dacht waar ben ik nu terecht gekomen. Eenmaal binnen waren wij verrast. Het zag er gezellig uit, buiten was het geniaal, "aan het water". Daar kregen wij ons aperitief. Een fijn begin van een heerlijke avond. Wij hadden een 4 gangen diner genomen. De borden werden prachtig opgemaakt en de smaak was subliem. Wij komen zeker terug.

22. Toptent. Prachtige lokatie. Super vriendelijk personeel. Daarbij nog niet eens gesproken over het eten, genieten, genieten van elk hapje op je vork. Echt een smaak sensatie in je mond en daarna heerlijk ontspannen op het lounge terras. Tot snel!

23. Monika Turczyn

Lounge 44 is mijn favoriete restaurant van Limburg. Uitstekend eten, ambiance, bediening en lokatie.

24. Erg gezellig, trendy en sfeervolle zaak. Goed gegeten! Mooie timing tussen de gerechten.

25. Super gastvrouw, attent en gepast informeel. De combinatie met haar partner die in de keuken de scepter zwaait is een gouden greep! 's Zomers is het buiten goed toeven, lekker laagdrempelig met een ibiza sfeertje. Afgelopen maanden een paar keer hier gegeten en elke keer weer subliem, vandaar dat we ook regelmatig dinerchecques van Lounge 44 kado doen voor verjaardagen of andere gelegenheden. Met Kerst hebben we op de valreep voor ons beider ouders een reservering kunnen regelen en die waren helemáál vol lof (de reservering voor Pasen wordt al uitgesproken). Een superplek om heerlijk te eten, van een goed glas wijn te genietenen, een relaxte avond in een mooie ambiance.
    De prestaties van de keukenbrigade komen voor ons meteen na One!
    Genieten met hoofdletters!

26. In een woord verrassend ! De locatie is s' zomers geweldig vanwege de ligging aan maas. S'winters ligt de locatie minder voor de hand maar we willen het desondanks toch eens proberen. Leuk sfeertje binnen. De gastvrouw is top en het personeel is zeer kundig en vriendelijk. Het team is goed op elkaar afgestemd en zorgt voor een relaxte sfeer. We nemen een 4- gangen diner met wijn arrangement. De gerechten zijn zeer verfijnd en de smaakbeleving is top. De combinatie roerei met zalm klinkt misschien in eerste instantie vreemd maar smaakt verukkelijk. Ook het hoofdgerecht (kalfslende met gestoofde sucade) is uitmuntend te noemen. De aanwezigheid van een kaashoekje waarin de gast zijn kazen zelf mag kiezen klinkt verleiderlijk maar we kiezen toch maar voor zoet en ook daar hebben we geen spijt van. Het was een heerlijke avond en ik kan het iedereen een bezoekje aanraden.

27. Een heerlijke ligging met leuk en vlot personeel, ben hier vanwege een bruiloft en het is helemaal op en top geregeld. Heerlijke hapjes en tot in de puntjes alles geregeld. Kort om een top zaak het is lekker aan het water dus het uitzicht kan niet beter, een aanrader!!!