• Lid sinds 26 oktober 2019

Happy Italy

Enschede

Ugarit

Hengelo

Marjan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marjan's profielfoto
    Marjan vindt de recensie door Monique Teunissen voor Ugarit niet leuk
    Mediterraans Hengelo

Vandaag met een grouponbon gegeten. Voor twee personen met een waarde van €48 Pure afzetterij Als groupongast wordt je niet als gast behandeld Met drie kwartier stonden wij weer buiten. Dat was de eerste en de laatste keer dat wij hier een bezoek hebben gebracht Jammer voelen ons echt opgelicht met de Grouponbon.

1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Marjan's profielfoto
    Marjan vindt de recensie door Nes voor Ugarit niet leuk
    Mediterraans Hengelo

Met een Groupon gereserveerd, heel slecht behandeld ; alsof je daar gratis eet, kattig personeel en werkelijk het eten was niet eens een euro waard! Niet Arabisch waardig, jammer dat zodra je wil reserveren voor een tijdstip om 18:00 er plek is en zodra je verteld dat je met een Groupon komt opeens ze je pas een plek willen geven na 20:00 omdat ze letterlijke woorden van de personeel ze geen Groupon mensen willen hebben er moet plek zijn voor normaal betalende mensen, nooit zo asociaal geholpen, wil je echt Arabisch keuken proberen betaal paar euro meer en ga lekker elders in Enschede, daar proef je de echte Arabische keuken en beleef je de Arabische sfeer, en personeel door een ringetje te halen i.p.v. eten in eencafetaria achtig plek.

1,4
  3. Marjan's profielfoto
    Marjan vindt de recensie door Ellen voor Ugarit leuk
    Mediterraans Hengelo

We hebben gisteren heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Bediening erg vriendelijk. Eten supervers en heerlijk gekruid. We komen hier zeker terug!

4. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Ugarit
    Mediterraans Hengelo

Heerlijk gegeten met z'n vijven, allemaal hadden we wat anders, maar alles was super goed op smaak.
    De sfeer is stijlvol met veel zwart en goud en passende muziek.
    Maar het belangrijkste is het eten, we hebben allemaal genoten van perfecte biefstuk, malse kip, kruidige kebab, zachte shoarma en botergare spareribs.
    Voor mensen die niet van een chaotische omgeving houden is dit een mooie aanrader voor een gezellige avond lekker uit eten.
    En ook zonder kortingsbon is het zeker niet duur uit eten met veel waar voor je geld!

5. Marjan's profielfoto
    Marjan vindt de recensie door Youp voor Ugarit niet leuk
    Mediterraans Hengelo

Zoals eerder ervaringen… via social deal geboekt… Arabisch eten… Voor 12,50 pp ipv 25 euri… Tuurlijk is een aanbieding… Maar alleen 10 sausjes met brood als 1e ronde, en daarna een uitgedroogd "vleesje", droge gehakt en droge loempiaatjes… De foto's zien er goed uit… Maar helaas… Ga naar de overkant, bestel een broodje warme shoarma… Weet je wat je voor 6,50 eet…

3,2
  6. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Happy Italy

Snel wat eten en wat overblijft mag je meenemen, goed concept voor studenten of mensen met (ongeduldige)kinderen.
    De pizza's zijn super, de pasta's zijn vaak iets te gaar en de salade caprese was iets te homperig geserveerd, maar wel lekker.

7. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Ugarit
    Mediterraans Hengelo

Bij binnenkomst een vriendelijk welkom.
    Mijn zoon van 18 trakteerde ons, de prijzen zijn zeer vriendelijk en er is voldoende keuze op de kaart. Pizzabakker was ziek (beterschap!), dus aanbeveling van de serveerster en de royale schotel smaakte super! Zelfs mogelijkheid voor (gepureerde)soep voor mijn moeder die sondevoeding heeft.
    Kortom een geweldige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar, bedankt!

8. Marjan's profielfoto
    Marjan vindt Ugarit leuk