• Lid sinds 15 april 2018

2. Favourites

Ugarit

Hengelo

Monique Teunissen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mediterraans Hengelo

Vandaag met een grouponbon gegeten. Voor twee personen met een waarde van €48 Pure afzetterij Als groupongast wordt je niet als gast behandeld Met drie kwartier stonden wij weer buiten. Dat was de eerste en de laatste keer dat wij hier een bezoek hebben gebracht Jammer voelen ons echt opgelicht met de Grouponbon.

1 positieve stem1 negatieve stem
  2. Monique Teunissen's profielfoto
    Monique Teunissen vindt de recensie door hans voor Ugarit leuk
    Mediterraans Hengelo

In het verleden hier wel eens goed gegeten, maar nu met een Groupon vouceher geweest, Waarde € 48,- nu voor € 23,99 wordt een libanese proeverij beloofd.Laten wij ook eens een voordeeltje hebben.
    Wij waren verbaasd over hoe we behandeld werden alsof mensen met een Groupon voucher minder zijn.
    We kregen eerst een mandje met wat brood en een stuk of 6 koude mezzes. Daarna een schaaltje met wat warme hapjes.Dat was het. En het was nog niet eens lekker ook nog. Wij waren er om half 7 en stonde zegge en schrijven 3 kwartier later weer buiten. Dit was voor € 23,99. We hadden beter een 3 gangen menu kunnen nemen. Dan waren we € 32,- kwijt geweest, waren we langer gebleven, hadden waarschijnlijk ook meer drankjes genomen. Door nu zo te handelen richting Groupon klanten gooit Ugarit zijn eigen glazen in. Wij komen hier niet weer.

1,1
  3. Monique Teunissen's profielfoto
    Monique Teunissen vindt de recensie door G vd Reest voor Ugarit leuk
    Mediterraans Hengelo

Via Social Deals voor 4 personen gegeten. De aanbieding zou een prijs vertegenwoordigen van 96 euro. Paar sausjes en wat maze brood aangevuld met een bordje lauw warme hapjes waar onder loempias en wat andere kleine zaken zoals een handpalm gehaktkruim in een sausje. Onbegrijpelijk weinig waar voor de deal. Het personeel is er op gebrand dat je zo snel mogelijk weer weg bent. Ze halen nog niet leeg gedronken wijnglazen voor je neus weg. Met waardebon geen aanrader! Smerige toiletten maar dan echt smerig. Wel gratis water bij de wijn.

3,7
  4. Monique Teunissen's profielfoto