• Lid sinds 18 december 2014

Taverne

Urk

Beregoed

Nunspeet

marinus heeft nog geen foto toegevoegd

1. marinus's profielfoto
    marinus heeft een recensie geschreven voor Taverne
    Internationaal Urk

28 Aug 2018 geweest bij dit bedrijf met een giftforyou kado kaart voor de lunch.
    Voor die tijd gebeld voor reservering maar kreeg als antwoord dat ze vol zaten toch zijn we naar dit bedrijf gefietst en wat schetst onze verbazing hele zaak leeg om 13.00 Uur op 1 tafel na.
    Serveersters met ons verhaal geconfronteerd en kreeg heel onvriendelijk als antwoord dat ze per dag niet meer dan een bepaald aantal giftcard mochten aan nemen en dat ze daar anders geen geld voir kregen dit is natuurlijk onzin.
    Jammer dat een bedrijf meedoe met zo'n actie en daar zelf regels bij bepaald.

2. marinus's profielfoto
    marinus heeft een recensie geschreven voor Beregoed
    Huiskamerrestaurant Nunspeet

Vandaag hier een combi gegeten, een grootmoeders snitzel: een taai, dik stuk voorgebakken vlees dat samen met een zeer geringe hoeveelheid garnituur in een combi oven is opgewarmd. Koude wortetjes zonder smaak, en een paar gebakken aardappeltjes.

Wanneer ik mijn beklag doe zegt de serveerster "jammer zal het met de kok bespreken". Ik bestel nog wat aardappeltjes, eerste schaaltjes erg klein en de snitzel laat ik liggen.

Bij het afrekenen vraag ik wat de kok ervan zei "oh dat heb ik nog niet overlegd, ga ik nu doen". Je voelt het al aan, er wordt niet één woord over de kwestie gezegd, wel 3,50 voor het extra schaaltje aardappeltjes.

Hier had ik niet naar binnen moeten gaan.

3,7