Op dit adres zit nu: Blue

1456191483 46
1607208859 69
1612802095 69
1651954749 69
1679920929 69

1. PvandeGoor

Zaterdag avond gereserveerd voor 4 personen met AH kaart.
    Bij binnenkomst leuke begroeting en zag dat veel tafels bezet waren.
    Dit gaf ons meteen een goed gevoel.
    De bediening door de dames erg vriendelijk je werd behandeld als gast. En daar gaat het toch om.
    Voorgerecht soep genomen uitstekend, Hooftgerecht keuze genoeg en smaakte uitstekend eigenlijk te veel of je moet wel een heel grote eter zijn.
    Compliment voor de kok hij maakte een speciaal menu voor onze veganist. Geweldig.
    Het is een aanrader voor diegene die te hooi en te gras een keer uit eten gaan.
    Tot de volgende keer.

2. 28 Aug 2018 geweest bij dit bedrijf met een giftforyou kado kaart voor de lunch.
    Voor die tijd gebeld voor reservering maar kreeg als antwoord dat ze vol zaten toch zijn we naar dit bedrijf gefietst en wat schetst onze verbazing hele zaak leeg om 13.00 Uur op 1 tafel na.
    Serveersters met ons verhaal geconfronteerd en kreeg heel onvriendelijk als antwoord dat ze per dag niet meer dan een bepaald aantal giftcard mochten aan nemen en dat ze daar anders geen geld voir kregen dit is natuurlijk onzin.
    Jammer dat een bedrijf meedoe met zo'n actie en daar zelf regels bij bepaald.

3. Een "high tea deluxe" gehad bij dit restaurant (€ 40 voor 2p), wat inhoudt dat bijna elk product kant-en-klaar is. Het betreft een gewone high tea + een glaasje prosecco. Als je een andere high tea kiest, krijg je er extra producten zoals vers fruit bij. Wat dus het deluxe-element van de high tea moest zijn was ons onduidelijk. Toen we dit navroegen, ging de eigenaresse uit haar dak. Absoluut een gênante vertoning, klantonvriendelijk en naar ons idee uitermate ongeschikt voor de horeca. Wij raden een high tea ten zeerste af, de producten hebben geen goede kwaliteit en het personeel is onvriendelijk. Besteedt je geld alsjeblieft aan een ander restaurant!

4. Vanmiddag met ons drieeen geluncht, lunch erg lekker en goed verzorgd wij hebben genoten ook glutenvrij heel erg goed bediening ook fantastisch wederom een dikke tien plus!

5. Gisterenavond 30-06-2017 hier gegeten met een voucher van Groupon, onbeperkt slibtong eten. Het was heer lijk, je kreeg er frites bij en gebakken aardappelen en sla, ook dit onbeperkt.

Het enige minpunt was de prijs van het bier, Veltins bier van de tap 3,95 per glas wat een afknapper, soms denk ik moet het uit de lengte of uit de breedte...

6. A. de leeuw

We hebben heerlijk gegeten, alles werd heel mooi verzorgd opgediend. Ook was een persoon glutenvrij, zij was ook erg tevreden, alleen de soep vond ze wat magertjes. Bouillonachtig en verder zou ik toch bij carpaccio van ossenhaas geen krulsla doen, maar toch echt ruccolasla verder geen minpuntjes. Bediening was geweldig, zowel de manlijke als vrouwelijke serveerster waren erg vriendelijk.

7. O.Boerstra

Meerdere keren hier gegeten. Ontvangst en bediening heel vriendelijk. Eten was zoals al de andere keren, geweldig.
    Zeker een aanrader.

We komen zeker terug!

8. joop

9. joke

10. Anneke Tromp

We hebben zaterdag avond heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en het restaurant zat goed vol. Het eten was erg lekker. En de bediening was zeer vlot en vriendelijk. Het ijs was ook echt geslaagd; een plate met allemaal verschillende soorten nagerechtjes. We hebben echt genoten en komen zeker nog een keer terug.

11. Vriendelijk ontvangst en heerlijk eten. Het zat goed vol op donderdagavond. Fijne sfeer en het toetje was erg bijzonder. Voor herhaling vatbaar, ga zo door.

12. Het eten is goed. Kreeg een kleine porsie vlees en vis, maar de kwaliteit was erg goed! De bediening is slecht, ongeschoolde meisjes die wat bij verdienen, er is duidelijk geen fatsoenlijke leiding aanwezig! Een cursus voor deze bediendes zou niet verkeerd zijn. De prijs is iets duurder als omliggende restaurants van dit sigment.

6,5
  13. De menukaart horend bij de AH-actie was teleurstellend. Zeer weinig keus, geen enkele inspiratie. We hebben dan ook direct besloten à la carte te bestellen. De bediening was bedroevend. De staf is zéér onervaren en heeft eigenlijk geen idee hoe het werkt. De service-manager nog minder. Daar over later meer...

Bestellen drie voorgerechten en drie hoofdgerechten. Voorgerechten waren goed. Hoofdgerecht "combinatie verschillende vissoorten" was uitstekend (7 sterren), het vlees (300 gram ossenhaas spies) was bedroevend (1 ster). Door en door gegaard en geen saus of niets. Alleen droog vlees. Als een saus (zoals ik later begreep) apart besteld moet worden, moet de bediening dat aangeven tijdens het bestellen, niet achteraf. Het was werkelijk niet te eten.
    De bijlagen (friet en spinazie) werden op tafel gezet, de vlees- & vis gerechten volgden 7 to 8 minuten later. Spinazie koud, de friet slap, koud en zondermeer onaangenaam. Terugsturen heeft geen zin, want tegen de tijd dat nieuwe komen is de vis, respectievelijk het vlees koud. Belachelijk!!
    Heb tijdens de maaltijd nog mayo besteld (zat er ook niet bij). Kwam niet, dus weer gevraagd. Komt een meisje (dat duidelijk meer ervaring heeft dan de anderen) langs met de mededeling dat haar collega het niet heeft doorgegeven... Kan zijn, maar neem dan toch de verantwoordelijkheid en verschuil je niet achter een ander. Kortom, de jongste staf wordt niet geholpen/opgeleid en al helemaal niet gedekt/beschermd.

Na afloop heb ik de serveerster over een en ander geïnformeerd. Zij kwam na enige tijd terug met de rekening en excuses. Ok, maar waarom komt de chef dat niet zelf zeggen? De service-manager zou zijn staf niet zulke dingen moeten laten oplossen. Daarvoor is hij de chef! Hij liep voortdurend rond, maar gaf absoluut geen sjoege. Deed net of hij ons niet zag. Wat een misselijke houding om je (veel te jonge) meiden er op af te sturen. Later nog kopje koffie aangeboden gekregen, maar dat kon het niet echt meer goed maken.

Samengevat: lekkere vis, beroerd vlees, slecht management, onvoldoende opgeleid (veel te jonge) staf. Eén meiske was een duidelijke uitzondering en begrijpt het begrip "service" volkomen. We hebben haar dat persoonlijk laten weten.

14. Vanavond gegeten bij restaurant Taverne op Urk.

Bij binnenkomst zagen we twee jonge meisjes, we vertelden te hebben gereserveerd. (VakantieVeilingen) Er werd gezegd dat we zelf maar een plekje moesten zoeken. Prima, we gingen bij het raam zitten. Deze tafel was bedekt met twee vuile tafellopers (kruimels en vlekken).

Na een kwartier komt een van de twee meisjes bij ons met de vraag wat ze voor ons kan doen... Uhm ja, we hebben gereserveerd (VakantieVeilingen). Ze nam de bon mee, en keek wat verbaasd. Na 10 minuten werd er gevraagd wat we wilden drinken, en kregen we een menu kaart voor tweederangs burgers die via VakantieVeilingen hadden gereserveerd.. Althans, zo zag het kaartje er uit..

Rode wijn werd geserveerd, poot zat onder de wijn, er was mee geknoeid.

Na 30 minuten werd het voorgerecht geserveerd. Carpaccio en gerookte zalm met ui en kappertjes. Carpaccio was prima te eten. Gerookte zalm was ook lekker, maar de garnering kan prima minder.. Was bijna meer garnering dan zalm.

Na weer zo'n 30 minuten werd onze soep geserveerd. Bospaddenstoelensoep en kippensoep, beide waren niet bijzonder op smaak.

Weer 20 a 30 minuten later zou het hoofdgerecht worden geserveerd. Het meisje kwam met de verkeerde borden, waarna ze navraag deed en vervolgens binnen 5 minuten onze gerechten kwamen brengen. Varkenshaas en scholfilet met groenten en tomaten salsa.

Varkenshaas was goed maar de scholfilet was smaakloos en flauw. De groenten bij de scholfilet waren te ver gebakken. Er zat ook een torentje van tofu met spinazie bij, dit was net een spons en smaakte nergens naar. De patat en aardappelpartjes waren daarentegen wel lekker. Coleslaw zat ook weinig tot geen smaak aan.
    En bij de doorzichtige schaaltjes misten er stukjes uit het glas.

Het dessert werd binnen een 15 minuten geserveerd. Een Dame blanche en een chocolade mousse. Het glas van de dame blanche miste ook een stukje glas uit de rand. Het ijs smaakte goed. Chocolade mousse met ijs en slagroom en een shotje Malibu. Glaasje van het shotje was ook beschadigd. Chocolade mousse was erg lekker i.c.m. het ijs en de slagroom.

3 sterren voor het eten: Voor het voorgerecht, de soep en het nagerecht.

2 sterren voor de service: jonge meisjes laten je zelf een plek zoeken, slecht verstaanbaar (zacht sprekend), serveerden alles vanaf het hoofd van de tafel i.p.v. naast de gast. Kapot servies, vieze tafellopers bij binnenkomst. Ook mogen ze best wat vriendelijker kijken.

2 sterren voor de sfeer: sfeer lijkt in orde als je binnenkomt, gezellig met wat kaarsjes en plantjes hier en daar. Echter geen passende muziek op de achtergrond.
    Wel een mooie inrichting qua meubilair.

Prijs/kwaliteit: 1 ster, via VakantieVeilingen dit diner gekocht. Maar ik kom hier niet weer, voor het geld wat ik er aan heb besteed, valt de kwaliteit echt tegen.