• Lid sinds 16 maart 2013

Casa del Moro

Haarlem

Dubrovnik

Haarlem

Mariette heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariette's profielfoto
    Mariette heeft een recensie geschreven voor Dubrovnik

Heerlijk gegeten met 2 personen. Vooraf een stokbroodje met kruidenboter en lekkere knoflookworst. Als hoofdgerecht 3 soorten vis (gamba's, forel en inktvis) en gevulde paprika met rijst, groente en pittig gehakt. Als toetje flensje met citroenroom en een heerlijke bananasplit. Achteraf ook nog een speciale koffie besteld met Kroatische perenlikeur. Alles was heerlijk. Geen hele grote porties, maar precies goed. De eigenaar(?) is zowel ober als kok, een ontzettende vriendelijke man. Prijs/kwailteit verhouding is uitstekend! Zeker een restaurant om te onthouden.

2. Mariette's profielfoto
    Mariette heeft een recensie geschreven voor Casa del Moro

Via Groupon een bon gekocht voor Casa Del Moro. Toen ik een reservering wilde maken voor 2 personen gaf de medewerker aan de telefoon aan dat dit geen probleem was, todat ik zei dat ik een Grouponbon had. Voor Groupon zaten ze helemaal vol, enkel plek op dinsdag en woensdag, terwijl in de voorwaarde van de bon staat dat deze bruikbaar is van dinsdag t/m zondag. Toen ik aangaf dat dit voor ons onmogelijk was om op dinsdag of woensdag uit eten te gaan en dat ik graag gebruik wilde maken van mijn bon, gaf de meneer aan dat ik dan maar eerder had moeten resereveren en dat het mijn eigen probleem was. Erg onbeschofd. Jammer, we hadden er erg naar uitgekeken, maar voor ons geen Casa del Moro.