Op dit adres zit nu: Kazoku

1. Via Groupon een bon gekocht voor Casa Del Moro. Toen ik een reservering wilde maken voor 2 personen gaf de medewerker aan de telefoon aan dat dit geen probleem was, todat ik zei dat ik een Grouponbon had. Voor Groupon zaten ze helemaal vol, enkel plek op dinsdag en woensdag, terwijl in de voorwaarde van de bon staat dat deze bruikbaar is van dinsdag t/m zondag. Toen ik aangaf dat dit voor ons onmogelijk was om op dinsdag of woensdag uit eten te gaan en dat ik graag gebruik wilde maken van mijn bon, gaf de meneer aan dat ik dan maar eerder had moeten resereveren en dat het mijn eigen probleem was. Erg onbeschofd. Jammer, we hadden er erg naar uitgekeken, maar voor ons geen Casa del Moro.

1. Mevrouw heeft er voor gekozen een Grouponbon, die 6 maanden geldig is, in te wisselen in de laatste week van de actie. Zij liep hiermee bewust het risico dat wij volgeboekt zouden zijn. Mevrouw wilde niet reserveren op de dagen dat er nog wel plek was. Hierop hebben wij mevrouw doorverwezen naar Groupon die in zulke gevallen een coulance-regeling hanteert; wanneer de Grouponbon niet ingewisseld kan worden gedurende de actie krijgt men zijn/haar geld terug. We betreuren het dat we mevrouw niet hebben mogen ontvangen en vinden het spijtig dat zij ons daar de de schuld van geeft.