• Lid sinds 20 februari 2011

YuMe

De Buren

Auberge Navet

Apeldoorn

Marieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Buren
    Internationaal Apeldoorn

Inmiddels al 2 keer geweest bij de Buren. Wat een verademing om zelf je hapjes te mogen kiezen, welke vers bereid worden. De eerste keer was onze zit plek niet super gezellig, de 2e keer bij reservering gelijk aangegeven waar we wilde zitten. Geen probleem! Vriendelijke bediening en het eten staat snel op tafel. We komen snel weer een keer langs :)

2. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor YuMe

Naar aanleiding van de recensies hier, zelf maar eens gekeken. En het klopt wat er geschreven wordt. Het eten is heerlijk. Je hebt genoeg keus. En het eten staat snel op tafel, vers.

Minpunten zijn de tafels die dicht op elkaar staan (wat wel hilarisch is als je buren hun relatie aan het bespreken zijn, zoals bij ons het geval was), ook moesten we steeds om drinken vragen. Het twee-uurs concept heeft niet mijn voorkeur, maar we hebben er langer gezeten voor dezelfde prijs.

3. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Auberge Navet

Eén van mijn favoriete restaurants in Apeldoorn.

Goede service. Eten is altijd goed en een mooie kaart. In overleg is er altijd wat mogelijk.

Zeker een aanrader!

4. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Spicebrush de Proeverij

Hebben hier goed gegeten. Leuk idee dat je gerecht uit 3 dingen bestaat, een proeverij.

Enige nadeel was de tafel. Voor het gevoel 'in de etalage' bij het raam. Met de buurman op nog geen 30cm afstand.

5. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor De Brugwachter

Ik weet al niet eens meer hoe vaak ik in dit restaurant geweest ben. Het blijft een goed restaurant met een leuke kaart. Nette bediening en de uitstraling van het restaurant is ook goed.

Eten is tijdens al mijn bezoeken 1 keer wat minder geweest, kan een keer gebeuren. Maar voor de rest top!

6. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Het Oude Politiebureau

Het eten smaakte goed, maar erg kleine porties. Het bleek achteraf dat friet los besteld moest worden, werd verder ook niet gevraagd. Jammer, wat geen van ons zessen zat vol. Als je ziet hoeveel je betaald en hoe klein de porties zijn, dan ga ik de volgende keer liever ergens anders eten.

Bediening is vriendelijk.