• Lid sinds 19 maart 2016

Trio IJssalon

Arnhem

M. heeft nog geen foto toegevoegd

1. M.'s profielfoto
    M. heeft een recensie geschreven voor Trio IJssalon

M.

Ik kom zelf al jaren met veel plezier bij Trio, altijd word ik vriendelijk behandeld en ga ik met een lach en een lekker ambachtelijk bereid ijsje de zaak weer uit! Er zijn zo ontzettend veel wisselende, speciale en lekker smaken als het seizoen op gang is. Mascarpone met vijgen, gianduja, yoghurt amarena, kwark citroentaart, hazelnoot karamel en framboos met witte chocolade zijn mijn favoriet! Zin in komende zomer!

2. M.'s profielfoto
    M. heeft gereageerd op een recensie van Trio IJssalon

Beste J.,
    Allereerst erg interessant dat u dit heeft geplaatst op 21 februari 2016, terwijl IJssalon Trio dit jaar pas open is sinds maart 2016. Bovendien is er sinds het begin van zomer 2015 al een pinautomaat aanwezig in de ijssalon..

Ik kom zelf al jaren met veel plezier bij Trio, altijd word ik vriendelijk behandeld en ga ik met een lach en een lekker ijsje de zaak weer uit! Trio is een bedrijf wat zijn ambachtelijkheid waarborgt door dag in dag uit met eigen handen en de meest verse ingrediënten het ijs te produceren. De Italiaanse eigenaren werken al jaren lang, ieder seizoen weer, elke dag van de week ontzettend hard om lekker en van hoge kwaliteit ijs te leveren en om een inkomen te hebben waar zij ook in de winter van moeten rondkomen! Dus ja, een bolletje van dit ijs is 1 euro en 25 cent. Zeker niet duur, als je bedenkt wat voor tijd, energie en pure producten er in het ijs zitten verwerkt. Ik betaal dit liever dan 1 euro en 50 cent voor een iets grotere bol fabrieksijs! Of twee euro voor kopje heet water in een café. Als u ook eens goed in de vitrines kijkt, er zijn zo ontzettend veel wisselende, speciale en lekker smaken als het seizoen op gang is (mascarpone met vijgen, gianduja, yoghurt amarena, kwark citroentaart, hazelnoot karamel en framboos met witte chocolade zijn mijn favoriet).

Tot slot wil ik opmerken hoe schoon en netjes de zaak altijd is! Ik hoop dat andere mensen net als ik wel genieten van hun heerlijke Trio ijsjes en niet op een minder positieve ervaring dit soort recensies schrijven. Ik kijk uit naar de zomer! Met vriendelijke groetjes!