• Lid sinds 15 november 2010

Gauchos

Breda

Donatello's

Arnhem

Lisa heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

Binnen ziet het er leuk uit en de bediening is ook vriendelijk. Waren als 1 van de eersten, dus alles kwam snel.

Het eten was prima.

Het was niet echt iets bijzonders, maar gewoon goed!

2. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Gauchos

Met mijn vriend ben ik hier een keer wezen eten. We wilden een goed restaurant uitkiezen in Breda, want wij gaan hier niet zo vaak uit eten, maar vinden het wel een gezellige stad.

Dat geldt ook voor dit restaurant. De sfeer is echt goed daar en de bekleding ook modern en chic!

Het eten was echt verrukkelijk. We namen allebei een 3-gangenmenu en hebben allebei voornamelijk van de spareribs gesmuld.

Bediening was vriendelijk en kwam ook vragen of het allemaal naar wens was (alleen dat hij dat vervolgens bij de buren met hetzelfde zinnetje herhaalt, kwam een beetje apart over).

Verder was het trouwens wel dicht op elkaar waar wij zaten, want de mannen die naast ons zaten.. Hun gesprek kon je gewoon meeluisteren. Niet heel fijn.

Verder wel echt een toprestaurant hoor, zeker 1 waar ik terug wil komen!

3. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Je moet vooral voor het diner reserveren, echt aan te raden, want het is er zo snel vol!

Concept is echt goed en het eten ook. Je ziet ook veel meer vestigingen ineens openen en dat mensen dit concept ook nadoen overal. Slim in ieder geval!

Veel keuze en je krijgt er geen genoeg van.

Moet wel zeggen dat het eten soms afwisselt... Soms is het echt overheerlijk, maar de andere keer is het wel oké.

Bediening is jong en ik snap dat dat natuurlijk handig is voor zo een restaurant. Maar soms lopen ze je zo voorbij en is het moeilijk om hun aandacht te krijgen.

Sfeer is op zich best leuk! Vooral na de verbouwing.

4. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Donatello's

Ik kwam hier eten toen 3 vriendinnen van mij er al eerder waren, dus die hadden al eten besteld. Door de telefoon had ik mijn vriendinnen laten weten wat ik wilde eten, dus toen ik er aan kwam kon ik meteen eten.

Eten was prima en de dame blanche ook.

Maar de service was best matig. We werden geholpen door een meneer en hij deed alles behalve vriendelijk en van zijn gezicht af te lezen had hij er ook echt geen zin in. Als ik uit eten ga verwacht ik tenminste een beetje enthousiasme, ik bedoel iedereen heeft wel eens zijn dagje niet. Maar dat vond ik toch wel een beetje overdreven...

Dus met het eten niets mis, maar de service mag wel iets beter en vrolijker!