• Lid sinds 1 mei 2014

HapaS

Venlo
  3. Pesos

Asten

Lisa Thijssen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lisa Thijssen's profielfoto
    Lisa Thijssen vindt de recensie door Richard K voor La Plaza leuk
    Lunchroom Breda

Prima tent voor een kop koffie en een stuk taart. Personeel ontzettend klungelig en ongemanierd. Tja, horeca is toch echt wel een vak. Misschien kan iemand de bediening wat lesgeven?! Bij mij werd mijn taart op mijn vieze tafel gepleurd. En als ik vroeg of ze de tafel wilde schoon maken werd dit met de Franse slag gedaan. Jammer.. de bediening haalt deze middelmatige tent nog meer omlaag..

4,7
  2. Lisa Thijssen's profielfoto
    Lisa Thijssen vindt de recensie door ilona voor La Plaza leuk
    Lunchroom Breda

IJskoffie besteld, dit bestond uit enkel slagroom. Hier iets van gezegd. Kreeg het antwoord; zo is onze ijskoffie nu eenmaal. Kreeg niets anders aangeboden ter compensatie en meer dan de helft ging retour. Interieur oud en stoffig en leek vies. Bediening en bazin onder de maat. Kregen met 3 personen niet tegelijkertijd onze bestelling. Verse jus' dorange warm en leek aangelengd. Nooit meer voor ons.

3. Lisa Thijssen's profielfoto
    Lisa Thijssen heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Een gezellige avond gehad met een leuk gezelschap. Restaurant: gezellig, sfeervol, live achtergrond muziek.
    Eten: vers bereid, voldoende variatie en keuze, smaakvol, met liefde bereid en opgediend, hoog in kwaliteit, originele wijze serveren vlees.
    Personeel: vriendelijk, representatief.
    Concept: origineel, avondvullend, gezellig.
    Kom zeker terug.

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Lisa Thijssen's profielfoto
    Lisa Thijssen heeft een recensie geschreven voor HapaS

Hebben een gezellige avond gehad maar vooral lekker gegeten! Wij, 2 personen, hadden gekozen voor het normale verrassingsmenu. Ze houden zich aan de wensen wat betreft het soort tapas hapjes je liever niet geserveerd zou willen krijgen. Complimenten voor de service en gastvrijheid van de bediening. Wij hadden bij binnenkomst gevraagd of we alle gangen met hapjes voor 8 uur geserveerd zouden kunnen krijgen omdat we om 20.30 in een toneelvoorstelling in het 'Maaspoort theater' moesten zijn. Hier hadden ze uitstekend rekening mee gehouden want we kregen de laatste twee gangen hapjes in een keer op gediend omdat we anders het begin van de voorstelling zouden missen. Mijn complimenten hiervoor. Ik kom zeker nog een keer terug!