ma Gesloten

1312099283 64
1420020804 68
1581903087 75

1. Gerard van den Elsen

Gezellig ambience met lekkere ouderwetse bekende gerechten.

2. Leuke eetgelegenheid waar je voor een prima prijs lekker kunt eten en drinken. Verwacht geen haute cuisine maar wel eerlijk en goed eten.

3. Rani

4. Fred & Petra

Leuke sfeer, nette en vriendelijke bediening, prijs kwaliteit ook goed.

5. Gonnie stevens

Leuke locatie om een gezellig avondje. Bv met je vriendinnen lekker bijkletsen met een heerlijk wijntje en een lekker hapje.

6. Helma

7. levensgenieter

Gezellig eetcafé, je kunt hier heerlijk eten. Verse producten, heerlijke steak Hemingway, uiensoep is ook een aanrader! Goede sfeer, vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten..

8. Weer super gegeten. We zaten achterin de zaak, bij de keuken. Het was heel druk, er werd constant gelopen, rumoerig. Ondanks dit hebben we het toch erg gezellig gehad. Leuk en vriendelijk personeel.

9. Lekker, gezellig gegeten en gezeten bij Hemingway. Wij gaan met plezier naar dit restaurant.

10. De beloofde vierkante tafel kregen we niet, we kregen een langwerpige tafel met daaraan een klein vierkant tafeltje geschoven. Dat is een stuk ongezelliger praten met een grote groep. Lang moeten wachten op eten terwijl we al dagen van te voren onze menu's hadden doorgegeven.
    De salade met spekjes was waterig, het merendeel was een ondefinieerbaar gemalen soort zoetzuur van verschillende kleuren uit een potje. Mijn zalm was goed, maar die van mijn beide buurvrouwen was overgaar en droog. De gekookte groenten die er bij lagen waren van verschillende kleur en vorm maar alles smaakte hetzelfde. De salade was hetzelfde kleurrijke gemalen zoetzuur, heb ik niet van gegeten. De borden pasten bijna niet op het kleine tafeltje, we moesten zelf alle lege glazen, die lang bleven staan, herschikken zodat de borden er niet af vielen. De slagroom bij het toetje was veel, maar nep uit een spuitbus. De bollen chocolademousse lagen vormeloos op het bord. De likeur 43 en de koffie waren prima.

2,1
  11. G.j.lunshof

We moesten een uur wachten voor we iets te eten kregen. Eerst na meer dan een half uur kwam de bediening vragen wat we wilden eten. Voor de rest was de sfeer en het eten prima.

12. Lilian Leenen

We hebben heerlijk gegeten, tegen betaalbare prijs.

Het enige wat ik wat minder vond zijn de stoeltjes op terras. Met fijn weer is het lekker zitten buiten. Deze zitten niet echt gemakkelijk om gezellig lang na te tafelen. In het midden staat wel een erg leuke tafel met stoelen, misschien meer van die in kleinere vorm. En zou de "schutting" aan zijkant evt bekleden met klimop zodat het wat intiemer wordt.

Binnen zit je wel gezellig. Bediening is vriendelijk.

13. Lisa Thijssen

14. Verrassend goed gegeten in dit eetcafé. Het was er rustig, het was maandagavond. De barman was erg vriendelijk. De gerechten waren goed en meer dan voldoende, leuke extraatjes als bijgerecht en een lekker alcoholisch versnaperingetje bij je koffie ;-)

Het was boven onze verwachting en we hebben erg lekker gegeten in dit eetcafé. Ook de prijzen waren goed.

Als we in de buurt zijn zullen we zeker weer eens terugkomen.

15. In augustus met een gezelschap van 6 personen gedineerd. We hadden vooraf (voor het voorgerecht) stokbrood met kruidenboter besteld, we hebben hier maar liefst 1 uur op moeten wachten.

Daarna nog een half uur op het voorgerecht. Ook het hoofdgerecht duurde een uur. Het eten was niet geheel op smaak, service was ook niet naar behoren. Erg laat en erg laks.

Ik ga zeker niet meer eten bij Hemingway. Erg jammer.

4,1
  16. Eenvoudig eetcafé met een correcte vriendelijke bediening. De salade was groot en rijkelijk gevuld met diverse ingrediënten. Zeer smakelijk. Ondanks de drukte konden we comfortabel van onze lunch genieten en reageerde de bediening vlot.

17. Lekker gegeten. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Wel wat traag met serveren en rondkijken,

18. Wij zijn Belgen en komen hier steeds als we op weekend zijn in juli elk jaar, eten is steeds lekker en goed van prijs. Mosterdsoep een aanrader. In juli zijn we er weer.

19. Goed eten voor een lage prijs.
    Het is echt ingericht als een cafe, dus dat zet de sfeer.
    Service is ook goed.

20. Marcel Klaassen

Ik kom speciaal uit Eindhoven om hier te eten.

Wat een leuke zaak!

Heel gezellig en knus.

Eten is lekker en vers. Ook zeer betaalbaar.

Pastaschotel voor 8,- overheerlijk.

Leuke bediening. Zeker een aanrader.

21. M. Geraets

Nee, niet voor herhaling vatbaar. Afgelopen maandag geluncht. Je hebt pistoletjes en pistoletjes, maar deze waren wel heel erg aan de kleine kant. Bovendien was de salade die erlangs lag absoluut niet vers. Het restaurant is tevens toe aan een flinke opknapbeurt. Oud meubilair en versleten sanitair.

5,1
  22. Omdat het eten de laatste keer tegenviel hebben we nogmaals bij Hemingway kunnen eten. Dat was een mooi gebaar van de eigenaar.

De bediening was deze keer prima!

Het Mexicaanse gerecht was erg lekker.

De dagschotel was goed, maar het varkensvlees was niet geheel doorbakken, maar licht rood van binnen. Wij vinden het lekkerder geheel doorbakken, zodat het vlees wit is. Bovendien heb ik geleerd dat je varkensvlees geheel moet doorbakken, omdat het anders ongezond is.

De salade, de fritesen de rosti waren prima!

Wat me nu ook weer opviel is dat het te rumoerig is, omdat de geluiden galmen. Misschien zijn gordijnen hier wel een oplossing voor.

23. Dian 23 punten

Stokbrood met kruidenboter was gewoon standaard maar niks mis mee totdat de bediende het gewoon weghaalde zonder te vragen of we er nog van wilden eten. Door deze zelfde bediende (een man) werd het bestek zeer slordig op tafel gegooid en toen het hoofdgerecht! Erg slecht eten... Weinig smaak en van de 5 vleessoorten die in t gerecht zouden moeten zitten waren er maar 3 aanwezig. Van deze 3 soorten vlees was 1 wel van t juiste dier maar niet hetgeen wat aangeboden werd op de kaart! De bief was gewoon helemaal rauw van binnen en de rosti die er als garnering bij zat was gewoon aangebrand. De mannelijke bediende reageerde totaal niet toen we aangaven wat er mis was met t eten en liep gewoon weg om de rekening te halen daar we daar meteen om vroegen toen we zagen hoe de koffie corner eruit zag en hoe de koffie door deze zelfde persoon zeer slecht en onsmakelijk gemaakt werd! Al met al niet voor herhaling vatbaar en vraag me ook echt af wat meneer Rob Geus hiervan zou vinden als hij onverwacht een smaakpolitie bezoekje zou brengen aan hemingway venlo.

1,4
  24. Komen er regelmatig eten,

De garnalen in knoflookroomsaus is erg goed,

We hebben die eens als vóór- en hoofdgerecht gegeten!

25. Je kunt hier goed eten.

Sfeer is prima, bediening goed.

26. Wij komen hier regelmatig. Is er heel gezellig en het eten is er altijd heerlijk.

27. Eetcafé Hemingway is voor mij als Venlonaar een goede bekende, dat eten slecht zou zijn dat heb ik hier nog nooit mee mogen maken. Ik eet hier namelijk altijd goed voor een aangename prijs. Soepen zijn vers en huisgemaakt.

Hemingway tot snel weer!

28. Vistrio met bijbehorende groente die helaas smakeloos werd geserveerd.

1,4
  29. Joyce 28 punten

Prima gerechten voor weinig geld.

Courgettesoep is heerlijk! Helaas niet veel jong publiek.

30. Perfecte adres veur emus met un kleine portemonnee dae toch kei-lekker wil aete.

Hoèselikke sfeer waor se dich snel thoès veuls.

31. Leuk restaurant, vooral in de zomer.

Met drukte kan het eten even op zich laten wachten.

32. Geweldig.

Vooral de" vrouw des huizes" in de bediening is een superplus voor dit gezellig, relaxt, eerlijk eetcafe...

Ik vind de sate heerlijk!

Tot vlug weer....

33. Erg gezellig/ sfeervol!

Eten is super lekker en niet duur.

Bediening is ook prima!

Top!

34. Gezellig eetcafe, eten prima. Minpunt: al jaren bijna geen variatie in vrij korte menukaart, ben er daarom wat op uitgekeken.

35. Goed eetcafe, je kunt er lekker eten. Heeft geen menukaart, je moet maar een keuze maken van dat wat men op de wand heeft opgeschreven. Is een beetje onduidelijk. Nu tweemaal al de sate gegeten. De eerste keer erg lekker, de tweede keer ietsjes minder, de satesaus was te stroperig. De frietjes lekker, de salade erbij is goed te noemen. Bediening is soms wat slow. Sfeer is prima in dit eetcafe. Wordt overigens veel bevolkt door vutters. Dat maakt het weer ietsjes minder.

6,5
  36. Hemingway is een gezellig eetcafe in de Venlose binnenstad. Zelf vind ik vooral de sate erg lekker.
    De groenten zijn altijd vers klaargemaakt.

Lekker eten tegen een eerlijke prijs! Top!

37. Prettige sfeer. Knus. Gezellig.

prijs/kwaliteit garantie, erg goed.

Een aanrader, voor iedereen, elke week.

Kijk er altijd naar uit, iedere week.

Heerlijke dagschotels.

38. Jessica & Patrick

wij hebben er op 17/01 's avonds met een group van 5 gegeten: Een bord eten terug gestuurd (was koud), de pastaschotel was erg lekker, en de andere drie... hmmm, naja, matig. Maar wat totaal niet door de beugel kan is de langzame bediening, die gewoon helemaal niet alert is. Wel vriendelijk! Maar meer aandacht voor de klant is echt noodzakelijk!!! Wij hebben dik een uur zonder drank gezeten!!! Alles bij elkaar een ervaring, die wij dus niet gaan herhalen :-(

4,5
  39. Krijg geen contact met de bediening maken eerst hun verhaaltje af voor ze tijd hebben voor de klanten. Raar.. Eten niet bijzonder gaat wel.

3,7
  40. catharina

met de vastelaovend weer heerlijk gegeten, lekker rustpunt en personeel is super!!! dus gewoon goed en lekker

41. Mevr. onbekend

gezellig, ongedwongen, lekker eten, bediening over het algemeen goed, altijd het gevoel van herkenning, beslist een van mijn favorieten.

42. Eetcafe Hemingway

Slechte bediening. Duurde 30 min voordat de lege borden werden opgehaald en om nagerecht, koffie of iets anders te drinken werd niet gevraagd. Wat een waardeloze tent!! Het personeel is zeer ongeïnteresseerd.

1,5
  43. Heerlijk eten, eenvoudig en goed, zeer attente en vriendelijke bediening, vooral de spekjessalade is favoriet bij mijn vriendin!!! Ga zo verder!!!!

44. errug lekker eten..... mensen van bediening zijn egt aardig, en het eetcafé ziet er erg sexy uit..:P