• Lid sinds 18 januari 2010

2. Rima Tofu

Groningen

Wokpaleis Fryslân

Ryptsjerk

Linda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Rima Tofu
    Kleine eetwaren Groningen
    Vertaal van English naar Nederlands

Heerlijk gegeten. Alles wordt zelf gemaakt en dat proef je! Een aanrader.

2. Linda's profielfoto
    Linda vindt Rima Tofu leuk
    Kleine eetwaren Groningen

Linda

3. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Linda voor Wokpaleis Fryslân leuk

Uitgedroogd eten, slecht voorradig en arrogante houding manager, grote teleurstelling.

4. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door H.Schikker voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

H.Schikker

De ontvangst was prima de tafel was klaar om aan teschuiven het eten was prima en vriendelijk personeel alleen ik vond het te druk om te wokken er stonden lange rijen de wacht tijd was te lang verder prima naar ons zin gehad voor herhaling vatbaar.

5. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Mike038 voor Wokpaleis Fryslân leuk

Helaas geen goede ervaring. Keuze en kwaliteit viel ons enorm tegen. Wij zijn echt (veel) betere wok restaurants gewend. Warm buffet was ook redelijk karig en veel gerechten waren niet goed warm. Frisdranken uit een sodaapparaat, waardoor er weinig prik in zat. Gerechten van de bakplaat smaakten verbrand. Erg jammer...

6. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door egbert voor Wokpaleis Fryslân leuk

Sfeerloos in het restaurant. Daarbij waren de tafels niet schoon en ook gaf personeel geen uitleg over het eten en drinken.

3,9
  7. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door L. de Schiffart voor Wokpaleis Fryslân leuk

Zeer slecht. Na 50 kilometer gereden te hebben na reserveren, werd ons de toegang geweigerd omdat wij een pup van 10 weken bij ons hadden. Honden zijn verboden aldus een medewerker van De Wok. Nergens is dit te vinden, niet op de site van De Wok e 10, Kwaad ben ik vertrokken. 100 kilometer voor niks gereden en onheus behandeld. Ben / was geregelde bezoeker, maar nu nooit weer!!!!

8. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Janine voor Wokpaleis Fryslân leuk

De kwaliteit wordt minder.
    Het eten uit het buffet gedeelte is lauw. Erg jammer vind ik dat het op een vreetschuur gaat lijken. De vloer plakt. Bezoeker enkele tafels verder vond het leuk om luid te boeren. Niet 1 keer maar wel vaker. Banken zijn doorgezakt. Al met al vergane glorie.

3,2
  9. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Wokpaleis Fryslân

10. Linda's profielfoto
    Linda vindt Wokpaleis Fryslân niet leuk

Linda

11. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door N.v.T. voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heel erg lekker gegeten. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heel erg veel keuze uit het lekkerste eten. Het was niet heel erg druk, dus wachten hoefde niet. Zeker een aanrader, ook voor kinderen: die kunnen zich ook prima vermaken beneden bij het springkussen, de klimhoek of bij de speltafels. Ik kom zeker nog eens terug.

12. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door B SMID voor Wokpaleis Fryslân leuk

De bami en nasi waren koud dat viel dik tegen plus dat er niet bijgevuld werd dat deze pannen tot bijna op de bodem leeg waren het is voor de dikke 50 euro die we betaald hebben viel het ons dik tegen.

13. Linda's profielfoto
    Linda heeft gereageerd op een recensie van Wokpaleis Fryslân

Helemaal mee eens. Het arrogante gedrag achter de balie is nog het meest storend. Nooit weer !!

14. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door christa voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

christa

was goed om daar te eten. alles naar wens

15. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door klaziena voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

We hebben er op zondag 8 september 2013 met de fam. gegeten. Goede ontvangst. Goede uitleg hoe ze het doen met het eten. Rondleiding gehad waar alles stond. Super gegeten, was uit de kunst. Voor de kinderen is het ook een aanrader; ballenbak, glijbaan, en ze kunnen ook buiten spelen. Klimrek met glijbaan. Voor herhaling vatbaar. Personeel ook heel vriendelijk, niks om aan te merken. Kom zeker terug.

16. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Sharon voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Er is super veel keuze, voor iedereen wat! Erg lekker!

17. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Anita Kloosterman voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Anita Kloosterman

Sowieso de mooiste wok van Friesland, met lekker eten. Het is er schoon en er is een gezellige sfeer !!

18. priscilla dijkstra

Na enig gestapel op de tafel naast ons heb ik de kok gevraagd of iemand nog eens de borden kwam afruimen omdat er intussen een behoorlijke stapel vuile borden op onze tafel stond, begon het bedienend personeel te klagen wie van hem tafel ging doen. Omdat het erg rustig was (en wij er nog niet lang zaten) vroeg een dame ons of wij nog wat van het warme buffet wilde gaan eten of dat ze konden beginnen met schoonmaken. Intussen werd de frisdrank en jus d'orange machine ook al schoon gemaakt en konden wij hiervan geen gebruik meer maken. We hadden een biertje laten vallen, moesten dit zelf schoon maken en dan ook nog eens betalen voor een nieuwe. Toen 1 van ons de manager wou spreken ging zij ook nog met ons in discussie ipv een excuses.
    Wij komen hier een volgende keer niet nog eens.

19. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Cis voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Cis

Prachtig restaurant met goed eten. Er is enorm veel keus en kwalitatief goed eten. De sushi's zijn heerlijk, dat kun je van de meeste aziatische restaurants niet zeggen.
    Het is een restaurant wat vooral geschikt is voor grotere groepen zoals familie's en personeelsuitjes. Kom je met zijn tweeën dan moet je niet gaan zeuren dat het zo massaal is en dat er kleine kinderen aanwezig zijn. Mogen die ook eens buiten de deur eten of een MAc/KFC eten ? Prijs/kwaliteit is uitstekend.

20. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Anoniem voor Wokpaleis Fryslân leuk

Anoniem

Beschimmeld fruit en kindertoetjes. Erg onvriendelijk tegenover personeel. Tegen klanten echter ook. Alles voor geld. Niet leuk om hier heen te gaan.

2,6
  21. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Yde voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Yde

Omdat het wokpaleis zijn twee jarig bestaan viert, zijn we deze week voor de dertiende keer gaan eten. Iedere keer is het een waar genoegen. Wat is het eten toch lekker en goed. Wat is het pesoneel toch lief en vriendelijk (harde werkers).
    Volgende week gaan we er weer naar toe om van de speciale aanbieding te genieten. En wees eerlijk: een biertje of wijntje voor een euro, dat vind je nergens zo goedkoop.

22. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Piet Keutel voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Piet Keutel

Goed eten, zeer vriendelijk geholpen door ene Bibi. Top!

23. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Brakkee voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Brakkee

Goed eten, prijs is goed, veel keus voor wat wils.

24. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door familie damwijk voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Een goeiemiddag allemaal.
    Gisteravond hadden we om 18:30 uur een afspraak voor een etentje voor 4/5 personen bij jullie. Ik had van mijn vrouw gehoord dat je daar lekker kon eten, met onze dochter en vrienden hebben we gisteravond ontzettend genoten daar. Niet alleen het eten, maar ook de organisatie er omheen was helemaal super geslaagd. Zoveel mensen en toch was er genoeg voor iedereen, voor elk wat wils, voor jong en oud, van oosters tot en met poffertjes. Was geweldig en bedankt voor al dat lekkers, volgende keer komen we zeker weer.
    Mvg Anton

25. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door T Alma voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Zeer positieve ervaring. Geweldige service en zeer goed eten.

26. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Harm Veenstra voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Harm Veenstra

Met ons gezin heerlijk wokken bij Wokpaleis Friesland. Wij konden kiezen uit een uitgebreid assortiment van vlees/vis. De informatie betreffende diëten waren zeer duidelijk. Wat ons ook opviel was de service en de vriendelijkheid van de personeelsleden. Al met al een zeer geslaagde avond, wij komen terug!!

27. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Elly voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heerlijk gegeten. Alles was goed warm.

28. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door natascha voor Wokpaleis Fryslân leuk

Hier gegeten met de familie. Het eten was op zich goed, maar bij het wokken en grillen merkten we toch dat bepaald vlees en vis niet helemaal oké was...

Personeel was niet vriendelijk aanwezig. Sfeer was rumoerig, veel lawaai, kippenhok idee...

Prijs-kwaliteit is min punt... veel te duur, voor wat je krijgt.

29. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door W.Broersma voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

W.Broersma

We hebben heerlijk gegeten.
    Zeer ruime keuze in vis, vlees en Chinese gerechten.
    We komen zeker weer.

30. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Hijlkema voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heel goed. Veel keus. Onze 8 kleinkinderen hebben genoten en gesmuld. En ook voor de ouders en grootouders was er voor elk wat wils.

Meer updates