Activiteiten van Linda

1. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Yde voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Yde

Omdat het wokpaleis zijn twee jarig bestaan viert, zijn we deze week voor de dertiende keer gaan eten. Iedere keer is het een waar genoegen. Wat is het eten toch lekker en goed. Wat is het pesoneel toch lief en vriendelijk (harde werkers).
    Volgende week gaan we er weer naar toe om van de speciale aanbieding te genieten. En wees eerlijk: een biertje of wijntje voor een euro, dat vind je nergens zo goedkoop.

2. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Piet Keutel voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Piet Keutel

Goed eten, zeer vriendelijk geholpen door ene Bibi. Top!

3. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Brakkee voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Brakkee

Goed eten, prijs is goed, veel keus voor wat wils.

4. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door familie damwijk voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Een goeiemiddag allemaal.
    Gisteravond hadden we om 18:30 uur een afspraak voor een etentje voor 4/5 personen bij jullie. Ik had van mijn vrouw gehoord dat je daar lekker kon eten, met onze dochter en vrienden hebben we gisteravond ontzettend genoten daar. Niet alleen het eten, maar ook de organisatie er omheen was helemaal super geslaagd. Zoveel mensen en toch was er genoeg voor iedereen, voor elk wat wils, voor jong en oud, van oosters tot en met poffertjes. Was geweldig en bedankt voor al dat lekkers, volgende keer komen we zeker weer.
    Mvg Anton

1 positieve stem1 negatieve stem
  5. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door T Alma voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Zeer positieve ervaring. Geweldige service en zeer goed eten.

6. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Harm Veenstra voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Harm Veenstra

Met ons gezin heerlijk wokken bij Wokpaleis Friesland. Wij konden kiezen uit een uitgebreid assortiment van vlees/vis. De informatie betreffende diëten waren zeer duidelijk. Wat ons ook opviel was de service en de vriendelijkheid van de personeelsleden. Al met al een zeer geslaagde avond, wij komen terug!!

7. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Elly voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heerlijk gegeten. Alles was goed warm.

8. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door natascha voor Wokpaleis Fryslân leuk

Hier gegeten met de familie. Het eten was op zich goed, maar bij het wokken en grillen merkten we toch dat bepaald vlees en vis niet helemaal oké was...

Personeel was niet vriendelijk aanwezig. Sfeer was rumoerig, veel lawaai, kippenhok idee...

Prijs-kwaliteit is min punt... veel te duur, voor wat je krijgt.

9. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door W.Broersma voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

W.Broersma

We hebben heerlijk gegeten.
    Zeer ruime keuze in vis, vlees en Chinese gerechten.
    We komen zeker weer.

10. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Hijlkema voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heel goed. Veel keus. Onze 8 kleinkinderen hebben genoten en gesmuld. En ook voor de ouders en grootouders was er voor elk wat wils.

11. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Pascale voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Vandaag gezellig gegeten met onze familie. Was lekker. Voor groot en klein ruime keuze. Voor kinderen genoeg vermaak. Was voor mij de eerste keer hier. En zal zeker niet de laatste keer zijn. Genoten!!

12. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Xandra voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Gisteren prima gegeten bij E10. Het eten was goed vers, veel keus, het was niet al te druk en het personeel was erg vlot met het afruimen van de tafels en erg vriendelijk. Prijs/kwaliteit is prima in verhouding.

13. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Rene voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Heerlijk eten en enorm veel keus, ik erger me alleen vaak aan het aso volk wat gewoon aan tafel zit te boeren. Als het mijn restaurant was zou ik ze eruitzetten!

14. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Fam. Tilma voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

Fam. Tilma

Een aanrader!!

15. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door k de vries voor Wokpaleis Fryslân leuk

k de vries

21 nov met 5 volwassen bij het wokpaleis geweest. Op vrijdag en zondag en zaterdag zou ik er niet komen.. bami koud, foe yong hai koud, lamskotelet taai, vis te droog. Het leek wel een fabriek en gezellig was het door de drukte ook niet. Salades en toetjes waren ok, personeel vriendelijk. De manager/gastvrouw kwam bij ons vragen of alles naar wens was en we hebben ons beklag dan ook gedaan. Zij bood haar excuus aan (prima), maar kwam niet met een compensatie voorstel (jammer). Prijs en kwaliteit is absoluut niet in verhouding met elkaar! Wij komen er niet weer.

4,3
  16. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Rowan voor Wokpaleis Fryslân leuk

Hier met kerst gegeten. De tweede keer dat we hier aten. De eerste keer al totaal niet lekker gegeten! De tweede keer was helemaal slecht. Eerst een halfuur buiten moeten wachten in de regen voordat we naar binnen konden want het restaurant was nog niet schoon. Eindelijk aan tafel, iedereen had een drankje gehaald maar de glazen van het frisdrank roken naar chloor, hier hebben we dus niet van gedronken. Toen je eindelijk bij het eten kon waar ook weer ontiegelijke drukte was was er eigenlijk niks wat echt lekker was. Met kerst moesten we ook nog eens 10 euro meer betalen dan normaal terwijl het eten niet anders dan anders was. Mijn vriend is sinds het bezoek aan dit restaurant al 10 dagen ziek. Het zou ons niet verbazen als het aan het eten lag van dit wok"paleis". Tevens was de bediening niet vriendelijk en deden ze niks met onze kritiek. Nooit weer!

1,3
  17. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Evelien voor Wokpaleis Fryslân leuk

Wij hebben hier vanavond met z'n 2tjes gegeten. 18-2-16 was lekker druk, wij vonden het heel vervelend dat we allemaal zo dicht op elkaar zaten, ik kon zo bij de mensen naast ons op het bord kijken en normaal tegen elkaar praten was niet mogelijk omdat je elkaar niet kon verstaan. De keuze van het menu was ook niet reuze, voornamelijk bami en nasi gegeten omdat je voor eigen vlees heel lang moest wachten. Eten was super droog, vooral de kip. Personeel was vriendelijk maar staan inderdaad na je laatste hap al je bord op te ruimen, voelt vrij opdringerig. Wij zullen hier helaas niet nog eens gaan eten.

18. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Post voor Wokpaleis Fryslân leuk

We kwamen eerst werden we neergezet waar wij als fam. Niet bij elkaar konden zitten. Het duurde even voor er een oplossing kwam maar gaat allemaal van je tijd werd afgepakt dus toen we eindelijk zaten was er altwintig min om dus vliegen voor je eten . Ik per soonlijk vindt er niks aan. Want het was dat een zij van het gaat hier om tijd dat was vreselijk eerst niks uitgelicht je werd aan je lot overgelaten dat is slecht ten tweede je moest in de rij staan om iets gebakken te krijgen heb ik dus maar voorbij laten gaan heb alleen wat in bakken stond iets van gegeten want vindt heel veel eten vies of niet gaar kom er niet weer maar dat kan hun niet schelen want zij hebben hun geld al

2,8
  19. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Geri Keim voor Wokpaleis Fryslân niet leuk

De negatieve reactie's, daar kan ik mij niet bij aansluiten!
    Wij hebben met 4 personen op 28 Dec. 2016 overal heerlijk van gesmuld.
    Noem iets op en het is er!
    Voor ons komen wij graag terug.

Geri Keim.

20. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Chimetzo
    Internationaal Nes Ameland

Linda

Een aantal keren heerlijk gegeten. Prima kok en aardige bediening.Restaurant is een aanwinst voor Ameland. Heel veel succes!!

Oudere updates

Meer updates