• Lid sinds 1 februari 2017

2. Eeterij Othene

Terneuzen

Tafelen

Middelburg

Lekkereten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor De Kraag

Dat kan niet goed gaan...eerste en gelijk laatste keer daar gegeten. Personeel zoveel en zo jong je weet niet wat je ziet. Mega ongezellig binnen zitten. Saté zag je niet liggen, saté saus nihil. Saté saus bij gevraagd is nooit gekomen. Friet was zeer weinig dus gelijk bij besteld, precies toen we ons laatste (wat we al koud hadden laten worden) stukje vlees op was kwam een bakje aardappel kroketjes. Lusten we niet en duurde zo lang alles is al op zeiden we. Friet was op zei hij. Helemaal van slag en stotterend nam hij na 4x twijfelen het bakje weer mee. Brabbelde iets van ik ga even en liep weg.... niet meer terug gezien. €50 afgerekend en daarna langs de mac gereden.

1,4
  2. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten vindt Eeterij Othene niet leuk

Lekkereten

3. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Middelburg

Heel groot en rumoerig. Het eten is prima! Vooral heel veel maar dat weet je in deze all you can eat en vind ik prima. Ik vind de chocoladefonteinen geweldig, de snoeprekken, het vele eten en de zeer ruime keuze erin. Het personeel zou heel wat vriendelijker kunnen vooral de dames aan de kassa/ bediening dat is wel een flink minpunt.

4. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor Delphi

Schitterende nieuwe locatie. Alsof je in Griekenland ben echt mijn complimenten! Het eten is als altijd top. Ik verheug me al op de zomer op het nieuwe terras.

5. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Heel gezellig hier en heel goed eten. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Hygiëne is ook zeer goed. Bij allergieën heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen hier graag!

6. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor Eeterij Othene

Friet is meestal wel goed, maar te vaak niet van goede kwaliteit en niet goed gebakken. Je ruikt volledig naar frietpan als je er hebt gegeten, echt een nadeel.
    Letterlijk 8 van de 9 keer dat we er afgelopen tijd kwamen, was de bestelling niet juist. Meestal de verkeerde saus en dan durven ze je nog extra te laten betalen voor de saus die je al besteld had. Mensen die terug komen met afhaal met een bestelling van een ander thuis gekomen, hebben we ook al gehad.
    Wat ook behoorlijk irritant is, is dat ze de telefoon niet opnemen als het "druk" is. Belachelijk, dan kom je er een paar minuten later en zit er 4 man. Tja, wat versta je onder druk he... Ook werd een bestelling voor 16 personen friet gewoon geweigerd en bij de vraag op welk tijdstip het wel kon, werd geantwoord dat het gewoon niet kon in verband met drukte (die drukte ken ik ondertussen al en als je voor een paar man in de zaak zo een bestelling laat lopen ben je niet goed bezig).
    Ook vind ik de hygiëne steeds slechter, vieze toiletten, overal spinnenwebben en vliegjes dood overal in lampen enz. Wij als vaste klant zijn nu ex vaste klant, want wij gaan er nooit meer heen.

7. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor De Patrijs

Heerlijk eten, goede sfeer, goede bediening en ook voor mensen met lactose intolerantie mogelijk om te eten. De appeltaart is ook lactose vrij! Zeker een aanrader hier een keer te eten of in de zomer heerlijk op het terras te vertoeven!

8. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor Brasserie Westbeer

Alles vers/ zelfgemaakt je verwacht best wat zeker gezien de prijzen. Zelfs met een week voordien te reserveren met de vraag of we lactosevrij saté kunnen krijgen word er enthousiast ja gezegd! Wij vol enthousiasme een avondje uit krijgen we de saté zonder saté saus.... de saté saus zat melk in! Als je zo tijdig reserveer mag je toch minstens wel verwachten dat na hun enthousiast ja antwoord op de vraag lactose vrij er lactose vrije saté saus gemaakt of verzorgd zou zijn! Ook een toetje zat er helaas weer niet in.
    Een aantal maanden later toch nog een keer geprobeerd met varkenshaas. Belachelijk! Mijn partner en ik gingen beide weg met honger zo weinig vlees.... en zooo belachelijk duur voor wat je krijg. De friet is prima erg goed zelfs maar dat is het dan ook. Service zeer slecht, slecht personeel, veel te hoge prijzen en geen sfeer. Voor ons nooit meer!

2,4
  9. Lekkereten's profielfoto
    Lekkereten heeft een recensie geschreven voor De Smickelaer

Erg lekker en goed eten en betaalbaar. Ideaal dat er een map is met alle allergieën in vermeld waardoor je zelf zonder 30 vragen te moeten stellen snel weet wat je kan eten. Zo kwam ik er achter dat ik saté kon eten met saus wat normaal nooit ergens kan.