1. Friet is meestal wel goed, maar te vaak niet van goede kwaliteit en niet goed gebakken. Je ruikt volledig naar frietpan als je er hebt gegeten, echt een nadeel.
    Letterlijk 8 van de 9 keer dat we er afgelopen tijd kwamen, was de bestelling niet juist. Meestal de verkeerde saus en dan durven ze je nog extra te laten betalen voor de saus die je al besteld had. Mensen die terug komen met afhaal met een bestelling van een ander thuis gekomen, hebben we ook al gehad.
    Wat ook behoorlijk irritant is, is dat ze de telefoon niet opnemen als het "druk" is. Belachelijk, dan kom je er een paar minuten later en zit er 4 man. Tja, wat versta je onder druk he... Ook werd een bestelling voor 16 personen friet gewoon geweigerd en bij de vraag op welk tijdstip het wel kon, werd geantwoord dat het gewoon niet kon in verband met drukte (die drukte ken ik ondertussen al en als je voor een paar man in de zaak zo een bestelling laat lopen ben je niet goed bezig).
    Ook vind ik de hygiëne steeds slechter, vieze toiletten, overal spinnenwebben en vliegjes dood overal in lampen enz. Wij als vaste klant zijn nu ex vaste klant, want wij gaan er nooit meer heen.