• Lid sinds 23 september 2012

Sushi Koi

Arnhem

Ask de Chef

Zevenaar

Laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Cafe B.for

Heel erg slecht. Ruim een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Na navraag kwam het gerecht van mijn vriend. Het andere hoofdgerecht kwam pas een kwartier later. Dit was rauw van binnen. Geen oplossingen vanuit het personeel. Ook 2x moeten vragen om de rekening die na een kwartier er nog niet was. Al met al slecht eten en hele slechte bediening. Eens maar nooit weer!

2. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Spice 2.0
    Mediterraans Arnhem

Eten was goed, veel vlees. Daarom wraps bijbesteld maar daar moest je extra voor betalen. Eten wordt heel snel gebracht, voorgerecht was nog niet op en het hoofdgerecht werd al gebracht. Service viel hierdoor tegen. Eten was wel lekker.

3. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef
    Afhaal en bezorg Zevenaar

Vandaag sushi besteld bij Ask de Chef. Wat een teleurstelling zeg. Om 18u besteld waarbij de eerstvolgende aflevermogelijkheid 19u zou zijn. Het eten werd echter pas om 19.20u bezorgd, terwijl de vestiging Zevenaar zowat om de hoek zit bij mij. Het eten zelf was nog veel erger. De loempia's waren koud en taai en de andere "warme" gerechten waren totaal niet warm meer. Alleen de bestelde sushi's waren wel oke, maar die heb ik ergens anders beter geproefd. Volgende keer gaan we weer naar de concurrent!

1,6
  4. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Dit vrij nieuwe sushi-restaurant uitgeprobeerd en het was helemaal top! Je hebt keus uit een groot aantal verschillende gerechten. De sushi was heerlijk. Ook de andere hapjes waren erg lekker. Wel een klein minpuntje is dat de warme hapjes wat groot zijn. Die zouden wel wat kleiner mogen zijn zodat er meer ruimte over blijft voor de heerlijke sushi. Bediening was heel aardig en je wordt ook snel geholpen. Hoewel het een all-you-can-eat-restaurant is, vonden wij de sfeer heel aangenaam. Al met al een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!