• Lid sinds 13 juni 2009

Restaurant Flanagan's

Emmen

In De Goede Luim

Emmen

Knol heeft nog geen foto toegevoegd

1. Knol's profielfoto
    Knol heeft een recensie geschreven voor Restaurant Flanagan's

Het eten was super.
    Helaas veel verschillende mensen aan personeel aan tafef gehad: iemand die de drankjes kwam opnemen, iemand die het eten kwam brengen, iemand die de drankjes kwam brengen,
    Nog iemand anders die het eten kwam brengen, nog iemand anders die de bijgerechten kwam brengen, nog iemand anders die kwam vragen hoe het smaakt.
    We wilden een speciale whiskey bestellen, helaas had diegene van het personeel geen verstand van whiskey.
    Ook werd er geen ierse muziek gedraaid en steeds dezelfde songs kwamen voorbij.

2. Knol's profielfoto
    Knol heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Witte Olifant

High tea gedaan. Niet verse koude scones, cupcakes niet zelf gemaakt. Erg lastig weer nieuw water te bestellen, want het personeel maakt maar geen oogcontact. Extra scones besteld, duurde erg lang voordat we die kregen, bleek dat ze vergeten waren. Geen excuses... Alles duurde lang en het personeel was onbeschoft

3. Knol's profielfoto
    Knol heeft een recensie geschreven voor Goodfella's

Vorige week gegeten hier en het was echt super! Snel geholpen en heerlijk gegeten. Goede service!

4. Knol's profielfoto
    Knol heeft een recensie geschreven voor In De Goede Luim

Dit was de 3e keer dat we hier gegeten hebben. De eerste 2 keer was het eten geweldig en meer dan genoeg.

Deze keer viel ons erg tegen. Het stokbrood moesten we zelf snijden...... vlees was erg weinig en het nagerecht een bolletje ijs met slagroom voor 8 euro......

Wij gaan hier niet meer eten, toen ik thuis kwam had ik nog wel zin in wat, terwijl ik de andere 2 keren overvol zat, jammer.

3,9
  5. Knol's profielfoto
    Knol heeft een recensie geschreven voor Snackbar Charlie

Knol

Ik heb geen goede ervaringen met Snackbar Charlie.

Wij bestellen vaak patat met kip. Maar vaak worden er dingen vergeten, kun je een knoop in de patat leggen, ook al heb je gevraagd om extra doorgebakken patat ( omdat de vorige keer de patat ook al zo slap was) en zitten er geen kruiden op, ook al heb je gevraagd om extra kruiden (omdat er de vorige keer ookal geen kruiden opzaten)

Heel erg jammer, eerder hadden we er wel goede ervaringen mee.

2,5