• Lid sinds 14 maart 2018

Taberna

Weert
  2. Taberna

Weert

Kimberly heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kimberly's profielfoto
    Kimberly vindt de recensie door Jolanda van Beersel voor Izumi leuk

Ik bezoek regelmatig sushi restaurants, maar hier heb ik toch echt de lekkerste sushi gegeten tot nu toe! Echt een aanrader dus! Ook veel keus wat betreft andere gerechten, die overigens ook fantastisch zijn!!

2. Kimberly's profielfoto
    Kimberly vindt de recensie door Rianne voor Izumi niet leuk

Na goede ervaringen over dit restaurant gehoord te hebben, zijn we hier met 4 personen gaan eten. Je mag de gerechtjes aanklikken op een tablet. Onze tablet had vaak geen verbinding of het aantikken van een gerechtje lukte niet goed. Vervolgens miste elke ronde 1 besteld gerechtje. Na 1x vragen zou het eraan komen, na 10 min. weer gevraagd en 't zou geregeld worden. De 3e keer aan een oudere ober gevraagd en hij maakte er gelukkig wel werk van. Ook qua drinken 15 min. op een cola wachten. Of ze leveren het zonder glas met de woorden 'ik ga nog even de glazen halen'. Na 7 minuten toch maar gevraagd waar deze dan bleven? Uiteindelijk waren 2,5 uur verstreken en hadden we pas 3 rondes gehad. Ondertussen waren we erg ontevreden over de service die we hier kregen en hebben we gevraagd naar de manager. In eerste instantie werden we een beetje tegengesproken, maar vervolgens heeft deze meneer toch nog zijn best voor ons gedaan en hebben we de overige rondes nog kunnen nuttigen; met een nieuwe (beter werkende) tablet en korting. Toch komen wij hier niet meer terug. Laat ons maar streepjes op papier zetten! :)

6,5
  3. Kimberly's profielfoto
    Kimberly vindt de recensie door Franca Naus voor Izumi niet leuk

Franca Naus

Eten goed, maar de bediening was chaotisch.

4. Kimberly's profielfoto
    Kimberly heeft een recensie geschreven voor Taberna
    Internationaal Weert

Op een vrijdag middag binnen gelopen, gekozen voor de lunchdeal.
    Hierbij krijg je een soepje en een broodje.
    Soep was niet speciaal. Opzich lekker. Te doen.
    Broodje carpaccio was taai, de olie droop van mijn broodje af.
    Op het veel te taaie broodje en de overdosis olie na, wel lekker.
    Drinken werd nogal raar geserveerd, alles werd bij de stukken vastgepakt door de serveerster waar je normaal met je mond drinkt. Ik persoonlijk vind dit heel erg vies.

Meneer in de keuken was erg vriendelijk. Misschien omdat ze redelijk nieuw zijn dat de ervaring nog mist…

We waren de enige in het restaurant en nadat we besteld hadden en ons eten gemaakt werd… hoorde je 2× dat de magnetron klaar was. Beetje jammer!

5. Kimberly's profielfoto
    Kimberly vindt Taberna niet leuk