1. Na goede ervaringen over dit restaurant gehoord te hebben, zijn we hier met 4 personen gaan eten. Je mag de gerechtjes aanklikken op een tablet. Onze tablet had vaak geen verbinding of het aantikken van een gerechtje lukte niet goed. Vervolgens miste elke ronde 1 besteld gerechtje. Na 1x vragen zou het eraan komen, na 10 min. weer gevraagd en 't zou geregeld worden. De 3e keer aan een oudere ober gevraagd en hij maakte er gelukkig wel werk van. Ook qua drinken 15 min. op een cola wachten. Of ze leveren het zonder glas met de woorden 'ik ga nog even de glazen halen'. Na 7 minuten toch maar gevraagd waar deze dan bleven? Uiteindelijk waren 2,5 uur verstreken en hadden we pas 3 rondes gehad. Ondertussen waren we erg ontevreden over de service die we hier kregen en hebben we gevraagd naar de manager. In eerste instantie werden we een beetje tegengesproken, maar vervolgens heeft deze meneer toch nog zijn best voor ons gedaan en hebben we de overige rondes nog kunnen nuttigen; met een nieuwe (beter werkende) tablet en korting. Toch komen wij hier niet meer terug. Laat ons maar streepjes op papier zetten! :)

6,5