• Lid sinds 27 mei 2009

Saloniki

Goes

La Bonne Auberge

Koudekerke

Kenny heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kenny's profielfoto
    Kenny heeft een recensie geschreven voor Nummer 7

Met de vorige eigenaar kwamen we hier graag. Nu een slechte ervaring. Met de Coronaregels (Beetje afstand houden) wordt geen enkele rekening gehouden. Prima dat sommige gasten dat niet nodig vinden, maar een chagrijnige reactie als we vragen om daar bij ons wel rekening mee te houden vinden we echt niet op zijn plaats. Gerechtjes waren prima. Al zat er aan de ribeye, ons hoofdgerecht, wel erg veel vet en was het broodje dat we vooraf kregen net niet helemaal gaar. De porties lijken kleiner geworden ten opzichte van de vorige eigenaar, vier gangen is nu wel echt het minimum voor een volwaardig diner. De prijzen van de drank zijn hoog. 3,80 voor een lipton icetea bijvoorbeeld. De theekopjes waren niet goed schoon. Voor de prijs van dit menu verwachten we meer. In ieder geval meer gastvrijheid.

3,6
  2. Kenny's profielfoto
    Kenny heeft een recensie geschreven voor La Bonne Auberge

Kenny

Niet goedkoop, maar werkelijk voortreffelijk eten en een zeer nette bediening. Het restaurant is misschien wat ouderwets ingericht, maar daardoor niet minder gezellig.

De kok heeft mij bewezen dat hij zijn vak verstaat. Een ruime keus aan gerechten die allemaal perfect zijn bereid.

Heb veel restaurantjes gehad, maar vooralsnog is dit mijn nummer 1!

3. Kenny's profielfoto
    Kenny heeft La Bonne Auberge toegevoegd als favoriet restaurant

La Bonne Auberge eetgelegenheid gesloten

Biggekerksestraat 3 Koudekerke
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Kenny's profielfoto
    Kenny heeft een recensie geschreven voor Saloniki

Kenny

Veel eten kun je hier absoluut. Het eten is over het algemeen erg goed, maar wil zo af en toe ook goed tegenvallen (van een zure tonijnsalade tot melige gamba's) waar de bediening dan weinig begrip voor heeft.

Verder is het onrustig met personeel dat druk door de paden heen en weer loopt. Een groot beamerscherm dat alles behalve sfeervolle beelden toont maakt het ongezellige compleet.
    Wanneer er livemuziek is, is het wél gezellig!

Aanrader of niet, ik weet het niet goed. Ik heb er gerechten gehad waar weinig Griekse restauranten tegenop kunnen (oa gebakken mosselen en mixed-grill met vis en vlees), maar heb ook een aantal keer iets voor mijn neus gekregen dat gewoon echt niet goed was. Daardoor en door de vrij hoge prijs een krappe voldoende voor de prijs/kwaliteit.

De bediening kan niet goed omgaan met negatieve reacties en schuift eigen fouten graag af op de klant. Service daarom ruim onvoldoende, meiden hebben geen enkel gevoel voor de beleving van de klanten.

5,7