1. Met de vorige eigenaar kwamen we hier graag. Nu een slechte ervaring. Met de Coronaregels (Beetje afstand houden) wordt geen enkele rekening gehouden. Prima dat sommige gasten dat niet nodig vinden, maar een chagrijnige reactie als we vragen om daar bij ons wel rekening mee te houden vinden we echt niet op zijn plaats. Gerechtjes waren prima. Al zat er aan de ribeye, ons hoofdgerecht, wel erg veel vet en was het broodje dat we vooraf kregen net niet helemaal gaar. De porties lijken kleiner geworden ten opzichte van de vorige eigenaar, vier gangen is nu wel echt het minimum voor een volwaardig diner. De prijzen van de drank zijn hoog. 3,80 voor een lipton icetea bijvoorbeeld. De theekopjes waren niet goed schoon. Voor de prijs van dit menu verwachten we meer. In ieder geval meer gastvrijheid.

3,6