• Lid sinds 16 februari 2010

't Pannekoekschip

Shufu State

Bacchus Bistro

Groningen

Kees heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kees 's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekschip
    Pannenkoekenhuis Groningen

Sinds lange tijd weer in 'het Schip' gegeten en net als vroeger is het de nostalgie die goed scoort.

Tuurlijk is de bediening niet altijd even vrolijk, omdat de hele dag schreeuwende kinderen door de boot rennen. Voor de prijs van een pannenkoek bak je er zelf 200 stuks en het is er altijd warm en druk. Maar ik voel me altijd weer kind als ik daar aanschuif en loop te kliederen met de pollepel in de stroop!

De pannenkoek met appel en rozijn zou op zichzelf een michelinster moeten krijgen!

2. Kees 's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Shufu State

Met een groep collega's hebben we alle Chinese restaurants in Groningen bezocht en dit is naar onze mening de beste!

Gezellig, niet te massaal en er komen overheerlijke stukjes vlees/vis van de grillplaat!

3. Kees 's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Kees 's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Bacchus Bistro

Een aantal keren gegeten bij Bacchus Bistro en daarbij van verschillende gerechten genoten. Vooral de carpaccio als voorgerecht is echt aan te raden!

Mooi restaurant, lekkere gerechten en goede bediening.

Kortom: echt een aanrader!

5. Kees 's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Schotland

Afgelopen weekeinde gegeten bij het Wapen van Schotland.

Als voorgerecht een carpaccio besteld. Gezien de prijs van € 11,25 was mijn verwachting van het voorgerecht hoog gesteld. De 4 plakjes 'ossehaas', wat naar mijn smaak geen ossehaas was, waren bedolven onder frambozendressing (smaakte naar aardbei/curry) en een berg van komkommer en tomaat.

Ik heb gevraagd of dit de carpaccio van de kaart was en het antwoord daarop was positief. Vandaar mijn beoordeling van de duurste carpaccio die ik ooit besteld heb met een hele dikke onvoldoende.

De spareribs waren goed te eten, de knoflooksaus was echter van een sterk kaliber. De aardappeltjes en de spinazie waren netjes uit het pakje gebakken en gekookt. De koffie was heerlijk.

Het restaurant heeft een fantastische sfeer en ziet er zeer netjes uit. De locatie is eveneens een groot pluspunt en de service van het personeel is ruim voldoende.

Het restaurant heeft niet aan mijn verwachting voldaan. Dit komt grotendeels door de veel te dure carpaccio die naar mijn mening niet meer dan € 3,25 had mogen kosten. Voor de rest was het redelijk.

2,6