100 eigen parkeerplaatsen

• OV

bereikbaar met de bus

Shufu State laten bezorgen?

Online eten bestellen

1612207196 77
1632007582 77
1641907775 77
1711209127 76

1. Wat erg leuk is aan Shufu State is het veranderde concept. Van een wokrestaurant is een Aziatisch tapas restaurant gemaakt. Zoiets heb eigenlijk nog nooit eerder gezien en dat is ontzettend leuk. Ik zeg Takoyammi!

2. Prachtig ingericht restaurant aan de rand van Groningen. Heerlijk gegeten maar vond het erg vervelend dat ze elke keer de lege bordjes van tafel haalden terwijl anderen nog zitten te eten, vind dit niet horen.
    En wat ik heb gemist?
    🍧🍧🍧🍧🍧 Dit hoort ook incl te zijn.

3. Het eten is altijd lekker we komen hier vaak, vind de service wel een tegenvaller. Mijn dochter moest onverwacht werken en kon niet mee. Ik had bij het ‘inchecken’ gevraagd of we wat sushi (tegen betaling) mee konden krijgen naar huis zodat zij ook wat had na het werk. Dit moest hij even overleggen, de hele tijd niks weer gehoord bij het afrekenen het nog eens genoemd maar dit was blijkbaar erg moeilijk te realiseren om zo ongeveer 8 a 10 stukjes sushi mee te nemen naar huis (tegen betaling) zeer teleurgesteld.

4. O.J.Storteboom

Het eten is erg lekker en daar is weinig op aan te merken.
    Persoonlijk houden we meer van een lopend buffet zoals ze dat hier eerder hadden.
    Je moet nu met een tablet max. 3 Gerechtjes bestellen.
    Je bent in de veronderstelling dat je alle gerechtjes tegelijk krijgt, echter is dat niet zo.
    Je krijgt bv eerste de warme pindasaus, 5 minuten later nasi en weer 10 minuten later het vlees.
    De pindasaus en nasi is dan al behoorlijk afgekoeld.
    Daarnaast vinden we het erg omslachtig om per tablet te bestellen, maar ongetwijfeld zijn er mensen die het geweldig vinden.
    Wij zullen hier niet vaak komen, ondanks dat het eten erg lekker is.

5. Simone Zomer

Verrassend goed gegeten!
    Op zoek naar een restaurant waar we de auto voor de deur konden parkeren en lekker konden eten zonder tijdsdruk kwamen we uit bij Shufu State. Dochterlief had net de ontgroening gehad en was toe aan veel en lekker eten. Nou, dan ben je hier op je plek.
    Aan de buitenkant niet echt geweldig maar eenmaal binnen heel gezellige sfeer.
    Zeer ruime keuze aan heerlijke gerechtjes, niet alleen Japans maar ook Frans en Italiaans.
    De visgerechten vonden wij echt top! Coquilles, gamba's en zalm… top.
    Fijne bediening, en na het bestellen van de gerechtjes zo snel het eten op tafel dat wij verbaasd waren. Hoe doen ze dat?
    Dessertbuffet is goed met een ruime variatie.
    Kortom: goed adres waar we nog eens terug zullen komen.

6. Met de hele familie heerlijk gegeten hier. Ondanks dat het erg druk was, bleef het personeel heel vriendelijk. Leuk concept, Vd tablet bestellen, het werd vlot geserveerd en was erg lekker!

7. Doet er niet toe

Hoe later op de avond hoe slechter de service.
    We hadden paar keer koude gerechten die veel te laat (30 min wachten op mini hamburger)
    koude spare ribs.
    Kortom denk niet dat ik hier weer kom.
    Heb het idee dat het slechter word ipv beter.
    Heel jammer want entourage is super.

3,3
  8. Fred van der veen

Heerlijk gegeten in een luxe ambiance en nette en aardige bediening. Niet goedkoop maar het was het wel waard. Onbeperkt bestellen van de kaart m.b.v. tablet. Gezellig druk.

9. Tweede kerstdag met familie voor de eerstekeer na de brand weer was even wennen maar is ons allen zeer goed bevallen goede sfeer vriendelijke bediening ruime zitplaatsen en het eten was geweldig zeker een aanrader.

10. Jan Mooij

Het concept was mij van andere rest. Al bekend en voor Shufu State lijkt me dit een gouden greep. Zelf je menu samenstellen met kleine hapjes is reuze gezellig en geeft je alle tijd voor een goed gesprek. De tijd vliegt voorbij. Service is perfect. Tussen bestellen en serveren ligt ong. 5 Min. Gebruikte schotels worden snel weer afgeruimd. Prima. Kortom… aanrader.

11. Leuk concept, heerlijk voedsel, vriendelijk personeel en vlotte bediening.
    Echt een aanrader!

12. Nu meerder keren geweest en wij vinden het helemaal top. Heerlijk eten. Tapas achtig… ruime keus… vlotte bediening. Enz kortom super.

13. Wat een tegenvaller. Zeer weinig keuze in gerechten. Kwaliteit wel goed, maar timing laat te wensen over.
    Voor de brand was de keuze erg groot en hebben we hier regelmatig gegeten. Erg jammer.

14. Heerlijk gegeten; lekkere kleine beetjes zodat je overal van kan proeven. Snelle en aardige bediening. Lekkere toetjes. Jammer dat je voor het ijs moet betalen. Het drinken vond ik aan de prijzige kant. Maar al met al, vinden wij het een aanrader.

15. Heinrich J. Maychrzak

Gisteren (30 juni 2018) heerlijk (3 uur 'lang') onbeperkt mogen eten bij SHUFU STATE. Het nieuwe concept is echt fantastisch; bestellen met behulp van het tabletsystem functioneert uitstekend. Daarbij waren de kleine, gevarieerde gerechten smaakvol en van zeer goede kwaliteit. Tenslotte de prijs/kwaliteit verhouding: voor € 65 (2 personen !) smaakvol eten inclusief drankjes en de uitermate vriendelijke bediening...Xièxiè richting een ieder van SHUFU STATE.

16. Een nieuwe start, een nieuw concept. Met behulp van een tablet bestel je steeds kleine gerechtjes uit verschillende keukens. Alles wordt aan tafel geserveerd. Veel keuze en erg lekker. Dit restaurant is een aanrader.

17. Eduard 948 punten

De Shufu State is heropend! We zijn gisteren met ons gezin naar de Shufu State geweest. Maar wat een originele mix tussen een wereld- en een tapasrestaurant zeg! We waren blij verrast. Je wordt heerlijk aan tafel bedient met een ruime keuze aan proeverijen uit alle werelddelen. Wanneer je het belangrijk vind om in alle rust (zonder aan tijd gebonden te zijn) te kunnen genieten van elkaar tijdens een gezellige avond dan moet je zeker een keer naar de Shufu State gaan!

Toen we aan kwamen rijden viel het ons op dat het pand in oude staat hersteld was. We parkeerden de auto en liepen naar de ingang toe, eenmaal binnen was het duidelijk dat we in een nieuw restaurant binnen kwamen. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht waar we kort uitleg kregen over het concept. Gewoon lekker bij elkaar aan tafel blijven en via een tablet aangeven wat je zou willen proeven of drinken.

De bediening was lekker vlot en konden we alles aan vragen, natuurlijk loopt het allemaal nog niet zo gesmeerd, maar de eerste persoon bij wie alles perfect gaat moet ik nog ontmoeten haha. Ik vernam wel dat het soms wat gedoe was met de bonnetjes. Ik ben concept-ontwikkelaar dus bij mij gingen de radartjes meteen draaien in m'n hoofd, want waarom zou je alles in een mooi digitaal systeem stoppen, om uiteindelijk met kleine bonnetjes te moeten rondlopen. In mijn hoofd begon ik meteen na te denken hoe je zo'n proces ook digitaal zou kunnen optimaliseren maar werd al snel door mijn vrouw gecorrigeerd. Zij weet hoe het er soms aan toe kan gaan in mijn hoofd haha.

Goed… dus ik weer terug naar het hier en nu. We hebben overal wat van geproefd en het smaakte gewoon top. Nadeel vond ik wel dat op de tablet nog niet heel duidelijk was wat sommige dingen waren. Maar dat moet denk ik nog verder ingevuld worden. Aan tafel werd vertelt dat ze regelmatig een andere kaart zullen hebben, om op die manier met variatie te komen. Zo kan het maar zo zijn dat als we volgende maand gaan we kunnen kiezen uit hele andere proeverijtjes! Fantastisch natuurlijk, want dan is het elke keer weer nieuw! 👊
    Aan het einde van de avond werd natuurlijk gevraagd of het ons beviel, en of de keuze ruim genoeg was. En natuurlijk zijn er altijd wel dingen die je op de kaart had willen hebben, we zijn immers Nederlanders en iets te zeiken vinden zit in ons bloed. Maar ik vind het voornamelijk knap hoe je na zo'n brand uit de as weet te herrijzen en niet blijft hangen in het oude maar met een prachtig nieuw concept komt.

Als ik een hoed had had ik hem uit respect afgenomen. Aan alle mensen van Shufu State, mijn complimenten. Ik wens jullie alle succes, plezier, groei, creativiteit, liefde en positiviteit toe met jullie nieuwe avontuur.

18. Enorm geweldige ervaring en enorm lekker eten.

19. Heerlijk voedsel! Heerlijke sfeer en prima bediening. Een aanrader!

20. Ik zal het kort houden 1 keer maar nooit weer. Eten niet lekker, je moet te lang wachten tot je biefstuk klaar is, drinken mag je zelf niet pakken dus ze komen niet vaak bij je langs en vraag je om drinken kun je 20 minuten wachten. Nee 3 keer niks.

1,6
  21. Detigelaartjes en Co.

Gisteravond daar gegeten, we hadden voor twee uur gereserveerd. Na een uur al weg gekeken wat absoluut niet fijn voelt. De wc's zijn niet schoon en dat voor een doordeweekse avond. Na het laatste drankje werden we zo'n beetje weggejaagd terwijl het restaurant tot 23:00 uur open is en het was amper 21:30 uur, schandalig dit.

Ons zien ze daar niet weer!

4,1
  22. Heerlijk gegeten op een dinsdag-avond! Volop keus en het personeel was vriendelijk, voor herhaling vatbaar dus. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er qua vis niet zo veel keus is om te wokken, maar ik heb genoten van de gamba's en garnalen.

23. jip 17 punten

Uitstekende ervaring gehad hier op zondag! Ondanks de drukte al om 17:00 en dat het voor ons (4 volwassenen en 2 kinderen) de eerste keer bij Shufu was, enorm genoten.

Bij binnenkomst krijg je een tafeltje toegewezen en wordt onmiddellijk de eerste drink-bestelling opgenomen; uitleg over het wokken op zich bleef achterwege. Na navraag werd het alsnog keurig uitgelegd.

Ondanks de drukte (alle tafels bezet) zeer korte wachttijden bij het laten wokken van je gerechten;
    veel keuze, heerlijke deserts en drinken inclusief. Mooi, schoon interieur, rookruimte (VIP-ruimte genoemd) vlotte bediening. Was er even geen bediening, dan liep je even naar de bar en liet je bestelling daar achter die prompt bezorgd werd.

24. Ontevreden gast

Ik begrijp werkelijk waar niet waar deze gemiddeld goede recensies en enthousiaste verhalen vandaan komen want ik vond het uitgesproken slecht! Ik ben absoluut geen fan van wokken, als ik voor mijn eten in de rij moet staan bezoek ik net zo lief een gaarkeuken, maar over dit "restaurant" had ik louter goede verhalen gehoord, dus ik was zeer benieuwd en er klaar voor om me aangenaam te laten verrassen. Het had zo mooi kunnen zijn. Maar het begint al met de penetrante stank die op de parkeerplaats hangt. Als je tenminste het dubieuze geluk hebt deze tent te vinden want het is slecht verlicht en staat nergens aangegeven. Het personeel is werkelijk abominabel slecht, je moet of een kwartier wachten tot er eens een keer iemand je bestelling komt opnemen, of er staat 2 tellen nadat je bij de een hebt besteld weer iemand aan je tafel, en 3 seconden daarna weer iemand. Als de drankjes dan worden gebracht wordt er niet fatsoenlijk gevraagd wie wat heeft besteld maar moet er kennelijk geschreeuwd worden "wie heeft de cola besteld?" De stoelen zagen er allemaal uit alsof alle katten in Lewenborg hun nagels eraan hadden gescherpt. Borden bij de buffetten waren niet schoon, toetjes kwamen zo uit de vriezer en waren dus steenkoud. Op een gegeven moment loopt het restaurant leeg en wil het personeel naar huis zodat ze je zo'n beetje de tent uitkijken. Nooit, maar dan ook nooit weer.

25. Vergeleken met alle andere wok restaurants in Groningen vind ik deze echt de beste van de stad. Eten is zeer goed en ze hebben heerlijke bijzondere gerechten naast het standaard assortiment. De sfeer en entourage is altijd goed en gezellig. Bediening is gewoon goed. En je kan doen wat je wil;)

26. Prima gegeten hier op maandagavond. Het was wel wat rustig, maar dat is wel logisch op maandag. Verder een goede sfeer, vriendelijk personeel en lekkere gerechten.

27. E.M. Rademaker

Erg goed tot heerlijk gegeten, op een rustige plek zonder enige last van rondrennende kinderen gezeten, ruime parkeerplek e.d. maar ontevreden over de bediening: kortaf, beetje hautain soms, zet een nieuwe pot thee zonder te vragen neer en een wok-kok die tot 2 maal toe bemoeid met jou keuze van combinatie-sauzen. De 2 maal hebben we de beste man om advies gevraagd en snauwde hij ons ook toe dat het niet bij elkaar past. Jammer, wat maakt het bediening uit wat mensen door elkaar roeren...

28. Als je me voor een jaar terug had gevraagd wat is het bestte wokrestaurant van het Noorden dan had ik gezegd het is Sufu State. Maar vanaf vandaag ben ik daar heel anders over gaan denken!!!! We hadden gereseveerd en erbij vermeld dat we graag bij de 'speelhoek' willen zitten. Dit in verband met onze kinderen van 4 en 1.5 jaar.
    We wilden graag naar een restaurant waar onze kinderen het ook fijn zouden hebben. Dit was geen enkel probleem!
    Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen dat beloofd wat.. Tot we bij onze tafel aankwamen. We zaten aan de andere kant van de zaal en konden onze kinderen zo niet in de gaten houden. Mijn man vroeg vriendelijk of er een mogelijkheid was om een tafel te krijgen dichter bij de speelhoek dit was ook aangegeven bij reservering. Dit was niet mogelijk omdat alle tafels gereseveerd waren. Toen bood de bediende een tafel aan voor 4 personen terwijl wij met 7 personen waren!
    Toen mijn man vroeg of er een tafel bij kon was dit niet mogelijk ivm de doorgang. Dan moesten we het zelf maar weten aldus de bediende.
    Toen bemoeide er een tweede pers zich ermee en zei dat alles vol was en dat de enige mogelijkheid was om daar te zitten. Waarop mijn man antwoorde waarom hadden jullie dit niet gezegd bij de resevering dan hadden we een ander restaurant uitzocht.
    Een serveerster probeerde nog een tafel voor ons te regelen maar dit was absoluut niet mogelijk. Ook werd ons niet gevraagd of we eerder gewokt hadden. Slordig.
    We zijn maar aan de aangewezen tafel gaan zitten aan de andere kant van de speelhoek en deze tafel was erg dicht op de piano met als gevolg dat we bijna niet konden communiceren met elkaar. Mijn dochter was aan het spelen en mocht niet 'rennen' (begrijpelijk) dit was gevaarlijk voor de bedienden aldus een serveerder. Terwijl een serveerster had gezegd dat ze daar wel mochten spelen 'rennen' als ze dat wouden. Dan nog maar over de speelhoek te zwijgen deze was echt heel klein en weggepropt in een hoek met een loeihete radiator levensgevaarlijk! Ook hadden ze een spelcomputer met een sega vechtspel? Dit vind ik niet geschikt voor kinderen. Het eten ging wel maar dit is echt heel veel beter geweest ze hadden niet veel keus in vleessoorten om te wokken. Groentes waren er genoeg alleen was er vorig jaar veel meer keuze. Het voorgerechten waren prima.
    Er was niet veel keus in de nagerechten dit was er beperkt en niet te eten! De glazen waren vies kortom het was erg slecht geregeld.
    Wel wil ik mijn complimenten geven aan de serveerster die ons geholpen heeft en erg veel begrip toonde super!

2,3
  29. Veruit één van de beste Wok-restaurant van het Noorden.

Ben zelf niet echt gecharmeerd van buffet/wok restaurants, maar met name door de (ruimere) opzet in vergelijking met andere zelfsoortige restaurants, en de inrichting, is dit een aanrader.

Het eten is gewoon goed. Voorgerechten (palingsalade), wokken (keuze genoeg) en de toetjes zijn prima. Alleen de ijsliefhebber komt er wat bekaaid vanaf.

De bediening is, ook als het druk is, adequaat en vriendelijk. De prijs/kwaliteiverhouding is meer dan uitstekend, beter gezegd, voor wat geleverd wordt is het zelfs goedkoop.

30. Nog nooit eerder en nergens anders zo slecht gegeten! Echt alles op mijn bord was niet te eten: van de voorgerechtjes tot de toetjes en alles er tussen in. En ik ben iemand die gewoon kan smullen van macaroni uit een pak, dus echt niet haute cuisine standaard. Moet wel een slechte dag zijn geweest, want waarom gaan mensen er anders nog heen?

1,8
  31. GJ 391 punten

Zeer goed Wok-restaurant. 1 nadeel, het is er soms te druk. Voor de rest super. Mooie meubels, vriendelijk personeel, lekker eten. Wel jammer dat ze kikkerbilletjes maken, zie hier het nut niet van en is schadelijk voor milieu.

Maar nogmaals, top restaurant.

32. Smulpaap

Het eten is erg lekker, maar de borden en de glazen mogen wel wat schoner.

33. Erwin 20 punten

Zeer goed, meerdere keren geweest, goede bediening, goede uitleg en alles is echt goed vers, alleen het ijsgebeuren verdient wat meer aandacht. Verder is het inderdaad af en toe te druk en lang wachten bij het wokken, maar de sfeer en de kwaliteit van het eten maken dit ruimschoots goed.

34. Erg goed wok restaurant met zeer vriendelijke en gezellige bediening en koks. Veel variatie en keuze. Ga zo door, een dikke pluim.

35. Gisteren, op zondagavond, hier gegeten.

Het was echt ontzettend druk! Je loopt elkaar allemaal in de weg terwijl je iets te eten op je bord probeert te krijgen. Bij binnenkomst wordt niets uitgelegd, dus zelf maar uitzoeken wat de bedoeling was.

De tomatensoep en het stokbrood was op. Toen ik dit aangaf werd er wat gestressd gekeken en kreeg ik te horen dat er nog wel mosterdsoep was (daar vroeg ik niet om) en het stokbrood kon wel een 15 minuten duren (dan is de soep al koud).

Eten op zich is niets op aan te merken, al moet je volgens mij wel gewoon om 18.00u komen anders zit je restjes uit lege bakken te schrapen.....

Dames toiletten waren erg vies.

Niet voor herhaling vatbaar!

36. Vanavond, op een zaterdagavond, gegeten met de familie bij Shufu State.

Hoewel ik eerder erg positief bij Shufu State vandaan kwam, was het vanavond echt minder. Het was superdruk in het restaurant, te druk. Maar erger nog was de zeer slechte, onvriendelijke bediening. Wij waren met een grote groep mensen en de bediening schoot steeds in de stress. Wilde bijvoorbeeld dat we op de plaats bleven zitten zodat iedereen geteld kon worden en was erg onvriendelijk met het uitdelen van de drankjes 'Hallo! Wie heeft Bitter Lemon besteld? Hallo! Kan iemand reageren?!' enz. Bediening was duidelijk erg gestressed, en vlak voor achten werden we echt de deur uitgewerkt; volgende groep stond alweer klaar. Een tafel ging 'zomaar' kapot, waarbij iemand van de familie boos werd aangekeken. Erg naar.

Eten is wel goed en gevarieerd. Maar voor een rustige/romantische/sfeervolle/gastvrije omgeving moet je bij Shufu State niet zijn.

37. Björn en Jolanda

Wij hebben vanavond bij wokrestaurant Shufu State gegeten. Bij binnenkomst werd ons niet uitgelegd wat de gang van zaken was. We moesten dus zelf een beetje wegwijs worden, wat gelukkig niet erg moeilijk was. We begonnen het gerecht met salades en sushi. Dit was erg lekker, vooral de palingsalade. Daarna zijn we met de hoofdgerechten begonnen. Er waren lekkere dingen te krijgen, maar niet zoveel keuze als wij bij andere wokrestaurants gewend waren. Vooral wat vlees betreft was er niet veel keuze. Wat we erg goed vonden is dat je zelf sauzen kunt kiezen voor de gerechten van de bakplaat. Zo heeft ieder wat wils en kun je ook zonder saus kiezen. Wat we niet zo goed vonden is dat er nooit wordt gevraagd of we iets te drinken wilden. Je moet hiervoor zelf iemand roepen. In andere wokrestaurants is hiervoor vaak een systeem, waarbij je een koker andersom kunt zetten om aan te geven dat je iets wilt drinken. Dit is misschien een handige tip. Ook erg jammer vonden wij dat er geen drankenkaart is. We wisten zo niet wat de keuze was, en ze bleken sommige dingen die we vroegen ook niet te hebben. Verder was het er erg koud! Het waaide ook wat vanwege de (lawaaierige) afzuigkappen. Al met al was het wel een erg gezellige avond.

38. Het eten is heerlijk, veel keus in vis/vlees, nagerechten.

Minpuntje vond ik de vieze dames wc en spinnewebben hangen bij de lampen naar beneden.

Het was er erg lawaaierig.

39. Afgelopen week hier twee keer gegeten (waaronder een keer met meer dan twintig mensen): "uitstekend": vers, veel keus en op een lekkere manier klaargemaakt. Bovendien zit je er prettig.

Behalve de koks verdient ook de bediening een pluimpje.

40. Dit restaurant is echt de moeite waard. Van buiten een boerderij, van binnen gezellig en sfeervol in stijl. We hebben echt genoten van alle gerechten. De sushi vonden we niet echt lekker, de Japanse gril en de fondue heerlijk. En dan de toetjes : de cake en de appeltaart waren echte toppers.

41. Een heerlijke culinaire ontdekkingsreis! Wat een keuze hebben ze hier! Oosters, een beetje westers, authentiek Chinees, werkelijk voor elk wat wils en naast het bekende wokken ook heerlijke, meer verrassende Oosterse gerechten. Eindelijk Peking eend geserveerd zoals deze hoort: met een warm flensje, saus, lente-ui en komkommer en vers voor je neus bereid door de kok (met stokjes opgerold, leuk om te zien). Ook hebben we meer dan genoten van de heerlijk pikante Malatang, een traditionele bereidingswijze die je in China veel ziet, maar dit is de allereerste keer dat wij dit in Nederland hebben gegeten. Superheet, maar heerlijk. De buffetten waren prachtig opgemaakt en bleven maar aangevuld worden en als het er ook maar een beetje rommelig begon uit te zien, werd het al meegenomen. De ijssculpturen waarmee de voorgerechten versierd waren vonden we ook prachtig. Het was druk, maar wij vonden dit niet hinderlijk omdat iedereen vlot geholpen werd door de koks en omdat er zo veel verschillende buffetten waren dat het altijd wel ergens rustig was. We hebben nergens gezien dat iets op was. De medewerkers waren heel attent hierop. De drankjes waren ook goed, niet te duur, goede kwaliteit wijn en op de juiste temperatuur en in het juiste glas geserveerd, dit zie je niet vaak als het ergens druk is. Toen we in het begin van de avond aangaven graag wat uitleg te willen, kregen we meteen een hele rondleiding. Ondanks de drukte werden de borden steeds meteen weggehaald en als we iets wilden drinken werden we snel geholpen. Goede service, ook met de jassen in de garderobe.

Top, wij hopen nog heel vaak hier te komen eten.

42. Jo 879 punten

Al een aantal keren gegeten en iedere keer weer lekker, bediening is vlot.

De bakplaat voor de groentes is zeker het proberen waard.

Laatste keer ontdekt dat er ijs als toetje is, je moet wel even zoeken maar dat staat bij de soep.

43. Wij zijn hier al een paar keer geweest. En dit is zeker het beste wok restaurant van Groningen! Een echte aanrader!

44. Mooie entourage, lekker eten. Leuke koks die wel in waren voor een geintje! Bediening mag wel iets beter letten op het afruimen van de tafels, verder prima. Jammer dat het best ver buiten Groningen centrum ligt.

45. Met een groep collega's hebben we alle Chinese restaurants in Groningen bezocht en dit is naar onze mening de beste!

Gezellig, niet te massaal en er komen overheerlijke stukjes vlees/vis van de grillplaat!

46. Het beste wokrestaurant in Groningen!

47. Marc vd Meer

Heerlijk! Een woord super! Leuke wokkoks en heerlijk eten! Alleen voor een rustig avondje eten kan je beter naar iets anders gaan maar meer minpunten heb ik niet!

48. Leuke locatie, grappige wok-koks, live piano-muziek, genoeg variatie voor vegetariërs, en de meest pittig gekruide woks zijn heerlijk. Het is groot, druk bezocht en rumoerig. Door het massale krijg ik een beetje het "Pretpark Nederland" consument gevoel. Mensen zijn er vaak gericht op zich vol te eten, het maximale uit de entree te halen. Altijd een beetje dezelfde taferelen, en ik maak me er zelf net zo hard schuldig aan. Nog een rondje dan... niet zeuren, maar eten.

49. In een woord top. Het is niet voor niks dat er mensen van verre voor komen.

50. Yvonne

Heerlijk eten, zowel wok als bakplaat. Vlees, vis, garnalen, heerlijke bijgerechten, heerlijk chinees bier.

Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Jammer dat er geen ijs als dessert is..... Maar verder prima! Gratis parkeren op ruime parkeerplaats.

De stoelen zitten ook lekker.

51. Geweldig eten, vriendelijke en goede bediening. Kom nog graag eens terug. Parkeergelegenheid is absoluut een pre; is gratis en ruim. Aan rokers is zelfs gedacht een mooie en leuk aangeklede plaats buiten met haard. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en het eten en keus erin is ruimer en luxer dan bij andere wokrestaurants.

52. Gewoon lekker eten. Op verschillende bak- cq wok manieren kan je je eten laten bereiden. En een hele pré is, dat je voor de zaak zeer ruime parkeergelegenheid hebt.