• Lid sinds 25 mei 2012

Lunchroom Brasserie Hollandia

Zutphen

Mantra

Arnhem

John heeft nog geen foto toegevoegd

1. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Brasserie Hollandia

Deze week even kort geluncht hier. In afwijking van de zeer positieve recensies op deze site stelde het ons eigenlijk wel een beetje teleur. Over de bediening niks dan goed. Maar het eten viel ons toch wel wat tegen. Van de uitsmijter beenham (3 eieren) had ik veel meer verwacht. De ham leek van een goedkope soort, het zuur (sla/geraspte wortel/klein stukje tomaat/plakje zure komkommer) oogde niet bepaald fris. Eronder 2 witte boterhammen (waarom werd niet gevraagd om bruin bruin?). Ook van een eenvoudige uitsmijter kun je een "feest" maken. Die kans wordt hier niet benut. Klein minpunt: als je een uitsmijter bestelt, verwacht je spiegeleieren, dus hele dooiers. Dat was bij 1 ei duidelijk niet gelukt. Het broodje eiersalade was ook erg mager: klein broodje en erg zuinig met salade. Jammer!

5,3
  2. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Mantra

John

Wij zijn regelmatig bezoeker van Mantra en zijn iedere keer weer verrast door het heerlijke eten, de uiterst vriendelijke bediening en de warme sfeer. Het is een lekker knus restaurant waar nog aandacht bestaat voor de gasten. De menukaart is zeer uitgebreid dus voor elk wat wils (variërend van mild tot heet) en de prijzen zijn alleszins acceptabel. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Als liefhebbers van de Indiase keuken komen wij vaker in Indiase restaurants, maar bij Mantra zijn wij nog nooit teleurgesteld en hopen hier dan ook nog vaak te komen. Een aanrader voor iedereen!