1. Deze week even kort geluncht hier. In afwijking van de zeer positieve recensies op deze site stelde het ons eigenlijk wel een beetje teleur. Over de bediening niks dan goed. Maar het eten viel ons toch wel wat tegen. Van de uitsmijter beenham (3 eieren) had ik veel meer verwacht. De ham leek van een goedkope soort, het zuur (sla/geraspte wortel/klein stukje tomaat/plakje zure komkommer) oogde niet bepaald fris. Eronder 2 witte boterhammen (waarom werd niet gevraagd om bruin bruin?). Ook van een eenvoudige uitsmijter kun je een "feest" maken. Die kans wordt hier niet benut. Klein minpunt: als je een uitsmijter bestelt, verwacht je spiegeleieren, dus hele dooiers. Dat was bij 1 ei duidelijk niet gelukt. Het broodje eiersalade was ook erg mager: klein broodje en erg zuinig met salade. Jammer!

5,3