• Lid sinds 8 januari 2011

HoogHeid

Hoog Soeren

Taverna Aphrodite

Doorn

john heeft nog geen foto toegevoegd

1. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Op 4.2.2012 daar gegeten met een Vakantieveiling bon,
    Griekse tafel 2 personen.
    Een en ander komt niet overeen met hetgeen op de
    Veilingsite staat.
    Voorgerecht 8 gerechtjes warm en koud. Alleen ontdekt als warm 2 gehaktballetjes en 2 bladerdeeghapjes die lauw waren en slap deeg.Koude hapjes vond ik ook niet byzonder. Droog stokbrood zonder boter. Menukaart kwam op tafel. Wij dachten o ja om een keuze te maken voor het hoofdgerecht, maar toen ik zei ik heb een Vakantieveilingbon verdween de menukaart direct en zei de eigenaar wij stellen het hoofdgerecht samen, dus geen eigen keuze wat wel op de Veilingsite stond, keuze hoofdgerecht, maar volgens mij alleen de keuze in vlees of vegetarisch (misleidend.)
    Op zich was het hoofdgerecht oke, gyros ( wat droog) suflaki, gehakt, friet, rijst en salade.
    Verder erg lawaaiig in restaurant (kleine ruimte, bomvol en je zit erg dicht op elkaar)
    Tegen zeven uur werd het steeds drukker waardoor veel mensen moesten wachten bij de bar, die bijna bij je op tafel zitten waar wij zaten. Nee voor een rustig avondje uit eten moet je daar niet wezen, althans niet zaterdagavond.

2. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Taverna Aphrodite

Via vakantieveiling daar geten 26.11.2011
    Die avond was er zelfs lifemuziek, wat de sfeer verhoogde, alleen waren we blij dat we daar niet te dicht bij in de buurt zaten dan tamelijk luid de muziek.
    We hadden eerst een tafel voorin. Vond ik al direct niet zo gezellig, met de inkijk naar de keuken. We vroegen om een tafel bij het raam, kregen die ook omdat we vrij vroeg aanwezig waren.
    Eten ging, niet echt super, maar wel leuk dat je iedere keer
    iets verrassends krijgt. Brood was erg lekker, warm, soep vond ik tegen vallen en het vis en vleesgerecht had wat meer mogen zijn. Verder was het personeel erg vriendelijk.
    Dan tot slot mijn inziens een vijfgangen menu, als laatste kregen we een kopje koffie (maar ja als je koffie ook als gang telt kom je op 6 gangen) mijn inziens is koffie geen dinergang

3. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Mediterrance

Op 24.9.2010 daar tapas gegeten via Veilingbon.
    Ontvangst was rommelig. Hadden om 19.00 uur een tafel gereserveerd. Waren op tijd. Man achter bar zei een ongenblikje, maar dat ogenblikje duurde zeker 15 min. terwijl andere mensen die na ons kwamen direct een tafel kregen. Mijn geduld raakte op en ik zei tegen het meisje achter de bar krijgen we nog een tafel of hoe zit dat.
    Keek weer op de lijst, liep weg zonder iets te zeggen, echt ongelooflijk. Was echt in staat om direct te vertrekken.
    Eindelijk een tafel. Eten was verder ok. Alleen stokbrood viel tegen, hard, koud brood, had warm brood verwacht.
    Als drinken krijg je wel erg kleine glaasjes.
    Koude hapjes werden neergezet, echter zonder borden, moesten hier om vragen. Ook krijg je geen schone borden voor de warme hapjes. Bediening was wel vriendelijk.
    Bij het afrekenen kwam m.i. de eigenaar er op terug dat wij door het wachten geirriteerd waren. Hij probeerde dat voor zichzelf goed te praten, door te zeggen jullie hebben een mooiere tafel gehad. Ik had jullie ook hier kunnen dumpen, wees op een tafeltje dicht bij de bar.
    Deed dat wel op een vriendelijke manier, maar ben van dat gladde gedoe niet gediend. Dat woord dumpen, sorry maar dat kan echt niet. Een sorry kon er niet vanaf.
    Had dan een drankje gratis aangeboden.

4. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Tanteloes
    Internationaal Rhenen

Erg mooie lokatie.

Een keer op terras wat gebruikt.

Champignons met kaas op toast -lunchgerecht-

Hoeveelheid was voldoende, alleen was het gerecht erg zout en de ofijfolie droop uit het brood.

Dit gerechtje voor mij onvoldoende.

5,5
  5. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor HoogHeid
    Internationaal Hoog Soeren

john

Met Kerst 25.12.2010 gegeten, zeven gangen proeverij.

Ik vond het tegenvallen.

Geen smaaksensatie, wat ik wel had verwacht.

Ook presentatie erg eenvoudig.

Kerst is toch een feestelijk gebeuren, serveer dan op mooie borden en kleed het restaurant in kerstsfeer aan.

Dat miste ik ook. Ook was er niemand bij binnenkomst in de hal aanwezig om je te ontvangen.

Rekening klopte van geen meter, drank dubbel gerekend etc.

Al met al voor ons een 6-.

6. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Kesteren

op 24.8.2008 bami rames afgehaald.
    Ik heb nog nooit zo,n slechte bami rames gehad.
    Echte niet te eten.
    Bami was oke.
    Maar de rest zat allemaal bij elkaar in een bak.
    Niet netjes zoals ik gewend ben in vakjes apart, nee alles bij elkaar groente vlees, kip sate.
    Zelfs de atjar lag er los bovenop ( wat fris en koel moet zijn)
    De smaak was ook in een woord vies.
    Echt voor alle geld te duur.
    Ga hier nooit meer naartoe.
    Ook vind ik de prijzen aan de hoge kant, maar als de kwaliteit goed is vind ik dat niet erg, maar niet voor dit varkenseten.
    Sorry.