1. Op 24.9.2010 daar tapas gegeten via Veilingbon.
    Ontvangst was rommelig. Hadden om 19.00 uur een tafel gereserveerd. Waren op tijd. Man achter bar zei een ongenblikje, maar dat ogenblikje duurde zeker 15 min. terwijl andere mensen die na ons kwamen direct een tafel kregen. Mijn geduld raakte op en ik zei tegen het meisje achter de bar krijgen we nog een tafel of hoe zit dat.
    Keek weer op de lijst, liep weg zonder iets te zeggen, echt ongelooflijk. Was echt in staat om direct te vertrekken.
    Eindelijk een tafel. Eten was verder ok. Alleen stokbrood viel tegen, hard, koud brood, had warm brood verwacht.
    Als drinken krijg je wel erg kleine glaasjes.
    Koude hapjes werden neergezet, echter zonder borden, moesten hier om vragen. Ook krijg je geen schone borden voor de warme hapjes. Bediening was wel vriendelijk.
    Bij het afrekenen kwam m.i. de eigenaar er op terug dat wij door het wachten geirriteerd waren. Hij probeerde dat voor zichzelf goed te praten, door te zeggen jullie hebben een mooiere tafel gehad. Ik had jullie ook hier kunnen dumpen, wees op een tafeltje dicht bij de bar.
    Deed dat wel op een vriendelijke manier, maar ben van dat gladde gedoe niet gediend. Dat woord dumpen, sorry maar dat kan echt niet. Een sorry kon er niet vanaf.
    Had dan een drankje gratis aangeboden.