• Lid sinds 16 december 2012

1. -

Het Nieuwe Jachthuis

Hoog Soeren

Jenny van der poel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Prima restaurant om te eten. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Bediening is attent, vriendelijk, behulpzaam. Heerlijk gegeten. Aanrader.

2. fam van den heuvel

Zeer goede ervaringen met dit restaurant. Vriendelijk personeel, een hele goede service en overheerlijk eten. Wij gaan hier regelmatig eten en de mensen zijn altijd vriendelijk en spontaan.

Ga zo door, want wij gaan nog vaak komen!

3. Als regelmatige gast van dit gezellige gastvrije restaurant waar ik vaak met mijn gezin en vrienden smakelijk eet, wil ik graag op deze site mijn tevredenheid uitspreken. Een acceptabele prijs voor een 3 gangen menu (27,50 euro) en nog veel extra's vooraf...stokbrood met kruidenboter, sausje en olijven...
    Het eten smaakt altijd zeer goed en ik heb nog nooit een ervaring gehad dat het eten niet vers zou zijn! Potjandorie is ook altijd royaal met het schenken van wijn. Wat een heerlijk vol glas krijg je daar!

Wat Potjandorie onderscheidt van andere restaurants is hun sfeer en gastvrijheid. Door het persoonlijke contact van de gastvrouwen gedurende de maaltijd is er altijd ruimte om aan te geven wat je wensen zijn.

Over smaak valt uiteraard niet te twisten, maar ik heb alweer gereserveerd voor het volgende etentje in een restaurant waar gastvrijheid en eerlijkheid...qua sfeer en eten, hoog in het vaandel staan!

Karin

4. Jenny van der poel's profielfoto
    Jenny van der poel heeft een recensie geschreven voor Potjandorie! Eetkamer

Superleuke avond gehad! Een bedrijfsetentje met 32 mensen... Je hebt het hele restaurant voor jezelf en er was een heerlijk lopend buffet geregeld. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en tot slot een heerlijk dessertbuffet! Prettige en heel vriendelijke bediening. Fijne, ontspannen sfeer. Een aanrader! Gaan we zeker nog eens doen, hartelijk dank!

5. Jenny van der poel's profielfoto
    Jenny van der poel heeft een recensie geschreven voor Het Nieuwe Jachthuis

Vrijdag 13 februari 2015 met het heel veel mensen uit ons dorp (90 personen!) een fantastisch verzorgd stamppotbuffet gehad. Het was heerlijk eten en alles was perfect voor elkaar! Hulde aan de gastvrouw en de medewerkers.

Jenny van der Poel.

6. Jenny van der poel's profielfoto
    Jenny van der poel heeft Hoog Soeren toegevoegd als favoriet restaurant

Hoog Soeren eetgelegenheid gesloten

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Jenny van der poel's profielfoto
    Jenny van der poel heeft een recensie geschreven voor Hoog Soeren

Gisteren na de maandelijkse buurvrouwenborrel heerlijk blijven hangen en met een aantal besloten om te blijven eten; gewoon het dagmenu genomen en ons laten verrassen. Niks dan lof....het was superlekker eten en erg gezellig!! (en niet te vergeten ook nog erg voordelig) Dit gaan we vast vaker doen.

Een aanrader!

8. Vanavond hebben wij hier heerlijk met onze dochter van 2,5 gegeten. De kwaliteit van het eten is echt hoog. De bediening is zeer vriendelijk. Ze hebben net een kleine interne verbouwing gehad. Ziet er weer modern en fris uit. Tot de volgende keer!

9. Jenny van der poel's profielfoto
    Jenny van der poel heeft een recensie geschreven voor Hoog Soeren

Gisteren (eerste kerstdag) met negen personen een fantastisch kerstdiner genoten bij dit gezellige, sfeervolle en ook informele restaurant! Uitstekend verzorgd en erg goed eten. We hadden een mooie tafel op een prachtige plek! Het was piekfijn voor elkaar!!
    Walther en Jenny van der Poel.