in Apeldoorn

Voor een gezellige gastvrije eetervaring!

1. Als regelmatige gast van dit gezellige gastvrije restaurant waar ik vaak met mijn gezin en vrienden smakelijk eet, wil ik graag op deze site mijn tevredenheid uitspreken. Een acceptabele prijs voor een 3 gangen menu (27,50 euro) en nog veel extra's vooraf...stokbrood met kruidenboter, sausje en olijven...
    Het eten smaakt altijd zeer goed en ik heb nog nooit een ervaring gehad dat het eten niet vers zou zijn! Potjandorie is ook altijd royaal met het schenken van wijn. Wat een heerlijk vol glas krijg je daar!

Wat Potjandorie onderscheidt van andere restaurants is hun sfeer en gastvrijheid. Door het persoonlijke contact van de gastvrouwen gedurende de maaltijd is er altijd ruimte om aan te geven wat je wensen zijn.

Over smaak valt uiteraard niet te twisten, maar ik heb alweer gereserveerd voor het volgende etentje in een restaurant waar gastvrijheid en eerlijkheid...qua sfeer en eten, hoog in het vaandel staan!

Karin