• Lid sinds 4 november 2015

't Koetsiertje

Oldenzaal

Pizzeria Toscana

Enschede

Jacqueline heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Stravinsky
    Internationaal Hengelo

Vanavond hier gegeten. Patat werd lauw geserveerd. Kreeg na 10 minuten wel een nieuwe schaal frietjes maar toen was het andere eten koud.
    Toen ik er wat van zei kreeg ik een excuses maar als je graag wilt dat de klanten enigszins met een goed gevoel weg gaan is een gratis drankje ter compensatie toch het minste wat je kunt aanbieden. Mijn partner en ik hebben nu niet fijn gegeten.
    Kom er nooit weer eten.

2. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor 't Koetsiertje

In tijden niet zo voortreffelijk gegeten! Carpaccio voor, hoofdgerecht mixed grill, en een overheerlijk toetje met crême brulee en arretjescake. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Het restaurant zelf heeft een beetje een ouderwetse inrichting (vloer, lampen) maar al was het in een kantine dan wilden we het eten nog wel!! Wij vonden het de prijs meer dan waard. Een dikke tien!
    Rob & Jacqueline

3. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Cariocas

Het was koud in het restaurant bij het raam en heb uiteindelijk mijn winterjas weer aangedaan :-) De bediening was meer dan uitstekend!! Zéér vriendelijk, allemaal! Patat was verrukkelijk, vlees wordt aan tafel gebracht aan een spies en om de 5 minuten komt er ander vlees. Leuk concept! Het toetje was echt fenomenaal! Gegrilde ananas met ijs en room. Alleen dat was het bezoek al waard!

4. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Toscana

Afgelopen zondag hier gegeten via Social Deal. Overheerlijke lasagne! Mijn zoontje had wel een erg zoute pizza maar gelukkig houden wij van zout eten :-) De koffie na was erg slap, ijs smaakte oud en gekristaliseerd. Jammer dat er geen mandje met stokbrood vooraf werd geserveerd. Mooie inrichting!!