• Lid sinds 5 oktober 2015

De Gevangentoren

Vlissingen

J.H. van Leerzem heeft nog geen foto toegevoegd

1. J.H. van Leerzem's profielfoto
    J.H. van Leerzem heeft een recensie geschreven voor De Gevangentoren

Mooie lokatie; beperkte menukaart en niet alles wat er op staat is verkrijgbaar, om die reden maar om verrassingsmenu gevraagd dat bepaald geen positieve verrassing was v.w.b. samenstelling en smaak; kleine porties; personeel erg divers: van zeer betrokken en vriendelijk tot nors en onverschillig; wijn wordt geschonken in een portglas+; wat culinair geboden wordt i.r.t. prijs lijkt nergens op. Hier ligt een grote uitdaging voor een ambitieuze uitbater.

2. J.H. van Leerzem's profielfoto
    J.H. van Leerzem heeft gereageerd op een recensie van De Dighter

Beste Anton, heel sympathiek en attent dat u op onze recensie reageert. Het was niet de eerste kennismaking met de Dighter en we kennen de kwaliteiten van de keuken. Onze kritiek richt zich op het feit dat we bij de reservering nummer 3 in de rij van alle reserveringen voor die avond waren en dat rechtvaardigt naar onze mening niet om ons uiteindelijk het gewraakte tafeltje aan te bieden. Dan heeft reserveren (dagen van tevoren) geen enkele zin. Bovendien is onze ervaring dat het aangeven van een voorkeurstafel niet de garantie biedt dat die tafel dan ook vrij gehouden wordt.