• Lid sinds 24 juli 2017

The Sunset

Hollum

Zee Van Tijd

Nes Ameland

J. de leeuw heeft nog geen foto toegevoegd

1. J. de leeuw's profielfoto
    J. de leeuw heeft een recensie geschreven voor Zee Van Tijd

Heerlijk geluncht, waarbij 1 persoon glutenvrij. Kon uit verschillende soorten glutenvrij brood kiezen. Helaas was men dit vergeten te vragen, waardoor de tosti geserveerd werd met een broodsoort die liever niet gekozen was. Daarom werd iets anders besteld. Bij het afrekenen werd de tosti niet in rekening gebracht. Wat een service. Daarnaast was het eten super lekker en is de hamburger echt aan te bevelen. We hebben heerlijk geluncht en komen zeker terug. Geweldig gewoon.

2. J. de leeuw's profielfoto
    J. de leeuw heeft een recensie geschreven voor The Sunset
    Internationaal Hollum

Zaten op het buitenterras, muziek stond veel te hard. Op ons verzoek om het iets zachter te zetten, kon niet worden ingegaan. Als reden werd opgegeven dat er geen volumeknop op zat en ze wel een beachclub waren dus dat hoorde erbij. Vreemde opvatting. Koffie was erg lekker maar ook prijzig. Daarnaast geen invalidentoilet aangetroffen. Conclusie, er zullen nog wel verbeteringen moeten worden doorgevoerd. Maar wie weet zien we die bij het volgend bezoek als die er komt.

3. J. de leeuw's profielfoto
    J. de leeuw heeft een recensie geschreven voor Taverne
    Internationaal Urk

Vanmiddag met ons drieeen geluncht, lunch erg lekker en goed verzorgd wij hebben genoten ook glutenvrij heel erg goed bediening ook fantastisch wederom een dikke tien plus!