• Lid sinds 25 februari 2016

1. -

Trio IJssalon

Arnhem

J. Damen heeft nog geen foto toegevoegd

1. J. Damen's profielfoto
    J. Damen heeft een recensie geschreven voor Trio IJssalon

Na een fietstochtje door de Steenstraat terug naar huis. Na een niet zo positieve ervaring enkele jaren terug dachten wij (ik, partner en 4 kinderen en grote ijsliefhebbers) toch maar weer eens proberen. De teleurstelling was helaas nog groter dan destijds. Mijn kinderen mogen altijd zoveel ijs eten als ze willen. We kozen allemaal een bakje met 5 bollen. Het was verbazingwekkend om te zien dat het alleraardigste meisje achter de balie - een studente - er in slaagde om met de 5 bollen niet boven de rand van het - toch al niet grote - bakje uit te komen, waarschijnlijk omdat ze continu gade werd geslagen door een ietwat oudere dame, die ik zojuist op een foto herkende als de eigenaresse. Toen ik aangaf dat ik 6 keer 5 bollen en geen bolletjes had besteld, werd ik alleen maar vragend aangekeken. Het ijs was bovendien niet bijzonder, de standaard smaken en lang niet zoveel bijzondere smaken als wij in Italië gewend zijn. Kortom, een treurige ijssalon die niets weg heeft van de authentieke Italiaanse ijssalons. Kennelijk zijn de eigenaren uit op een hoog rendement op korte termijn, wat ook zou verklaren waarom ik alleen contant kon betalen, pinnen was niet mogelijk. Onbegrijpelijk!