• Lid sinds 18 april 2010

2. Proeflokaal de Nieuwe Waag

Arnhem

Berenschot

Winterswijk

Igor Boer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor De Rotonde

De rotonde zit aan het kerkplein in het pittoreske dorpje Vorden. Een prachtige plek. Het restaurant ziet eruit alsof het recentelijk verbouwd is, inclusief een doorkijk naar de keuken via een grote glaswand.

Ik heb hier met een vriend gegeten en buiten gezeten. Men had een terras aan de overkant gemaakt in het gras onder een boom. Prima, alhoewel het wel wat meer aankleding behoeft.

Het voorgerecht was een geitenkaaskroket. Iets aan de flauwe kant, maar dat is inherent aan dit produkt. Prima bereid en geserveerd op een bedje van salade. Het hoofdgerecht was een saté van 2 soorten vlees. groot pluspunt was dat er een vers gebakken kroepoek op zat, die nog warm was. Dat zie je niet overal.

De bediening deed haar best en was bijzonder vriendelijk. Echter was de bediening niet helemaal van het professionele niveau wat je mag verwachten. De één wat onzeker, de ander net wat te vrij. Dat past prima bij een informeel restaurant, maar is wat jammer in een restaurant met deze uitstraling.

De prijs-kwlaiteit verhouding is prima ! Echt niet te duur en prima gerechten.

Al met al een prima restaurant die ik bij gelegenheid graag weer zal bezoeken.

2. Igor Boer's profielfoto
    • Belgisch
    Verlengde Arnhemseweg 146 Ede
  3. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Planken Wambuis

Goed restaurant op een zeer bijzondere locatie. Het ligt perfect om voor of na het diner even een wandeling te maken. De porties zijn ruim, de prijs overigens ook. Mijn pannetje mosselen was prima, maar stak niet qua kwaliteit niet echt boven andere (minder dure) restaurants uit. Het was wel ruim voldoende.

Als voorgerecht kwam de Soto Ajam niet echt uit de verf. Het was een uistekende, heerlijke kippesoep, maar geen echte indonesische Soto Ajam. Bij de koffie werden een aantal uitstekende bonbons geserveerd. De bediening was uiterst vriendelijk en attent. Soms iets te informeel, althans voor de uitstraling die het restaurant wil hebben. Voor mij was dat echter helemaal prima. Ze hebben er een speeltoestel geplaatst en dat verbaasd me. Het is niet het soort restaurant waar je met kinderen heen gaat. Deze lijken me zelfs te storen op het zeer fraai ingerichte terras.

Het terras en de tafels zien er prachtig uit. Een paar mooi geplaatste sfeerhaarden maken het af. De stoelen zitten heerlijk, alleen jammer dat de tafels iets te hoog zijn voor deze stoelen.

Dit restaurant is een echte aanrader, als je van lekker dineren houdt op een prachtige locatie. Bovendien is het perfect vanaf de snelweg bereikbaar. Top.

4. Igor Boer's profielfoto

• Steakhouse
    Markt 38 Arnhem
  6. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal de Nieuwe Waag

Zeer sfeervol restaurant, het was ook echt een oude waag, wat ze erg goed in stand hebben gehouden. Zeer attente bediening, die zagen dat mijn partner en ik veel te bespreken hadden. Ach en die ene consumptie die ze dan is vergaten, vergeef je ze dan snel.

De saté was lekker, de zak met frites vond ik wel erg lekker, maar paste eigenlijk niet bij de kwaliteit van de kaart. Het was niet echt heel erg goedkoop, maar duur ook zeker niet.

Zeker een aanrader, ik zal er een volgende keer graag weer komen.

7. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor De Ontmoeting

Een onvoldoende heeft dit restaurant niet verdiend. Ik vrees dat ze wel wat te hard teren op de goede naam. Het moet gezegd dat het erg druk was deze avond, maar de bediening was niet best. Traag en onoplettend. Het duurde erg lang voordat de bestelling was opgenomen, ik denk dat we de kaart al wel een half uur neer hadden gelegd. De wijn is prima, de gerechten wisselend. Er waren bijzonder lekkere bij, maar wij hadden ook een tapas die lauw geserveerd werd en warm had moeten zijn. De forelsalade is een afrader, de geitenkaas een absolute aanrader.

Het restaurant heeft een open keuken. Jammer is het dan als deze keuken slordig oogt, op bepaalde punten, zoals de vloer, gewoon vies. Natuurlijk wordt er gewerkt in de keuken en was het ook druk, maar als je een ooen keuken hebt, moet je hieraan denken. De zaal was wat hard in geluid, maar wel smaakvol ingericht. Een afknappertje was het sligrokoekje bij de afsluitende koffie en het voorverpakte mentosje. Een restaurant van deze faam moet dit beter kunnen, de laatste indruk is vaak blijvend.

Jammer dus, want het heeft naam en faam en een goede kok. De details en gastheerschap moeten professioneler om deze naam en faam eer aan te kunnen blijven doen

5,9
  8. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Berenschot

Wat een geweldige locatie. Prachtige oude watermolen, vlakbij een schitterend natuurgebied. Binnenin is het sfeervol ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en bijzonder attent.

De kaart had naar mijn smaak wat uitgebreider gemogen. Pakweg 10 hoofdgerechten om uit te kiezen. Maar wat er kwam smaakte prima. Al met al een aanrader dus.

9. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Noordzee Boulevard

Deze week hier gegeten. Het restaurant is beslist niet duur en het eten is van een behoorlijke kwaliteit. De bediening is uiterst vriendelijk. Het jammere is wel dat de bediening ronduit slecht was. Drankjes die meermalen werden vergeten, wel een drankje brengen, maar vervolgens vergeten het eten op te nemen, waarna het onmogelijk was de bedieining in te seinen. Ben toen zelf maar naar binnen gelopen. Het eten uitserveren duurde erg lang, waardoor het eten snel afkoelde buiten. Kinderen die als laatste uitgeserveerd krijgen en dan vervolgens ook nog de sausjes vergeten.

Erg jammer, want, zoals gezegd, het eten was prima en de bediening was erg vriendelijk. Een foutje kan iedereen maken, maar dit is een structurele fout. Ik denk dat ik meer gedronken zou hebben bij een attentere bediening.

10. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Planken Wambuis

Prima restaurant op een fraaie locatie. We hebben de auto hier geparkeerd, eerst gewandeld over de heide en kwamen daar wilde paarden tegen. Daarna super gegeten, ondanks het feit dat een regenbui maakte dat we naar binnen moesten. Bediening is zeer attent en erg vriendelijk.

Het eten is van een goed niveau. De prijs is wat hoog voor dit niveau, maar alleszins acceptabel. Ik kom hier zeker weer terug.

11. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Rotonde

Een paar weken geleden prima gegeten hier. Locatie is erg handig (behalve als er files staan) Ze gingen wel wat vroeg dicht, zodat het bijpraten met mijn oud-collega's eerder was afgelopen als dat we dachten, maar goed...

Ik heb een saté gegeten en dat was prima. Prijzen zijn ook goed. Al met al prima gegeten! Aanrader als je tenminste niet een lange avond wil maken.

12. Igor Boer's profielfoto
    Igor Boer heeft een recensie geschreven voor Bon Appetit

Perfecte plek voor lunch. Niet duur en uiterst vriendelijke bediening. Ook de sapjes zijn een aanrader. Jammer dat er geen groter terras is.