1. Goed restaurant op een zeer bijzondere locatie. Het ligt perfect om voor of na het diner even een wandeling te maken. De porties zijn ruim, de prijs overigens ook. Mijn pannetje mosselen was prima, maar stak niet qua kwaliteit niet echt boven andere (minder dure) restaurants uit. Het was wel ruim voldoende.

Als voorgerecht kwam de Soto Ajam niet echt uit de verf. Het was een uistekende, heerlijke kippesoep, maar geen echte indonesische Soto Ajam. Bij de koffie werden een aantal uitstekende bonbons geserveerd. De bediening was uiterst vriendelijk en attent. Soms iets te informeel, althans voor de uitstraling die het restaurant wil hebben. Voor mij was dat echter helemaal prima. Ze hebben er een speeltoestel geplaatst en dat verbaasd me. Het is niet het soort restaurant waar je met kinderen heen gaat. Deze lijken me zelfs te storen op het zeer fraai ingerichte terras.

Het terras en de tafels zien er prachtig uit. Een paar mooi geplaatste sfeerhaarden maken het af. De stoelen zitten heerlijk, alleen jammer dat de tafels iets te hoog zijn voor deze stoelen.

Dit restaurant is een echte aanrader, als je van lekker dineren houdt op een prachtige locatie. Bovendien is het perfect vanaf de snelweg bereikbaar. Top.

Vorige recensies van Igor Boer

• Prima restaurant op een fraaie locatie. We hebben de auto hier geparkeerd, eerst gewandeld over de heide en kwamen daar wilde paarden tegen. Daarna super gegeten, ondanks het feit dat een regenbui maakte dat we naar binnen moesten. Bediening is zeer attent en erg vriendelijk.

Het eten is van een goed niveau. De prijs is wat hoog voor dit niveau, maar alleszins acceptabel. Ik kom hier zeker weer terug.