• Lid sinds 1 april 2015

Baarle-Nassau
  3. -

Lungo Mare

Vlissingen

I. van der Wolf heeft nog geen foto toegevoegd

1. I. van der Wolf's profielfoto
    I. van der Wolf heeft een recensie geschreven voor Taj Mahal

Heel lekker gegeten! Goed combinerende smaken, prima vlees. Lekkere betaalbare bijgerechtjes. Vriendelijke service. Top!

2. I. van der Wolf's profielfoto
    I. van der Wolf heeft een recensie geschreven voor Lungo Mare

Gisteravond bij dit restaurant terecht gekomen. Niet gepland maar heel fijn dat er nét een tafeltje vrijkwam. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Leuk restaurant, gezellige sfeer, iedereen had het naar zijn zin en de gerechten die langskwamen zagen er aanlokkelijk uit. Het brood vooraf was warm en heerlijk, met 4 soorten lekkers om erop te smeren. Ook de witte wijn was lekker. De risotto met frutti di mare en de pasta mista waren verrukkelijk! Boven verwachting, de meeste Italiaanse restaurants kunnen er een voorbeeld aan nemen. Tja en als de koffie dan ook nog goed is, met een lekker chocolaatje erbij... Een tip voor de eigenaar die er duidelijk alles aan doet om het de gast naar de zin te maken: een klein glaasje water bij de koffie is ook heel sjiek.... De bediening was super-attent en vriendelijk. Ik zal dit restaurant niet licht vergeten.

3. I. van der Wolf's profielfoto
    I. van der Wolf heeft een recensie geschreven voor Den Engel

Afgelopen weekend 's ochtends bij den Engel geweest. Wij bestelden koffie, cappuccino, een wafel en apfelstrudel. De (goede) koffie stond heel snel op tafel en was helaas al lang op toen de rest kwam. De apfelstrudel met ijs enzo was goed. Helaas was de wafel koud, en deels zelfs nog bevroren. En nat door het ontdooien! Een echte afknapper.
    Voor een lekkere wafel moeten we misschien toch in België zijn!