1. Gisteravond bij dit restaurant terecht gekomen. Niet gepland maar heel fijn dat er nét een tafeltje vrijkwam. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen. Leuk restaurant, gezellige sfeer, iedereen had het naar zijn zin en de gerechten die langskwamen zagen er aanlokkelijk uit. Het brood vooraf was warm en heerlijk, met 4 soorten lekkers om erop te smeren. Ook de witte wijn was lekker. De risotto met frutti di mare en de pasta mista waren verrukkelijk! Boven verwachting, de meeste Italiaanse restaurants kunnen er een voorbeeld aan nemen. Tja en als de koffie dan ook nog goed is, met een lekker chocolaatje erbij... Een tip voor de eigenaar die er duidelijk alles aan doet om het de gast naar de zin te maken: een klein glaasje water bij de koffie is ook heel sjiek.... De bediening was super-attent en vriendelijk. Ik zal dit restaurant niet licht vergeten.