• Lid sinds 5 maart 2011

Juffrouw Tok

Ede

Juffrouw Tok

Tiel

I.Bouman heeft nog geen foto toegevoegd

1. I.Bouman's profielfoto
    I.Bouman heeft gereageerd op een recensie van Juffrouw Tok

Toch een keer Tok in Didam proberen,Je wilt nooit meer ergens anders !!

2. I.Bouman's profielfoto
    I.Bouman heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Ede

Heel vaak bij een Jufr. Tok gegeten, 9 van de 10 keer super!
    In Ede vond ik het een afgang! Afgelopen zondag daar gegeten in de grote zaal waar we al niet zo gelukkig mee waren omdat we dat een ongezellige ruimte vinden.
    Een plaats bij de uitgang gekregen en ons eten besteld.
    2 Van de 5 stukjes kip waren gewoon nog koud, ik wilde niet zeuren want het begon om half 5 aardig drukker te worden en ik had zoiets nog nooit eerder meegemaakt daar(altijd in de kleine ruimte geweest) maar "Alla" kan eens gebeuren!
    Wat me echter heeft doen besluiten daar nooit meer heen te gaan is het feit dat men letterlijk aan de tafel bleef plakken! (Dit was beslist niet van 1 dag.)
    de tafels worden schoon gemaakt met blauw spul uit een spuitfles en doek. Hup spuiten… doek erover klaar! Niks doek uitspoelen voor de volgende tafel! Nee daar gaat het precies het zelfde… geen wonder dat de boel plakt. (Onze armen bleven echt vast plakken en kwamen langzaam los van het tafelblad.).
    Dit is echt jammer en niet Jufr. Tok Waardig!

3. I.Bouman's profielfoto
    I.Bouman heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
    Nederlands Tiel

Zoals reeds vaak zéér lekker gegeten! Alleen jammer dat men af en toe erg lang moest wachten voor de consumptie gebracht werd. Inderdaad is Tiel ook voor ons de beste juf. Tok! Ik was in het bezit van een verjaardags kaart met uitnodiging voor 1 gratis hoofdmaaltijd Piri-Piri.

Vóór de prijsverhogingen was deze inderdaad helemaal gratis! Nu wordt er €8,95 van de rekening afgetrokken voor deze maaltijd. Hij kost echter €9,95! Dus is hij niet helemaal gratis! Maar hij blijft heerlijk!