1. Heel vaak bij een Jufr. Tok gegeten, 9 van de 10 keer super!
    In Ede vond ik het een afgang! Afgelopen zondag daar gegeten in de grote zaal waar we al niet zo gelukkig mee waren omdat we dat een ongezellige ruimte vinden.
    Een plaats bij de uitgang gekregen en ons eten besteld.
    2 Van de 5 stukjes kip waren gewoon nog koud, ik wilde niet zeuren want het begon om half 5 aardig drukker te worden en ik had zoiets nog nooit eerder meegemaakt daar(altijd in de kleine ruimte geweest) maar "Alla" kan eens gebeuren!
    Wat me echter heeft doen besluiten daar nooit meer heen te gaan is het feit dat men letterlijk aan de tafel bleef plakken! (Dit was beslist niet van 1 dag.)
    de tafels worden schoon gemaakt met blauw spul uit een spuitfles en doek. Hup spuiten… doek erover klaar! Niks doek uitspoelen voor de volgende tafel! Nee daar gaat het precies het zelfde… geen wonder dat de boel plakt. (Onze armen bleven echt vast plakken en kwamen langzaam los van het tafelblad.).
    Dit is echt jammer en niet Jufr. Tok Waardig!