• Lid sinds 1 juli 2016

Subway

Doetinchem

McDonald's

Doetinchem

Hugo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Bij Ons

Hugo

Gisteravond heerlijk gegeten. Vriendelijk en correct personeel. Lekkere hapjes.

2. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor McDonald's

Hugo

Gisteren vanwege haast hier een hapje gegeten.

Wachtend op mijn bestelling staat er aan de andere kant van de balie een jochie van een leeftijd waarvan je denkt "mag jij ook al werken?"met een hamburger in zijn hand en vraagt serieus aan een collega: "Deze is op de grond gevallen, mag ik die nog uitserveren?"

Vervolgens is er geen frites en zal die aan tafel bezorgd worden (al vreemd voor frites, dat kun je verwachten als je een specifieke burger bestelt buiten de "spitstijden"). Als die uiteindelijk komt, presteert de knul die hem komt brengen (een ander als voorheen) het om een aanzienlijk deel van de frites op zijn eigen dienblad te laten liggen, vanwege de onhandigheid een deel op mijn tafeltje naast mijn dienblad te deponeren en een deel op de grond tussen mijn tafeltje en het tafeltje naast me neer te gooien. Als ik dan vervolgens vraag of dit een normale gang van zaken is, word ik genegeerd en loopt hij weg zonder op te kijken.

Duidelijk een gebrek aan een fatsoenlijke supervisor in dit filiaal. Voor mij géén McDonalds Doetinchem meer. Gebrek aan besef om hygiene, gebrek aan besef om service en gebrek aan besef om manieren.

1,3
  3. Hugo's profielfoto
    Hugo heeft een recensie geschreven voor Subway

Hugo

Nóóit maar dan ook nóóit meer Subway Doetinchem.

Al wachtend op mijn beurt wordt er bij de klant voor mij een groente teveel op de broodjes gedaan. Dit geeft ze aan. Vervolgens wordt dit tussen de rest uit van het broodje geplukt en vrolijk weer terug in de bak met ingrediënten gegooid.

Wil je vervolgens een broodje bestellen, vertelt men doodleuk dan men alleen nog een halve witte heeft en anders niets meer en ook niet meer van plan is om bij te bakken. Dit omstreeks 18:30 (dus rond etenstijd) op koopavond waarop de omliggende winkels tot 21:00 uur open zijn en zij zelf tot 23:00 uur open zouden moeten zijn.

Nog niet eerder zo'n gebrek aan klantgerichtheid meegemaakt. Ik ga dus nooit meer omlopen om naar deze broodjestent te gaan. En dan nog eens het voorval met "recyclen" van ingrediënten die reeds op een broodje hebben gezeten. Bah!

1,4