1. Hugo 49 punten

Nóóit maar dan ook nóóit meer Subway Doetinchem.

Al wachtend op mijn beurt wordt er bij de klant voor mij een groente teveel op de broodjes gedaan. Dit geeft ze aan. Vervolgens wordt dit tussen de rest uit van het broodje geplukt en vrolijk weer terug in de bak met ingrediënten gegooid.

Wil je vervolgens een broodje bestellen, vertelt men doodleuk dan men alleen nog een halve witte heeft en anders niets meer en ook niet meer van plan is om bij te bakken. Dit omstreeks 18:30 (dus rond etenstijd) op koopavond waarop de omliggende winkels tot 21:00 uur open zijn en zij zelf tot 23:00 uur open zouden moeten zijn.

Nog niet eerder zo'n gebrek aan klantgerichtheid meegemaakt. Ik ga dus nooit meer omlopen om naar deze broodjestent te gaan. En dan nog eens het voorval met "recyclen" van ingrediënten die reeds op een broodje hebben gezeten. Bah!

1,4