• Lid sinds 4 augustus 2009

Ask de Chef

Arnhem

Happy Wok

Doetinchem

Henriette heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Elite

De pizza Calzone is daar heerlijk. De grote prijsverhoging ( van € 5,95 ineens naar € 9,80) heeft ons toch doen besluiten dat we niet meer wekelijks gaan. Jammer hoor...

2. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Ayami
    Aziatisch Deventer

Jammer dat ze je eigenlijk maar 3 gerechten per ronde willen laten bestellen; dat komt een beetje gierig over. Toen we stiekem toch 4 gerechtjes p.p. bestelden kregen we wel alle gerechtjes die we besteld hadden. Het eten is echt heerlijk! Het restaurant sfeervol ingericht en de bediening zeer vriendelijk.

3. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Sonsbeekpaviljoen

Het eten was heerlijk, de porties van de bakplaat groot, het restaurant ziet er goed verzorgd uit. Er was 1 ding wat me erg tegenviel; men beweert dat je onbeperkt mag eten, maar het sushibuffet werd op vrijdagavond niet aangevuld. Toen ik erom verzocht werd me verteld dat het op was...jaja... Echt een afknapper!

4. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Happy Wok
    Chinees-Indisch Doetinchem

Ik kom regelmatig bij de Happy Wok.
    Ik heb nog nooit een vies bord gezien en het eten is er altijd lekker. Het is geen sjiek de friemel restaurant, maar wel heel gemoedelijk. De bediening is vriendelijk, en ja, op verzoek wordt er voor je gezongen als je jarig bent. Als je niet tegen die gezelligheid kunt moet je lekker in een juppenrestaurant gaan eten! Er is veel keuze in zowel eten als drinken en dat alles voor een hele mooie prijs!

Ik ben er vaste klant en blijf dat ook zeker!

5. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Ask de Chef

Gisteren bij Ask de Chef gegeten. We waren met 8 personen waarop het meisje van de bediening ons meedeelde dat ze ons dan wel wat verrassingsgerechten zou komen brengen terwijl ik uitdrukkelijk all you can eat had besteld. Hiermee dus niet akkoord gegaan. Vervolgens hebben we gevraagd of we per 4 personen mochten bestellen omdat het een heel gedoe is om steeds van 8 mensen de bestelling op te nemen, want dat was niet handig voor het personeel zei ze. (is de klant geen koning meer?) Vervolgens kregen we zelden wat we hadden besteld en moesten we steeds gerechten terug sturen omdat we die niet hadden besteld. Tussen de warme dumplings lag er 1 die steenkoud was. Glazen drinken werden meegenomen terwijl die nog voor een kwart gevuld waren. De sushi viel uit elkaar.

Rare rommelige avond beleefd daar, maar wat we gegeten hebben was wel lekker...twijfelgevalletje of we ooit nog terug zullen gaan.

6. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Het eten is heerlijk, het restaurant is gezellig aangekleed. Vriendelijke bediening.

Als ik 1 klein minpuntje moet noemen dan is het de live muziek die er af en toe is. Ik wil graag kunnen praten aan tafel en niet boven "grieks gejammer" uit moeten schreeuwen, maar dat is persoonlijk.